Annons:
Etikettallmänt
Läst 591 ggr
andgustav
2013-07-27 13:53

Man blir aldrig för gammal

Hej hopp!

Måste erkänna en sak man blir aldrig för gammal för något. Idag har jag en radiostyrd bil som jag köpte in för snart fem år sedan och behandlas varsamt. Dessutom med laddningsbara batterier. I alla tider har jag varit intresserad av modeller har dessutom en uppsjö modeller av flygplan som finns på vinden. När jag bodde i Norrköping var jag med en flygklubb det var ett bra komplement till att spela golf. Min f d hade en del synpunkter men det brydde jag mig inte om. Igår var jag ute på radhusområdet och körde en dam mittemot tyckte att det var underbart med män som kör radiostyrt och hon sade att man blir inte för gammal för något. Livet är alldeles för kort att vara tråkigt. Känner mig ibland som Felix på Solsidan och det är skönt att ha egen tid ibland. Ha en trevlig lördag på er!

Annons:
Honestyisdead
2013-07-27 14:14
#1

Trevlig lördag! Och visst är det härligt med människor som har barnasinnet kvar och inte skäms för det :)

PennyScarlett
2013-07-28 08:07
#2

Underbart! Jag t.ex kollar mycket hellre på tecknad och animerad film än ja…verklig film? xD Mina disneyfilmer är mina käraste ägodelar näst efter mina hästar och mina skor! Aladdin, Askungen, Lilla sjöjungfrun, Mulan, Lejonkungen <3

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

Upp till toppen
Annons: