Annons:
Etikettleva-tillsammans
Läst 1065 ggr
litenliz
7/24/13, 9:06 AM

snusslar min kille med något?

min kille/sambo snusslar med sin mobil rätt ofta. jag fårgar honom men han säger att de är inget. jag ser ju oftast att han är inne på FB bara. jag kanske bara är överkänslig. de är bara så himla svårt å lita på någon. jag har blivit bedragen innan å jag själv ha bedragit. min nuvarande sambo å jag ha varit tillsammans i 5 år. han har alltid stott vid min sida. jag har svårih heter å jag kämpar varje dag. ångest å självdestruktiv. självmordstankar å annat. de är la kanske därför han ''låssas som inget'' .jag kanske bara ska skita i allt å låssas jag med. sen när jag har lust så råka jag skära av mej pulsådern

Annons:
karamell
7/24/13, 9:38 AM
#1

Du borde söka hjälp om du mår sådär dåligt som du beskriver!

andgustav
7/24/13, 9:46 AM
#2

Hej!

Sök hjälp hos en professionell psykolog redan idag. Det där låter inte bra och du är förmodligen inne i ett krisläge.

PennyScarlett
7/24/13, 9:58 AM
#3

Leta upp första bästa vuxenpsykiatri i en stad nära dig om du inte bor i en och skaffa hjälp. Det är ingen "Det gör jag imorgon" grej…gör det nu så kan jag garantera att du får precis all den hjälp du behöver och mer därtill om du så önskar. Du kommer att få små verktyg att börja jobba med i din vardag och ganska snabbt kommer du att märka en förändring på dig själv och ditt sätt att tänka. 

Kämpa på och hjälp dig själv!

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

Upp till toppen
Annons: