Annons:
Etikettkluringar-och-undersökningar
Läst 2369 ggr
cykelpumpen
6/12/13, 7:07 AM

Bästa sexet nånsin

Vem har du haft bästa sexet nånsin med?

Annons:
regskylt
6/12/13, 7:50 AM
#1

Svår fråga.. Kan inte säga om det är med nuvarande eller ett ex. Det är så stora skillnader i sexlivet. Med ett ex så var själva akten awsome, men jag är mer tillfredställd med nuvarande, fast jag egentligen tycker att samlaget var "bättre" med exet.

Honestyisdead
6/12/13, 8:11 AM
#2

Nuvarande. Lätt!

[WickedAlly]
6/12/13, 8:35 AM
#3

Nuvarande, vi är verkligen ett team på alla sätt och vis :)

polgara
6/12/13, 9:43 AM
#4

Min nuvarande är det helt annorlunda sex med än med mitt ex, så jag svarar nog min nuvarande. Hade iof bra sex med mitt ex också men den jag har nu är mer påhittig o det blir en helt annan njutning

[Russinflarn]
6/12/13, 9:56 AM
#5

Pja, jag dejtar nu men har inte kommit till sexbiten - så jag får skriva exet. Det sexet var helt sjukt bra -men nu hoppas jag att jag och nuvarande dejt kommer hoppa i sänghalmen snart. ;) :)

fruktgumman
6/12/13, 12:04 PM
#6

med min nuvarande partner

Annons:
[Tuulikki]
6/12/13, 12:58 PM
#7

Med mitt ex :)

Jetaime
6/12/13, 12:59 PM
#8

Får nog faktiskt säga mitt ex (so far).

Asexuell
6/12/13, 4:00 PM
#9

Har aldrig haft sex som jag tyckt varit bra (obs inget fel på mina ex alls, är mig det är fel på)

citytjejen
6/12/13, 5:41 PM
#10

Nuvarande! Helt outstanding🙂

/Christina

Niol
6/12/13, 7:01 PM
#11

Med min nuvarande.

Fridaaaa
6/12/13, 8:05 PM
#12

Nuvarande.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ratlings
6/12/13, 8:25 PM
#13

Min nuvarande!

// Lise
When nothing goes right, go left!

Annons:
[TheMiko]
6/13/13, 2:15 AM
#14

Svårt att svara på men väljer ett av mina ex, vi var verkligen två matchande pusselbitar i sängen. Men samtidigt njuter jag mycket mycket mer med nuvarande… Han tillfredsställer mig så otroligt mycket mer på alla plan än bara det sexuella.

EternalWinter
6/13/13, 11:57 AM
#15

Hade underbart sex med mitt ex trodde inte det kunde toppas tills jag träffade min nuvarande partner. Helt fantastiskt sex har vi det är så man flyger på små fluffiga moln efteråt. 😊

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

Ratlings
6/13/13, 1:16 PM
#16

Jag låg och tänkte på det här i natt då jag inte kunde sova. Det är ju så att olika människor matchar olika bra på andra plan. Jag upplever att jag och min nuvarande matchar på dom flesta plan till skillnad från mina ex. Jag har tex. aldrig behövt fakea en orgasm med min nuvarande som jag gjort tidigare, han kan tillfredställa mig på så många olika plan ändå. :) så, jag håller fast vid det jag skrev tidigare - min nuvarande, alla gånger!

// Lise
When nothing goes right, go left!

Jessicahagstrom94
6/13/13, 1:48 PM
#17

Jag har bara haft sex med min nuvarande så.. :)

Gur4m1
6/13/13, 1:56 PM
#18

Jag har superbra sex med både min nuvarande och mitt ex…men det absolut bästa och mest minnesvärda sexuella tillfället jag haft var med en "one night stand". Men herregud vad han kunde sina grejer och han var så het och jag var långt ifrån en oskuld man kan vara, men han var den första som gav mig orgasm-er och även fick mig att göra andra saker som jag aldrig upplevt tidigare som var helt underbara.

Det var en milstolpe i mitt sexliv, han öppnade en dörr inne i mig. Om jag haft sex med honom fler gånger så skulle det kanske inte lbivit lika minnesvärt, men nu hade jag honom en natt och det var helt underbart sex (trots att han var den man av alla som har den minsta ""utrustningen"" jag varit med). Han kunde sin grej och vi klaffade.

Min nuvarande måste inte jobba speciellt hårt alls för att vårt sex ska vara sjukt bra sex, men det är väl som med första gången med allting.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Zandrama
6/13/13, 8:58 PM
#19

Min nuvarande ^^

//Belinda aka Zandrama

Gur4m1
6/13/13, 11:09 PM
#20

#18:*hade* har såklart inte sex med mitt ex fortfarande 🥵

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Annons:
MoaL
6/14/13, 7:10 AM
#21

Min nuvarande. Lätt.👍

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Sarakechi
6/17/13, 8:47 PM
MirakelBetty
6/18/13, 4:40 AM
#23

Med min nurvarande. Slår allt annat med STORA hästlängder :P

Tänk vad uppförsbacken gör med känslan av den efterlängtade nedförsbacken. 
Du är värd att njuta och må bra <3 

Anna4077
6/18/13, 1:03 PM
#24

Min nuvarande slår också alla andra utan tvekan men det tog ett tag innan vi "fick till det" så det blev riktigt bra. Var tveksam i början just på den punkten men när det väl släppte… omg

Anna och taxen Max

Kaiia
6/18/13, 1:29 PM
#25

Ska jag vara tråkig och säga att jag aldrig har haft riktigt bra sex?

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Blomman235
6/18/13, 11:41 PM
#26

Jag har aldrig haft riktigt bra sex med min kille som i princip tycker att det räcker att pilla tjejen på bröstvårtorna som om dom vore knappar som gör att vi tänder direkt och blir vrål kåta. Sedan är det bara att köra in den…

m4rkus93
6/18/13, 11:47 PM
#27

#26 ursh vad tråkigt att höra vissa killar värkar inte tänka 1 sekund på att tjejen ska ha det bra utan bara att dom ska få doppa och komma…  -.-  

och ja lyssna nu alla tjejer jag är en kille… som INTE gillar killar många är svin ovh jag hatar hur dom behandlar tjejer och det är vad jag tycker … inte vanligt att en kille tycker så xD

Annons:
Blomman235
6/19/13, 12:03 AM
#28

#27 Ja usch det är verkligen tråkigt. Tydligen är det 9/10 killar som tror att tjejer blir snabbt kåta precis som killar. Det tar mycket längre tid för oss. Men det har visst inte alla tålamod till. De vet dessutom inte hur dom ska göra. Jag känner mig inte det minsta attraktiv eller älskad när har gör så där. Men jag får helt enkelt sluta vara mesig och ställa krav. 

Men vad tusan ska man göra om ens kille hela tiden säger: -Men du, vi gör det där nästa gång istället. Jag lovar att vi ska göra det om du suger av mig. Jag vet detta låter helt sjukt men det har hänt MÅNGA gånger att jag gått med på det… Jag vet inte varför jag tror på honom. 

Jag känner mig taskig och dum om jag inte gör det. Han tjatar och tjatar och tjatar lite till och ger mig skuldkänslor och dåligt samvete… Vill inte verka som en surpuppa när jag hela tiden säger nej iallafall i början. Men jag måste ju säga nej om och om igen när han inte lyssnar? Jag har väl rätt att vara sur när han beter sig så?

Honestyisdead
6/19/13, 12:05 AM
#29

#28 det är definitivt inte så många som 9 av 10 killar som tror det.
Och för att de ska veta hur de ska göra måste man tala om det. Alla tjejer och killar gillar olika saker, det finns liksom ingen regel som gäller alla.

Blomman235
6/19/13, 12:09 AM
#30

#29 Okej då har jag fått fel information då. Tänkte väl att det lät som alldeles för mycket ändå. Det hade varit ledsamt om så många trodde så -.-

Jag tycker inte att jag ska behöva säga till att jag behöver beröring. Det är självklart. Det räcker inte att pilla på tuttarna har jag sagt miljoner gånger. Men bryr han sig? Nej!

Honestyisdead
6/19/13, 12:15 AM
#31

#30 För en del räcker det långt med tuttberöring ;)
Men du har ju sagt till om det och han skiter ändå i det. Respektlöst och egoistiskt.

För övrigt ser jag inte mycket som självklart då det kommer till sex.
Däremot tydlighet är en självklarhet för att det ska bli bra. Och en partner som bryr sig då :/

Blomman235
6/19/13, 12:21 AM
#32

#31 Haha ja kanske det ;) Ja precis det är respektlöst och egoistiskt att inte bry sig om det alls. 

Han säger hela tiden med att om inte jag sagt till att jag vill ha sex så blir det inget. Jag har från början av vårat förhållande varit blyg och inte vågat säga saker. Men vill han tex att jag ska suga av han och jag känner att men åh jag skulle vilja ha sex nu ju. Då är det tydligen försent för då har han sagt det först. Det är precis som om att han tror att jag vill slippa suga och ha sex istället.

Ja jag måste bli mycket tydligare och säga precis hur jag vill ha det. Vill han inte så måste jag fråga honom varför. Han kommer aldrig med något svar som håller över huvud taget. Man ger och tar i ett förhållande. Men tyvärr bara ger jag.

Honestyisdead
6/19/13, 12:23 AM
#33

#32 Du borde nog fundera allvarligt på att göra slut.
"Nu ska du suga av mig för jag sa det först" fasoner hör hemma på dagis, inte i ett förhållande. Fy, blir riktigt irriterad på hur han behandlar  dig.

Blomman235
6/19/13, 12:28 AM
#34

#33 Hm nu fick jag det nog att låta konstigt. Han säger inte du ska suga av mig för jag sa det först. Han kan säga att jag måste säga till innan om jag vill ha sex. Vi kan göra det nästa gång säger han sen efter det. Så det är ju inte typ: Hahaa jag sa det fööörst. 

Men det är fortfarande oerhört barnsligt att inte vilja ta sig tid. Bara för att han tror att vi kommer hålla på flera timmar då om plötsligt vi ska ha sex tillsammans. Jag har aldrig varit ens i närheten av att komma med honom för att jag inte hinner komma någonstans. Har även sagt det till honom mååånga gånger men han menar då på att jag ska förbereda mig och hålla på med mig själv innan sexet…

Det är inte samma sak säger jag. Det är DU som ska göra det. Vi ska göra det här tillsammans. Jag ska inte behöva göra det själv. Men du vet ju bäst hur du ska göra säger han då. Det är väl klart jag vet men du måste ju lära dig!

Annons:
Honestyisdead
6/19/13, 12:32 AM
#35

#34 Skakar på huvudet.
Han är ju så egoistisk att jag blir rädd. Och att du har levt med det!
Hur har du kunnat stanna när han så tydligt visar att han inte orkar ge dig något utan han bara tar emot?

m4rkus93
6/19/13, 12:40 AM
#36

nuvarande :)

Blomman235
6/19/13, 12:42 AM
#37

#35 Jag vet inte :( Jag har väl långsamt bryts ner och vill väl inte inse hur det verkligen är. Har två bekanta som tycker han låter psykiskt sjuk när han håller på med den jävla madrassen och detta själviska beteende. Dom sa ständigt till mig medans vi pratade: SLUTA FÖRSVARA HONOM! HAN GÖR HELT JÄVLA FEL! 

Jag tycker hela tiden att nää det är jag som överreagerar. Nej usch nu får jag honom att låta som ett monster. Kan han inte inse att detta är helt sjukt och att det är så fel det bara kan bli. Så är vi inte ämnade för varandra. Mina vänner har sagt åt mig att jag kan komma och bo hos dom om det skulle hända att jag vill lämna honom. Det känns som en enorm trygghet då jag verkligen inte vill förlora mitt jobb. 

Jag har äntligen börjat inse hur sjukt det är. Mina kompisar och min barnmorska tycker att han låter väldigt osäker och egoistisk. Jag får sluta känna skuldkänslor när jag säger nej till honom. Jag vill inte suga av honom jämt och ständigt. Vi ska ha sex tillsammans som vanligt folk! Pussar och kramar tycker han inte heller om. Jag vet inte varför men vill vara med honom. Jag älskar honom! Trots att han är som han är…

Honestyisdead
6/19/13, 12:44 AM
#38

Kan inte säga annat än att du förtjänar bättre!

Blomman235
6/19/13, 12:47 AM
#39

#38 Jag får skärpa mig helt enkelt och försöka reda ut det här tillsammans med honom. Går det inte så var det tyvärr inte menat. Tack för all din hjälp :)

Honestyisdead
6/19/13, 12:48 AM
#40

Stå på dig! 🤗

Upp till toppen
Annons: