Annons:
Etikettallmänt
Läst 1276 ggr
josefin_olsson
2013-06-25 16:44

okysst

Hej jag är en 14 årig tjej som ska träffa min pojkvän på måndag nästa vecka och vi båda är okyssta och jag undrar hur vi kan göra för att inte vara det längre?

t.e.x jag sitter i hans knä och bara gör det eller något?

Annons:
[silkesnosen]
2013-06-25 16:55
#1

Ja du, ta tag i det och utforska.

[iwantthis]
2013-06-25 17:59
#2

Inget man ska planera (: första kyssen är alltid speciell, känns som att man får fjärilar i magen (: kyss honom när du känner dig redo och planera inget " då ska jag" det är vad jag tycker.(:

LisaLisa
2013-06-25 22:06
#3

Det händer väl bara?

Anna4077
2013-06-25 23:31
#4

Du märker när det är tid för kyssen :) om han inte gör det så gör du det själv. Blir lite som triss reklamen "plötsligt händer det" men vänta inte på att han ska ta första steget :)

Anna och taxen Max

[luneri]
2013-06-26 11:23
#5

känn av stämmningen och om det känns bra att kyssa honom just då så gör det. Om ni båda har ögonkontakt med varandra (och om ni blir tysta för stunden) så tänker han förmodligen samma sak som du. 

Det brukar underlätta om ni har det avslappnat, kanske kollar på en film i soffan med lite mysbelysning eller nåt, det kan underlätta om du tycker det är jobbigt med första kyssen. 

Om det är så att du oroar dig att du inte vet hur du ska göra så är han förmodligen i samma sits som du eftersom ni båda är från samma utgångsläge.

Upp till toppen
Annons: