Annons:
Etikettkänslor
Läst 2580 ggr
[liisssaaaa]
2013-06-09 17:28

jag har letat efter dig

jag har letat efter dig så länge nu!! varför hittar jag aldrig dig? :O jag dör av längtan att få träffa dig fast en jag inte vet vem du är en. ge mig bara ett tecken. så att jag vet ja du är intresserad. men ingen gör det. ajja är väl bara att fortsätta leta efter dig da ;)

Annons:
Honestyisdead
2013-06-09 20:51
#1

Letar man finner man inte 😉

[liisssaaaa]
2013-06-09 20:53
#2

vad ska man göra för att finna da?

Honestyisdead
2013-06-09 20:54
#3

Man slutar stressa och leta. Det är när man är tillfreds med tillvaron som kärleken hittar till en på riktigt 🙂

[liisssaaaa]
2013-06-09 20:55
#4

hm… ah det kanske du har rätt i ;) får ta och testa det 😉

Sweelin
2013-06-09 21:33
#5

Ja så var det exakt för mig! Jag letade och letade men hittade inget och precis då jag kände att jag skulle njuta av mitt singelliv så hittade "jag " honom 😃 Tänk på Harry Potter som letade efter den vises sten 😉

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

pinku
2013-06-09 21:40
#6

Så var det för mig med. Jag älskade att vara singel efter ett långt förhållande, och jag skulle ALDRIG bli tillsammans med någon igen!!!

Men plötsligt en dag stod han där vid min busshållplats, och jag kan inte säga att jag ångrar en enda sekund med honom ❤️

Annons:
Gur4m1
2013-06-09 22:32
#7

#6 raggade du upp en kille på en busshållsplats? (Hardcore!!) ;) Det har alltid varit en liten fantasi för min del- att möta en själsfrände på tåget… när man har en lång resa framför sig. Hände såklart aldrig och nu är det försent, jag är redan kär. 😃

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

pinku
2013-06-09 23:43
#8

#7

Jess! Eller, det var nog snarare han som raggade upp mig :)

LaSadie
2013-06-10 01:08
#9

Jag fann min man när jag var som mest glad över att vara singel. Var inte alls ute efter ett förhållande men hipp happ, 17 september 2005 så stod han där utanför min port och sen dess har vi vart tillsammans.

polgara
2013-06-10 02:17
#10

Jag var singel o hade tänkt så förbli, men hästarna behövde hö o jag hittade en ny leverantör, tycke uppstod o nu ska vi snart bli sambos på hans gård

[liisssaaaa]
2013-06-10 17:35
#11

hahah tack för alla kommentarrer nu känns det inte lika hopplöst iaf ;)

Zizza
2013-06-10 17:38
#12

Hmm .. fast jag letade och jag fann :) och nu har vi varit tillsammans 3år och väntar ett barn.

Mvh. Sanne & Djuren

Bananbullar
2013-06-11 11:52
#13

Jag letade och fann ingenting. Sedan slutade jag leta och hittade världens finaste kille. Vi har nu varit tillsammans i 2,5 år snart. Jag tror att kärleken finns runt omkring en och när man slutar leta det är då den visar sig.


Annons:
ChristineL
2013-06-11 16:13
#14

Jag blev hittad när jag slutade leta :) Jag säger alltid att det var han som hittade mig, jag var ju inte intresserad av att ha något förhållande då.

Aniara4
2013-06-11 19:01
#15

Tja, hade jag inte letat hade jag nog fortfarande varit singel. Det beror ju lite på hur ens tillvaro ser ut också. Jag träffade i stort sett aldrig singelmän i lämplig ålder genom att bara "go about my business", så till slut testade jag nätdejting och hittade till slut en som jag ville leva med.

Däremot kan det vara bra att gå ut (om man nu gör det IRL eller på nätet) med inställningen att det är kul att träffa nya människor i största allmänhet och inte göra för stor affär av det. Är man alltför upptagen med att bedöma om den man pratar med är "the one" eller inte blir det nog rätt svårt att slappna av och vara cool och rolig. Eller om man går omkring och möter alla med ett oroligt "är det han? är det han? är det han?.

Honestyisdead
2013-06-11 20:27
#16

#15 Letar man intensivt blir det lätt att man  mer kär i kärleken än personen man blir tillsammans med.

[liisssaaaa]
2013-06-11 22:16
#17

#16 håller med

Ratlings
2013-06-12 20:33
#18

Jag letade och fann grodor. När jag slutade leta dök min prins upp (igen) :)

// Lise
When nothing goes right, go left!

[Rabbitte]
2013-07-29 21:21
#19

Vi letade båda två och i rätt tid, på rätt plats fann vi varandra bara sådär❤️

[typellisch]
2013-07-29 21:41
#20

Jag slutade leta och vips var han där, igen. Vi pratade i höstas men det rann ut i sanden men sen tog han upp kontakten och idag pussades vi för första gången… och ja, jag känner mig som en liten flicka 😇 Haha.

Han är bedårande. Han vet min historia och fortsätter säga ''Jag ska visa dig vad äkta kärlek och lycka är!'' och jag smälter varje gång.

Jag tror att när man blir nöjd med sitt liv som singel och kan småprata med killar (t.ex över nätet) så finner man dom som är mer intressanta än resten. Och man kan acceptera en liten diss bättre om man rycker på axlarna och tänker ''Inte behöver jag nån att vara stark, det kommer när det kommer så huvudet högt!''
Så positiva tankar, bli nöjd med sin tillvaro så vips dyker han upp. 😃

Annons:
citytjejen
2013-07-30 14:55
#21

Stämmer (i alla fall för mig) att det sker när man minst anar det. För två år sen hade jag fått nog av tillfälliga ragg och sommarflirtar, och bestämde att nästa gång jag involverar mig med någon så ska det vara the real thing. Ett år senare var jag gift med mitt livs kärlek, vi kände t.om varandra sen några år innan det.

Positiva tankar är det som gäller, precis som ovanstående talare skriver!

/Christina

Upp till toppen
Annons: