Annons:
Etikettleva-tillsammans
Läst 4774 ggr
moa88
7/11/13, 4:02 PM

4 år!

jag och min pojkvän ska fira 4 år tillsammans imorgon :D kommer bli tårta, kakor, presenter och MASSA kärlek <3

hur brukar ni fira era årsdagar med era respektive?

Annons:
Unknown Name
7/11/13, 4:42 PM
#1

Jag och min fästmö firade vår 3 årsdag i juni. På morgonen väckte jag henne med nyplockade vita och lila syrener i en glasvas på en bricka där jag hade ställt frukosten: nybryggt kaffe, nybakat bröd och nybakad kladdkaka med glass. Sedan tog vi en lång dusch tillsammans, fixade till oss. 

Därefter plockade jag fram min picnic-korg där jag hade lunchen: Hemgjord smörgåstårta med saft, vi vandrade en liten promenad och satte oss på ett berg på en filt, där vi var omgivna av blommor och björkar. Sedan gav vi oss av hemåt och tittade på en film hade det bra. 

Sedan på kvällen fick hon gå ner och tjattra med grannen medan jag fixade en god 3 rätters middag, 50 ljus, varav 10 doftljus(ros) i hela lägenheten, massa rosblad som ledde till bordet där allt var framdukat och mitt på bordet står en jättelik röd ros. På hennes servett har jag skrivit "älskar dig". 

Kvällen avslutades men en bra film och myssex <3

[Zorita]
7/11/13, 5:03 PM
#2

Vi glömde bort den. Två dagar senare sa vi grattis till varann när vi kom på, men vi satt i bilen så det blev ingen puss. Hade glömt bort det när vi kom fram. Så romantiska är vi!

[Devya]
7/11/13, 5:07 PM
#3

#2 Hehe, påminner mig om hur det var mellan mig och mitt ex. Vi glömde jämt bort sådant där. :) Åh, den romantiken. ;)

Gur4m1
7/11/13, 5:29 PM
#4

Glömdes bort eller något :) Vi båda truntar ganska mycket i vår "årsdag" eftersom vi mest hittat på den. Vi insåg "NÄR exakt blir man tillsammans, första kyssen? Första dejten? När man lade upp FB-statusen`? Så vi bestämde oss bara för ett datum samma månad runt tiden vi träffades (och hade sex) första gångerna :)

Gifter vi oss känns det mer aktuellt men vare sig han eller jag är så superromantiska, tror jag fick ett sött meddelande av honom på mobilen, själv hade jag glömt bort dagen. 

Jag fattar inte riktigt grejen med årsdagsfirande osv. Så kul är jag 😟

#1 Du gjorde inget halvhjärtad grej, haha. Lät otroligt mysigt (att utsättas för).

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Unknown Name
7/11/13, 5:33 PM
#5

#4 Jag njuter av att göra såna saker 😃 Inte för att årsdagen är så himla wiiiihooo men jag menar… varför inte! Hon blev glad 😊

Gur4m1
7/11/13, 5:35 PM
#6

…glömde ju säga; Grattis TS! :)

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Annons:
moa88
7/11/13, 5:41 PM
#7

#1 aaw låter jätte mysigt en hel dag full av kärlek ❤️ (kanske snor några tips till nästa år ;) )

#2 tack så mycket :D

[Ebidda98]
7/11/13, 6:41 PM
#8

STORT GRATTIS!

Anna4077
7/11/13, 7:38 PM
#9

Grattis till 4år :) Vi hade 3år tillsammans i juni. Tyvärr hade jag ett student firande den dagen och kom inte hem förens runt midnatt. Han börjar jobba kl 7 så det blev inte mycket av det. Vi brukar köra lite "casual" eftersom jag lätt blir stressad eller pressad. Om jag känner "nu borde vi ha sex" så kan vi lika gärna lägga ner det hela. Så vi tar det lite lugnt och gör det vi känner för. Äter lite extra gott osv. Men vi är ganska noga med att göra saker tillsammans ofta. Tycker inte kärlek och "firande" ska hållas bara på dagarna det "ska" vara på. Blir väl så när jag känner mig pressad och stressad av alla "nu borde vi ha sex" situationer. Fast lite ot, när jag fyllde år i mars så kom han hem vid 12 på förmiddagen med jätte fina blommor. Han hade jobbat över 2timmar i två dagar den veckan bara för att kunna komma hem tidigare. Blev jätte chockad för jag trodde inte han skulle vara med på kalaset som var då. Jag ler fortfarande 6månader senare av den överraskningen :)

Anna och taxen Max

Honestyisdead
7/11/13, 7:41 PM
#10

Grattis :) Vi har bara haft en årsdag hittills, och den inföll på nyår. Så vi var på fest med trerättersmiddag. Annat firande blev det inte.

drika
7/11/13, 7:44 PM
#11

Bio eftersom vi träffades utanför den och kanske nån överaskning eller så:) Vi firade 6 år i april:)

Hälsningar

Fredrika

tlover
7/11/13, 9:02 PM
#12

Vi gör lite olika eftersom vi firar månadsdagen varje månad det kan bli en film, bio, att äta ute, att fara och grilla etc etc på årsdagen av vårt bröllop for vi (inte på årsdagen för då jobbade min man men därikring) till en fors i närheten som man man aldrig varit till.

Den 21:a den här månaden har vi varit ihop i 8½ år, det blir också då 4½ år sen vi förlovade oss och 2 år sen vi gifte oss (allt på den 21:a så vi kommer ihåg alla)

l'm back

Afturelding
7/11/13, 9:06 PM
#13

Grattis :)

I år blev det en god middag bara, vi hade inte tid för något mer när vi skulle gifta oss tre dagar senare. I vanliga fall brukar vi ge någon liten symbolisk present, äta trerätters och lyssna på jazz. På vår förlovningsdag brukar vi bara äta gott och lyssna på jazz, och titta på fyverkerier (förlovade oss på nyårsafton 2010) och det återstå att se vad vi gör på våra bröllopsdagar, men det är ett tag dit, vi är ju fortfarande nygifta.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Annons:
Anna4077
7/11/13, 9:29 PM
#14

#12 vi kör på den 12 :p blev tillsammans 12juni och förlovade oss 12december :p

Anna och taxen Max

Tina-A
7/11/13, 9:41 PM
#15

Vi har än så länge inte firat så mycket men nu på vår 10års dag tänkte vi gifta oss.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

oh-la
7/11/13, 10:33 PM
#16

vi glömmer vår årsdag vartenda år, i 7 år :P vi firar alltså inte, och har inget behov av det heller. ingen av oss är några romantiker, så det hade bara blivit konstigt och tillgjort. men det låter otroligt mysigt så som ni andra firar :)

karamell
7/11/13, 10:51 PM
#17

Vi går ut och äter på restaurang och går en promenad genom stan och köper hem lite godsaker och kollar på film och myser lite. Vi har vår årsdag i december så det blir extra mysigt att gå runt tillsammans i snön :)

Destany
7/12/13, 5:35 AM
#18

Grattis TS:) Vi firade vår 2 årsdag igår vi åt extra god mat o så. Sonen var på uselt humör så vi ägnade mesta tiden åt honom men när han somnat så kollade vi på film o myste i soffan

ChristineL
7/12/13, 8:56 AM
#19

Grattis!

Vi brukar gå ut och äta på restaurang. I år på våran femårsdag blir det dock bröllopsfest och namnceremoni för våran dotter :)

Fridaaaa
7/12/13, 10:34 AM
#20

Grattis till er 🙂

Brukar fira med hämtemat och film i regel 😛

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
moa88
7/12/13, 10:52 AM
#21

Tackar så mycket allihopa! 😃

och grattis till alla er som redan firat i år :D

(#9 man behöver ju inte ha sex bara för att man firar, huvudsaken man känner varandras närhet extra mycket den dagen, med tex. kramar pussar. men som du också säger man ska ju inte bara visa det den dagen utan varje dag :)  )

Anna4077
7/12/13, 12:33 PM
#22

#21 nej jag vet :p men det känns liksom som att det är förväntat. Kommer bli en plåga när vi gifter oss :p det är en förväntan/press som kommer från mig själv. Min sambo säger att jag är dum som känner så. Han kräver aldrig något sånt av mig.

Anna och taxen Max

citytjejen
7/13/13, 7:02 PM
#23

Hittills har vi bara haft en årsdag och den firade vi inte,  men däremot vår ettåriga bröllopsdag firade vi förra månaden.

/Christina

[Teddies matte]
7/13/13, 7:41 PM
#24

För oss blir det snart 4 år också, grattis till er!

De första åren har vi inte firat så värst mycket, mest haft det mysigt tillsammans, lagat god mat, gått på bio o.s.v.

JoJo!
7/26/13, 5:34 PM
#25

Vi hade precis 6-årsdag och vår 5:e bröllopsdag (Samma dag för enkelhetens skull) Det var dock en Må och vi båda jobbade hela dagen, så då blev det inget firande I stället var vi ute på restaurang Lö innan Mina föräldrar följde med De har bröllopsdag dagen efter oss och firade 36 år i år ❤️

Jessicahagstrom94
7/28/13, 10:11 PM
#26

Vi firar 4 år den 5 augusti, men det är en måndag vilket resulterar i att vi gör - ingenting. Kul va? 

de andra åren har vi käkat på en kinarestaurang, tror det är varje år vi har gjort det iaf. ;)

Upp till toppen
Annons: