Annons:
Etikettsex
Läst 7453 ggr
Allims
2013-06-19 13:34

Camsex och skicka nakenbilder

Vad tycker ni om camsex och att skicka nakenbilder till någon som ni inte är i en relation med?

Jag har skickat nakenbilder till en kille när jag var singel, men visade aldrig mitt ansikte på bilderna.

Annons:
Zizza
2013-06-19 13:36
#1

Jag har haft camsex när jag var singel, men de var rätt så länge sedan.. säkert 5-6år sen :) men då var det killen som var naken och inte jag.

Mvh. Sanne & Djuren

fruktgumman
2013-06-19 13:37
#2

Inget jag skulle göra. Inte om jag var singel heller

Jetaime
2013-06-19 13:41
#3

Inget jag har gjort eller skulle vilja göra, inte ens om/när jag är singel :)

MoaL
2013-06-19 13:41
#4

Jag skulle aldrig någonsin visa mig naken eller skicka nakenbilder via en dator/telefon/etc., oavsett om det var min partner eller någon annan på andra sidan skärmen.

Det fanns inget bra alternativ att välja, så jag valde "Vill inte svara".

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

drulleman
2013-06-19 13:54
#5

Nej inget för mig

Honestyisdead
2013-06-19 13:57
#6

Skulle aldrig få för mig att visa upp mig för någon annan genom en bild. Ve och fasa om den skulle spridas :)

Annons:
Niol
2013-06-19 13:58
#7

Vi hade skrivit ett tag till varandra började skriva om sex på msn och det ena ledde till det andra. Hon började visa upp sig, men jag vågade inte visa mig naken inför en cam, men hon sa att det inte gjorde något. Vi kom överens om att skicka nakenbilder. Vi gillade det båda.

[Zorita]
2013-06-19 14:08
#8

Bara inom ett förhållande, men det var så länge sen att de var pappersbilder 😛 Jag ångrar det grymt mycket idag eftersom jag är rädd att jag aldrig fick tillbaka alla (vissa fick jag, men vissa sa han att han hade slängt i ilska när vi gjorde slut). Bara tanken på att det äcklet kanske har en nakenbild på mig fortfarande… Uäääh!

[NinaCrown]
2013-06-19 14:19
#9

Vill man visa upp sig och den andra vill se en, så varför inte?

Har själv både camat och skickat bilder till den jag varit i förhållande med vid det tillfället och vid ett annat tillfälle ett kk. Bryr mig inte speciellt ifall det senare spridits på nätet heller då jag inte visat något som direkt kan kopplas till mig som tex ansikte eller tatuering. Det är bara en bild med en tutte tex, det kan vara vems tutte som helst.

Allims
2013-06-19 15:38
#10

#9 Håller med! Med rätt person och vid rätt tillfälle är det nice. Jag trodde först att jag aldrig skulle göra det. Men det är bara bra att jag inte gjorde det när jag var för ung.

Är också försiktig med att om jag skickar nakenbilder så ska det inte kunna kopplas till mig.

annainorrland
2013-06-19 16:12
#11

Nej det har jag inte och vill inte heller

Gur4m1
2013-06-19 16:13
#12

Tycker inte så mycket om det. Alltås tycker om det men tycker inte så många saker runt själva ämnet. De som gillar det gör det, de som inte gillar det gör det inte. Jag har gjort det, men har alltid skyddat ansiktet/identiteten om jag inte gjort det med någon jag verkligen känner. Jag hör iofs inte till den grupp tjejer som skulle ta livet av mig om bilderpå mig började spridas omkring, jag är vuxen och ganska ful, så jag skulle nog mest bara bli smickrad i dagsläget ;) haha

Men jag tycker sånt här hör till inne i en relation eller om man är singel, är ju upp till alla att bestämma sin grän men min gräns är långt innan detta, jag skulle inte känna att camsex är okej med någon nu när jag är i en relation- och inte heller att min partner gör sådant.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Madde
2013-06-19 16:31
#13

Jag hade önskat att det funnits ett svar där man inte vill göra det som varken singel eller i ett förhållande. Varken med cam eller bilder.

Nakenbilder skulle jag aldrig skicka till någon. Man vet aldrig i vilka händer de hamnar i.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Annons:
lillapysan
2013-06-19 16:46
#14

nej har jag inte men jag visste inte alls hur camsex gick till förrän jag lästa den här tråden. Så man visar alltså bara könet inte ansikte? Då fattar ja inte alls vitsen med camsex. Ni som brukar ha det tänder ni verkligen på att titta på en erigerad penis bara och en hand som drar i den? eller en vagina? Alltså jag skulle inte tända på det. Är ju PERSONEN och helheten jag tänder på. Inte ett inzoomat kön bara.

Jag fattar ju absolut ur anonymitetens synvinkel att man inte ska vissa ansikte men som sagt inte tänder jag på att se ett känsorgan eller ett par bröst bara. Så torftigt.

Greigh
2013-06-19 17:04
#15

Jag och några gemensamma kompisar hade snoppmätar-tävling i en sluten grupp på Facebook. Fotograferade snopparna och publicerade. Tjejerna mätte sina bröst och klitoriskappa.

Inte för att det hade något med sex att göra i det stora hela. Vi satt mest som fåntrattar och skrattade åt det. Men något närmre än så har jag inte sträckt mig. Har aldrig haft camsex och kommer aldrig att ha det, det är inget som tilltalar mig.

[NinaCrown]
2013-06-19 17:07
#16

#14 Vad man vill och inte vill visa är ju helt klart den enskilda personens val. Vissa lägger ut bilder på allt från topp till tå, andra endast vissa könsdelar eller kanske från nyckelben till navel… Som sagt, väldigt olika.

Min erfarenhet är att man tänder på detta då man vet vems kroppsdel det är man tittar på. Jag har fått bilder på mina tidigare partners kön och det har faktiskt triggat en hel del. Det blir en "om jag ändå inte kunde vara med dig och ha sex just nu"-kick.

Nakenbea
2013-06-19 18:04
#17

Har inte haft det med okända och vill inte det heller men med min partner när vi varit långt från varandra i perioder så har vi haft camsex ibland. Bättre irl såklart men vad gör man  när man inte kan ses ;)

Kaiia
2013-06-19 18:37
#18

Jag har haft camsex, skickat nakenbilder och lagt upp nakenbilder på 4chan när jag varit i ett förhållande. På ett sätt tycker jag att min kropp är min, och jag får visa den för vem jag vill.

Dock får jag såklart dåligt samvete när min kille blir ledsen, men jag ångrar liksom inte att andra fått se mig naken.

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Nakenbea
2013-06-19 18:41
#19

#18 Får jag fråga om du var öppen med det med din partner? Annars är det ju nästan på gränsen till otrohet tycker jag (beroende på vad ens partner tycker om det)

Kaiia
2013-06-19 18:45
#20

#19 Jo, det räknas som otrohet, och han vet om att jag har gjort det.

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Annons:
Gur4m1
2013-06-19 19:52
#21

#14 när jag cammat med pojkvän så får han  ju se HELA mig, eller killar jag känner. Men t.ex en gång så åg jag en kille som enbart visade sitt kön, mest, men även över bröstet osv. Ser inte hur hans "peronslighet" eller "ögon" skulle ha att göra med det vi gjorde just då, jag känner ju inte honom- han skulle ju kunna låtsas vara kungen om han ville :)

Jag har kanske visat en bild på hela min kropp men bakifrån, så just ansiktet inte syns eller inte är lätt att urskilja-men perosnen som får se bilderna har ju sett mitt ansikte på vanliga foton. Hänger du med? Men det är själva upphetsningen vid att vara anonym också, att man uppskattar att se varandra, att man gör det för varandra- även om man är främlingar.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

lillapysan
2013-06-19 20:23
#22

#21 jo jag hänger med, fast ändå inte. Tror jag ser hellre en porrfilm så slipper jag visa mig. Porrskådisarna är inte lika angelägna att få se mitt kön som nån kåtbock på nätet framför cammen😛

polgara
2013-06-19 20:25
#23

Skulle inte göra det oavsett jag var singel eller i relation

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Gur4m1
2013-06-20 00:08
#26

#22 jag har inget emot perversa kåtbockar (I rätt sammanghang), men jag förstår vad du menar. poängen r ju att båda vill det man gör, alla gillar inte samma saker. Ärligt så föredra jag också porr framför camsex (beroedne på person iofs- camsex med ens pojkvän på distans slår ju allt).

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

citytjejen
2013-06-20 15:45
#27

Nakenbildsskickning inom förhållandet händer, men inte något av de övriga alternativen!

/Christina

Annons:
ChristineL
2013-06-20 17:54
#28

Jag har haft camsex och skickat nakenbilder till en kk, skulle aldrig göra det med en främmande människa.

LinaLj
2013-06-22 21:31
#29

När jag och pojkvännen hade långdistansförhållande så skickades det ett par nakenbilder åt båda hållen så att säga. Kul sätt att hålla ångan uppe då vi bara kunde träffas var tredje eller fjärde månad. Fast vi såg till att vi inte visade ansiktena, man vet ju aldrig. Även om jag litade på honom så kan ju någon annan få tag på bilderna och lägga ut dem både här och där…

anonymis
2013-08-13 12:59
#30

Jag har haft camsex och skickat nakenbilder.

Kaiia
2013-08-13 13:23
#31

Jag hade camsex inatt, och det var underbart <3

Haha, känner mig lite småkär ☺️

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

andgustav
2013-08-13 13:38
#32

Det låter helsjukt och är under min värdighet. "Säger bara grow up!!😈

Kaiia
2013-08-13 13:40
#33

#32 Varför skulle det vara helsjukt att visa sig naken för nån man tycker om?

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Kaiia
2013-08-13 13:41
#34

#33 Eller aa, nån man inte är i en relation med. Fortfarande, varför skulle det vara helsjukt att göra nåt man tycker om (visar sig naken, onanera osv)? :)

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Annons:
Honestyisdead
2013-08-13 13:43
#35

32 man säger inte åt andra att de ska växa upp för att de gillar något du onte gillar. Vill inte se fler sådana inlägg.

eltorres
2013-08-13 14:32
#36

Jag har skickat till min pojkvän, när vi varit ifrån varandra i nästan 2v så händer det :P

amandanill
2013-08-13 15:11
#37

#32 kanske syftade på alternativ 2 (haft camsex med ngn annan när du är i förhållande) Vilket jag håller med om är väldigt fel att göra. Såvida man inte kommit överens med sin partner att det är helt ok att göra så. Men jag tolkade det som ts menade att ha camsex med andra bakom ryggen på sin partner, vilket jag ser som otrohet och helt fel :/

Calcifer
2013-08-13 15:38
#38

Kunde inte rösta då det för mig alltid är aldrig, oavsett om jag är i ett förhållande eller inte.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Gurky
2013-08-13 19:57
#39

Har skickat bilder, men bara till flickvänner eller kks. Skulle aldrig kunna tänka mig att skicka till någon okänd.

Individuell
2013-08-13 20:15
#40

Bilder och dylikt till pojkvän/de jag haft på g! Har inte haft en fungerande cam på jättelänge (och haft tillgång till att ha riktigt sex dessutom) så inget camsex här inte ;)

Dessutom är jag alldeles för paranoid för att tro att en bild jag skickat till någon aldrig någonsin kan kopplas till mig. kan spridas rykten, och om någon säger (vi säger killen i fråga) att det är ja på bilden. Ska jag ba förneka då? Och "neeej neeej neeej". Känns bara som en awkward situation… Sure, risken finns fastän man e i en relation. Men den risken tar jag mycke hellre.

vallhund
2013-08-13 20:45
#41

Saknade alternativet:

Skulle aldrig falla mig in!

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
LLLINN
2013-08-13 22:04
#42

Skickat avklädda bilder (alltså inte nakna!) till killar jag varit på G med, och till en kändis från australien några gånger.

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Individuell
2013-08-14 10:41
#43

Kan tycka avklädda bilder, asså inte helt nakna, är sexigare. Åtminstone om man typ håller på att bli ihop me nån. Då ger det ju fortsatt spänning tills nästa gång man ses… Annars känns det lite pang på rödbetan. Men man kanske vill ha de så, vad vet ja.

Allims
2013-11-05 09:09
#44

Jag tycker inte heller en bild ska vara pang på rödbetan, vare sig jag skickar en till någon eller får en bild på någon. Beror väl på omständigheterna också?

Piedestal
2014-09-27 00:52
#45

Gjort det och gillar det. Men visar inte ansiktet.

Nelley
2014-09-27 02:29
#46

Jag tog det sista, men jag kan svara. Ja jag tycker det är ok, man får välja själv, fritt val. Men inget jag skulle göra själv dock. 🙂

Scorpio97
2014-09-27 20:27
#47

Inget jag vill göra, även om jag inte visar ansikte. Varken cam eller nakenbilder.

Sen om andra vill göra det eller inte, är deras val.


//Jessie

Stesch
2014-11-16 21:52
#48

jag har gjort det…  och gillar det, visar inte heller ansiktet.. tänder på att visa mig naken på cam

Annons:
Mannez
2014-11-17 08:46
#49

Skulle aldrig göra det, oavsett om jag är singel eller i ett förhållande

Hälsningar Amanda och kaninerna

Piedestal
2015-05-25 15:58
#50

Bumpar upp en gammal och intressant tråd :)

[T-Johan]
2015-05-28 17:36
#51

:)

[ThatsDeepBro]
2015-05-28 20:53
#52

Antar det är upp till var och en, jag själv förstår mig inte på folk som gör. Riskabelt och dumt i min mening, men som sagt, upp till var och en.

[Torpedtass]
2015-05-28 21:00
#53

Saknade ett alternativ då jag aldrig skulle göra det överhuvudtaget, lite självbevarelsedrift har jag.

Facie
2015-05-28 21:24
#54

Det jag aldrig i mitt liv göra to be honest.

Pretty wise //

[ThatsDeepBro]
2015-05-28 21:38
#55

Såg också att ett alternativ saknades för min del, fick bli "vill inte svara".  Såg även nu att tråden är  hyfsat gammal, men äsh, blev nyfiken på vad folk svarat.

Annons:
[T-Johan]
2015-05-29 12:17
#56

I lumpen var det en höjdare med en nakenbild på flickvännen. I synnerhet om man besökte någon "Nato hamn".

sallyloxo
2015-05-30 20:26
#57

Jag har gjort det men ångrar det extremt. Hade varit i ett förhållande som mest gick ut på att skicka nakenbilder. Flera månader efter att vi hade gjort slut så skickade han nakenbilderna på mig till mina släktingar… Han hackade upp mitt fb konto också…rent sagt hemskt!… Brukade även skicka nakenbilder till främlingar… :( :( Det visade sig att min nya kille är kusin till en av de killarna och han vet om vad jag har gjort. Jag råder dig skicka inte nakenbilder till någon. :(

kigon
2015-05-31 21:01
#58

Yup, inte många alternativ i långdistans när man träffas en gång om året… Ser absolut inget fel i det heller 😛

/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.

jela96
2015-05-31 22:55
#59

Jag har gjort det till min nuvarande och en tidigare pojkvän. Skulle aldrig göra det med någon okänd.

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

[Thiah]
2015-06-01 15:42
#60

Har skickat en bild på mitt bröst till maken en gång. Men det är där min gräns går. Man vet aldrig vart bilderna hamnar( telefonen kanske blir stulen, man blir osams med personer eller annat) och är dom en gång ute på nätet så är dom där för alltid. Jag kan vandra runt naken hemma om maken är sugen. ;)

Michiis
2015-06-01 19:50
#61

Skulle aldrig skicka till nån jag inte känner, trots om jag skulle vart singel eller rättare sagt jag skulle inte skicka till nån jag inte var i ett förhållande med :)

Nu är jag inte singel och ja det har blivit en del nakenbilder och sånt till min pojkvän/sambo, dels för att vi var länge distansförhållande och nu jobbar han mycket borta också så då är det kul att skicka, samt att få lite retnakenbilder ibland ;) namnam! :D

// Michis

Ravynsfair
2015-06-01 20:13
#62

Skulle aldrig skicka till någon okänd eller någon "tillfällig". 

Har skickat till partner och just nu är jag i ett distansförhållande, älskar att teasa min pojkvän så han får "stå ut" med en del ibland, haha. 
Skickar dock aldrig naket rakt upp och ner eller på kön, usch nej.

Han skickar inget tillbaka vilket jag respekterar, han vandrar istället runt naken hemma imellanåt när vi ses (eller när vi skypar) 🤤

Till hösten blir vi sambos så då är det slut på bildskickandet såvida jag inte känner för att retas lite när han jobbar (han jobbar natten och jag pluggar dagen) 😃😈

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Annons:
IntoTheWild
2016-03-02 18:28
#63

Ursäkta om min fråga är olämplig, men varför är ni rädda för att bilder på era kroppar ska nå andra? Förstår att man hamnar i en utsatt och naken situation, men är våra kroppar verkligen så märkvärdiga? Alla har ju sett nakna människor någon gång. Om en person lägger upp någons nakenbilder utan lov så tycker jag mer att den personen gör bort sig och är en idiot såklart. Skulle inte bry mig om bilden. Det är bara en kropp liksom.  (förstår dock självklart om man har komplex över sin kropp).

Fast om bilden hamnar på porrsajter så är det ju inte så kul iofs…

amandain
2016-03-02 18:41
#64

#63 För att min nakna kropp är privat och inget jag vill att andra än min partner ska få se.

Scorpio97
2016-03-02 19:05
#65

#63 För mig är det mest en principfråga. Jag vill inte att andra ska kunna dela bilder på mig hur som helst, utan att jag har någon kontroll över det. Jag lägger inte ens ut vanliga bilder eftersom jag inte är bekväm med det. Jag har inga problem med min kropp och skulle absolut kunna visa mig naken för en person jag inte känner, men jag är inte bekväm med att inte ha  kontroll över vad jag visar, när jag visar det eller till vem. För mig är det inte bara en kropp, för det är min kropp och därmed min att bestämma över. 

Varför tycker du att det är skillnad på att hamna på en porrsajt? En bild kan ju delas väldigt snabbt inom typ en skolklass, idrottsklubb, kompisgäng eller vad sjutton som helst. För mig skulle det inte göra någon skillnad om random folk har sett mig naken på en porrsajt, eller om random folk har sett mig naken för att dom har fått bilden av någon.


//Jessie

IntoTheWild
2016-03-02 19:25
#66

#65 Ok, jo det kan jag hålla med om! Man har rätt att bestämma över sin egen kropp och vem som ska se den osv. Jag menade inte att förminska händelsen att någon sprider någon annans bilder på en. Jag syftade på själva rädslan. Men jag förstår ditt resonemang.

Nej iofs. Menade bara att på porrsajter så har ju bilden ett särskilt syfte. Jag skulle inte vilja att en bild på mig skulle vara någons runkbild.

Scorpio97
2016-03-02 19:28
#67

#66 Om nakenbilder sprids blir dom nog runkmaterial oavsett om dom hamnar på en porrsajt eller inte känner jag, men jag tror jag förstår hur du menar.


//Jessie

IntoTheWild
2016-03-02 19:42
#68

#67 Jo, det förstås. Jag tänkte lite för snävt :)

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Elsaharr
2016-03-05 19:48
#70

Jag skulle inte göra det oavsett om jag var i ett förhållande eller inte.

Zingo ;D

punkmusic
2016-03-12 19:52
#71

Jag ser inga problem i det och har/gör det men man ska som sagt vara försiktig med att ha kropp (naken eller dyl. ) och ansikte på samma bild då det kan komma i fel händer.

Föredrar dock att göra det med min partner i förhållande då jag även kan vara generösare med kropp-ansikte förhållandet även om det inte är så smart.

_Fisken
2016-03-13 12:05
#72

I ett förhållande är det kanske bara det man har att ta till om det är långt mellan varann men akta sig för att visa ansiktet. Det *kan* bli surt om några år och vips inser man att den andre tagit stillbilder av en rörlig bild på en själv och sen börjat blogga om sina fd partners.

[Hayabusa]
2016-03-13 13:21
#73

Better safe than sorry - jag är väldigt glad att någon av min ex inte har nakenbilder av mig.

Upp till toppen
Annons: