Annons:
Etikettkänslor
Läst 8113 ggr
semenius95
2013-06-01 14:43

Hur vet man....

Om en kille är intresserad? Kan man märka de, eller de bästa är att fråga ? ….

Annons:
Sebasahl
2013-06-02 02:36
#1

de bästa sättet är nog att fråga, men annars kan jag tänka mig de är rätt lätt att kolla hans reaktioner på de du säger :) Och hur mycket han är "på". Har du något exempel så blir de nog lättare för mig att hjälpa till iaf :)

ChristineL
2013-06-02 13:46
#2

Det är alltid bäst att fråga rakt ut. Sitta och analysera minsta detalj i någons beteende gör bara att man blir knäpp ;-)

Zizza
2013-06-02 16:06
#3

Man kan ibland märka att en kille är intresserad om han vill umgås/prata mycket med en. Samt att han uppvaktar en mer än andra. Det är så jag har fått signaler av killar som tyckt/tycker om mig :)
Bland annat kan man bli smsbombad, eller så är de där och skriver på facebook statusen hela tiden.

Men de är så jag har upplevt det med de killar jag har haft på G. :)

Men vill man veta mer säkert, så säger jag som de flesta andra kommer säga: Fråga

Ingen fråga är för dum att ställas :) de är ju bara säga det lite fint om inte annat.. typ "Jag tycker om dig, hur känner du för mig?"

Mvh. Sanne & Djuren

Roamer
2013-06-02 18:40
#4

http://www.wikihow.com/Read-Men's-Body-Language-for-Flirting

Skratt och leenden brukar avslöja ifall han är intresserad skulle jag vilja påstå. Svårt att slita blicken från någon man finner intressant och alltid lättare att le i närheten av denna.

semenius95
2013-06-09 13:01
#5

- jag är nog den mest korkade bruden i Sverige.

fruktgumman
2013-06-09 13:02
#6

#5 varför det?

Annons:
semenius95
2013-06-09 22:00
#7

Han verkar intresserad iallafall.. Han sov hos mig hela helgen, ohja.. dom flesta kan lista ut resten..

semenius95
2013-06-10 16:09
#8

Okej, kan man skriva så här till honom: 

- Asså jag är rädd för att säga de, för du kanske inte känner samma. Men jag gillar dig.

ChristineL
2013-06-10 16:21
#9

#8 - Jag tycker inte du ska skriva nånting, jag tycker du ska säga det! Det uppstår alldeles för många missförstånd i texter.

semenius95
2013-06-10 16:23
#10

#9 Har ochså tänkt de.. Men är så rädd ifall de nu är så att han inte känner samma… Men ah, jag ska se om han hinner ses, eller kanske ska vänta lite.. Han tar studenten på fredag så han har mycket att göra.. Men han har ju sagt han vill träffa mig igen, så att.. Men jag ska inte stressa med de, men jag blir knäpp av att inte veta..

ChristineL
2013-06-10 16:43
#11

#10 - Oavsett om han säger ja eller nej, så vinner du mer på att våga fråga rätt ut. Man måste våga för att vinna :)

semenius95
2013-06-10 16:44
#12

#11, jo precis :)

Zizza
2013-06-10 16:46
#13

Precis… Go Go Go! :) Visa lite krut å så tar du å frågar honom bara :)

Mvh. Sanne & Djuren

Annons:
semenius95
2013-06-10 17:11
#14

#3 

Har inte svarat på den.. Men vi smsar mycket, och har vi inte något att prata om så skriver vi smilisar och random saker. Och i torsdes frågade han om jag ville gå i stan med honom, men de kunde jag inte.. Så vi hade bestämt sen innan att han skulle sova hos mig lör-sön, men så fråga han ifall jag ville om han skulle komma på fredagen ochså, och vara där till söndagen.. Men ja haha…

semenius95
2013-06-19 20:51
#15

Pallar inte hålla de inne.. 
I fredes natt ringde killen mig, vi pratade i en timme. Han var askalas. Han ville jag skulle komma dit, han ville ha mig där, jag var söt&snäll&rolig sa han..

Vi bestämde att han skulle sova hos mig lördagen till söndag. Men han mådde inte bra.. Sen ringde han mig vid 9 på kvällen och undra om jag kunde komma dit. Jo visst, träffade hans föräldrar och så.. Och vi pratade om allt möjligt, otrohet osv..

Jag sov där, vi hade sex… Och sen nästa dag körde vi till Ikea, och Emporia.. Och sen hem till mig och han träffa min förädrar.. 

I måndes skrev jag att jag inte ville ha de såhära, att jag vill inte vara hans kk. Så skrev han att han inte var ute efter ett förhållande, så visst, de är okej. 

Sen har vi inte smsat alls som vi gjort innan.. Så jag skrev till honom..
Jag: Alltså är de något fel, sen jag berätta att jag inte ville vara kk med dig så har vi inte snackat alls som innan?
Han: Nej inget är fel..
Han:asså.. jag träffar en tjej, och jag venne, hur jag känner. Jag: Okej, varför berättar du detta för mig? Han: Jag vet inte. Jag: en förklaring kanske? Han: jag vet inte..

jag: varfölr sa du de då? om du inte kan förklara varför du skrev så? 
han: jag venne, jag gillar verkligen hon hära.
jag: Och du säger de t mig? 
Jag drar mig för att skriva detta,, men skit i.Så jag dög bara tills du hitta en brud ? SÅ jag är något man kan leka med ? De var precis så jag så från första början.. du borde inte ens sagt något. oh då borde du gillat henne under tiden vi hade sex osv…

han: asså de e fuckt up allt.

jag: oh de trodde jag vrkligen inte om dig. men som sagt: skenet kan bedra

Zizza
2013-06-19 21:58
#16

då har han ju antagligen tagit ett beslut då.. så bara skita i honom om de var ett seriöst förhållande du var ute efter :)

Tur att de kom fram i hyfsat bra tid.. kunde ju ha kommit mer olägligt!

Kram!

Mvh. Sanne & Djuren

semenius95
2013-06-20 05:26
#17

#16,de som  svårt…

ChristineL
2013-06-20 17:49
#18

Ja, skit i honom! Han utnyttjade dig bara för sex ju! Du förtjänar något bättre och var glad över att det kom fram nu och inte senare.

Upp till toppen
Annons: