Annons:
Etikettförhållande
Läst 1639 ggr
matildis10
7/21/13, 8:25 PM

Förhållande

Heej! Jag är 12 år och är kär i en 18 åring som är kär i mig! Skulle det vara skumt om vi skulle bli tsm? Skriv vad ni tycker!

Annons:
[typellisch]
7/21/13, 8:28 PM
#1

Ja. Du är ju inte myndig! Han kan även åka dit för våldtäkt om ni har sex när du är under 15 år.

Nwmo
7/21/13, 8:29 PM
#2

Ja, han klassas som pedofil och han skulle antagligen utnyttja dig. Butthurta inte på mig, säger bara som det är.

- Emil

matildis10
7/21/13, 8:35 PM
#3

Om vi inte skulle ha sex då?

[typellisch]
7/21/13, 8:39 PM
#4

#3 Först skrev jag fel i #1 Menade att du inte är byxmyndig! Huvudvärken som förvirrar mig lite just nu.

Nej, inget jag skulle rekommendera alls. När jag var 12 år lekte jag med dockor och killar var inte mitt intresse alls. Nu säger jag inte att du ska bli likadan som jag var för 11 år sedan men 12-åringar ska inte tänka på killar. :(

matildis10
7/21/13, 8:41 PM
#5

Okej

[Devya]
7/21/13, 9:50 PM
#6

Jag skulle vara på min vakt. Det låter otroligt konstigt att en 18-årig är kär i en 12-årig tjej.

Var väldigt försiktigt och umgås aldrig med killen ensam om du nu måste umgås med honom överhuvudtaget. Sådant där är inte att leka med.

Annons:
[silkesnosen]
7/21/13, 9:54 PM
#7

Låt dig inte luras, undvik honom!

[Yllhilda]
7/21/13, 10:15 PM
#8

Det är klart att han kanske blev kär för att du kanske ser fler år äldre ut och verkade äldre än du är, men ni är ju på så olika nivåer i livet. Du har inte börjat högstadiet och han går snart ut gymnasiet. Han pratar sitt framtida jobb och körkort med sina kompiar och du pratar kanske fotboll och har precis börjat med smink. 

Min lillasyster var med en kille som var 24 när hon var 13 och det var bara en enda sak dom gjorde tillsammans, en enda sak han ville ha. Kanske är din villig att vänta, men inte många killar klarar sig utan i 3 år(dvs till du blir byxmyndig).

Fridaaaa
7/21/13, 10:34 PM
#9

Anser inte att det är lämpligt med tanke på att du bara är 12 år gammal. Jag hade personligen väntat.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Honestyisdead
7/21/13, 10:35 PM
#10

I min värld är det något allvarligt fel på en 18 åring som fattar intresse för ett barn på 12 år!

Kansas
7/21/13, 11:26 PM
#11

Du får nog vänta några år,då det kan få riktigt tråkiga konsekvenser om ni tex.har sex.

Det kanske låter trist,men så är det! Tycker du ska spana efter någon i din egna ålder.

Gur4m1
7/22/13, 8:59 AM
#12

Det finns garanterat INGEN 12åring där ute (okej ni kan ju plcoka fram den där en på miljonen eller 1 på 100) som ser ut som en VUXEN kvinna.

Så nej, en 18åring som fortsätter ragga på en tjej trots att han vet att hon bara är 12 är ett litet äckel och kan säkerligne få en hel del skit på sig. För din egen skull borde du vänta.

Klart man tänke rpå killa roch även sex när man är 12 år :) Det betyder dock inte att du är redo för det. Ha inte så brottom att växa upp, den här tiden kommer aldrig mer tillbaka. Njut av din fmailj, dina vänner, lek och ha kul.

Ser det ofta hos dagens barn och ungdomar- så fruktansvärt brottom att verka vara vuxna. Själv lekte jag med barbies och bytte bokmärken och badade (INTE MED BIKINI FRÖ ATT LOCKA KILLARS UPPMÄRKSAMHET- utan jag BADADE, simmade etc) och sånt. Men jag tänkte absolut på killar. Men jag är glad att jag bara "tänkte" på dem, tills jag var över 15  :) Det finns ingen brådska.

18åringen är så mycket mer erfaren än du, så han vet exakt rätta sakerna att säga för att DU ska må bra och tycka om honom för han får dig att må bra, just nu.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

[Devya]
7/22/13, 9:04 AM
#13

#12 Nåja, min syster såg nog ut som en vuxen kvinna i den åldern. Hon fick sin mens då hon var 8 år gammal och brösten följde med snabbt efteråt. Hon hade d-kupa innan hon var 12 år gammal. Alla som inte kände henne trodde att hon var över 18 år då hon var bara 12 år gammal.  Och det var inte bara på grund av brösten som hon såg äldre ut, utan också på grund av hennes ansikte. Hela hon såg mycket äldre och mognare ut.

Fast hon såg ut som en vuxen kvinna så var hon ju förstås inte det. Långt ifrån.

Annons:
Gur4m1
7/22/13, 9:09 AM
#14

#13 Ja finsn garanterat ingen mentalt vuxen 12åring iallafall, men tänker mest ur pedofilperspektiv. Har själv aldrig mött en 12åring som ser vuxen ut så din syster är kanske inte normen. 

Eller jo, hade en väldigt fet tjej i min klass, hon fick också mensen väldigt tidigt och självklart bröst, men hon var väldigt fet också. Tror det var något som påverkade henne så att säga. En 12åring har inte börjat högstadiet ännu.  Vad vill någon som lämnat gymnasiet, med en 12åring?

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

[Devya]
7/22/13, 9:24 AM
#15

#14 Jag vet faktiskt av en annan tjej som gick en klass under mig i lågstadiet (femman), som såg vuxen ut och hon hade otroligt stora bröst, typ E-kupa och hon var inte alls fet.

Jag vet också av en annan tjej som jag gick i sjuan med och hon såg ut att vara mycket äldre. Jag skulle gissat över 18 år om jag inte visste då. Hon var inte fet heller men hade jättestora bröst och kurviga höfter.

Så allt som allt har jag träffat tre tjejer som har sett väldigt kvinnliga ut. Kanske inte vanligt men det finns nog flera tjejer i 12-års åldern som ser vuxna ut fast de inte är det.

Det kan jag ju säga att alla killar var ute efter de här tjejerna, även äldre killar som inte visste hur gamla de egentligen var. Sen då de fick veta åldern så var det svårt för dem att förstå det. Svårt att matcha åldern med utseendet. Men utseendet vann nog vareviga gång. ^^

Honestyisdead
7/22/13, 11:53 AM
#16

12 oh, jag lekte definitivt inte med babie vid 12 års ålder. Och koillar och sex var väldigt intressant när kag gick i sexan som man väl gör vid 12 års ålder. Nu hade jag inte sex redan då. Men det var något som jag med flera tänkte mycket på.

Gur4m1
7/22/13, 12:35 PM
#17

Nu är ju inte bröst det enda som definierar att en flicka ser ut som en kvinna anser jag själv iallafall :) Isf skulle ju en stor del av vår kvinnliga befolkning förbli flickor resten av sina liv…

#16 6:an tillhörde mellanstadiet när jag gick i grundskolan. Sen börjar ju vissa i skolan redan som 6åring eller senare, som 8åring, eller fyller sent på året. Jag umgicks med lite yngre tjejer och min yngre syster så det påverkade nog mig gällande barbies ;) Var inte "oh Ken, ska vi pussas", vi hade mer "walking closet" med dem, gillade att styla osv- inte samma lek som när man var 5 år yngre där man fantiserade fram scenarion och lekar. Men jag lekte fortfarande, hängde med tjejkompisar, gjorde annat än enbart tråna efter killar och lista ut hur jag ska få deras uppmärksamhet- men många tankar gick väl till just det.

Jag kan minnas att jag varit intresserad av killar på ett sexuellt (Men inte moget sätt) sedan 9-10 års åldern. Men oskulden miste jag ändå först när jag var 17, mensen fick jag när jag var 12. Jag är glad att jag inte gjorde det när jag var 12 för min egen del, som sagt. Finns ingen anledning att skynda att bli vuxnare med en sak som sex, speciellt inte med en så mycket äldre kille. Det finns även risker med sex som jag inte tycker en 12åring ska behöva oroa sig omkring.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Fridaaaa
7/22/13, 12:52 PM
#18

#17 Tillhör fortfarande mellanstadiet 🙂

Hört vissa skolor som kallar det för högstadiet dock.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Devya]
7/22/13, 12:53 PM
#19

#17 Absolut inte men nu råka det sig för de som hamnade tidigt i puberteten blev utvecklade väldigt snabbt. Det påverkar hela kroppen inte bara brösten och höfterna. :)

Min syster och de övriga tjejerna såg äldre ut i ansiktet också. Inte bara kroppen. :)

isafisa
7/22/13, 12:55 PM
#20

Nej nej nej. En 18-årig kille som är intresserad av en 12-åring känns inte ok! 

Och även om ni inte har sex före du är 15.. nä, det känns väldigt konstigt bara. Och jag har faktiskt mina tvivel på att han ska hålla sig borta från sex i minst 3 år. Det känns, med min erfarenhet av killar i den åldern, som att det är lite ohållbart.

Annons:
andgustav
7/22/13, 3:19 PM
#21

Säger bara lägg ner!

[Taxie]
7/22/13, 9:14 PM
#22

#13 Jag vet en tjej som jag träffat några gånger som är 14 år nu men var väl 13 år när hon blev tsm med en kille som är lika gammal som mig 18 år…. de är fortfarande tsm. Hon ser älder ut än mig har stora bröst och man kan tro att hon är 19-22 år. Hon är som att prata med en i min ålder så dedär är väldigt olika! Blir lite sur när jag ser yngre ut än en som är 4 år yngre än mig :(

mikkan01
7/22/13, 10:49 PM
#23

Tycker bara att det är läskigt att han som 18 år blivit kär i en 12 årig tjej… 🤦‍♂️

~mikkan

isafisa
7/22/13, 11:27 PM
#24

#22 se det som en tillgång, när du blir äldre är det roligare att se yngre ut ;)

[Tilde]
7/22/13, 11:39 PM
#25

Usch nej blää på såna killar! Pedofil är vad han är! En 12-åring är ett barn och det räknas absolut som pedofili när barnet endast är 12 år och han en vuxen människa! 

När jag var 12 chattade jag med en 19-årig kille som tyckte jag var sötast i världen och visst blev jag riktigt smickrad av det! Nu när jag tänker tillbaka på det blir jag bara äcklad och ryser! Usch!

Nwmo
7/23/13, 10:24 AM
#26

Bara jag som gillar MILFS?

- Emil

Gur4m1
7/23/13, 11:03 AM
#27

#26 om det handlat om en 12årig kille och en 18årig kvinna hade jag fortf tyckt att det var märkligt osv. Åldersskillnadne är det inget fel på, det som är fel är att den yngsta inte är vuxen eller ens byxmyndig ännu.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Annons:
PennyScarlett
7/24/13, 12:32 AM
#28

Det är ingen sund mentalitet av en 18 åring att attraheras av ett barn. För det är det du är och faktiskt kommer vara i ett par år till. Jag vet att man känner sig vuxen och man är övertygad om att man har koll. Men i din ålder så räknar man fortfarande till tre innan man pussar en kille på munnen liksom :/ en 18 åring är intresserad av helt andra saker som du inte är redo för vare sig mentalt eller fysiskt (troligtvis). Jag talar helt av egen erfarenhet, då det slutade mycket olyckligt för mig som 13 åring med en äldre man och det är något jag får leva med resten av mitt liv. Så var rädd om dig och ta till dig alla goda råd du får från folket här. Vi tänker alla på dig och på ditt bästa och vill inte att du ska komma till skada på något vis.

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

pyromanen
7/24/13, 9:39 AM
#29

#3 Om ni inte skulle ha sex frågar du… du kanske kan tänka dig att ni inte skulle ha det men jag har mycket svårt att tro att en 18-åring inte tänker sig ha sex…

Upp till toppen
Annons: