Annons:
Etikettförhållande
Läst 1879 ggr
ramm5tein_
2013-07-28 23:52

Är du nöjd inom ditt förhållande?

Menar INTE att någonting är perfekt, prima, felfritt. Utan om man är nöjd, mår bra, är jämställt, eller inte 🙂motivera gärna om du vill!

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Annons:
ramm5tein_
2013-07-29 00:05
#1

Jag själv valde "Helt nöjd!". Å andra sidan har jag bara varit tillsammans med min käraste i 2 månader… 🤪 Men hittills har det funkat jättebra! Har varit i många relationer där problemen uppdagats redan de första veckorna, så detta "harmoniska" och förstående från bägges sidor är väldigt nytt för mig.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Novelia
2013-07-29 00:14
#2

Jag hade valt nöjd i vanliga fall men just nu är jag nästan på gränsen till bristningsgränsen/vill göra slut… 

Jag tog "vi jobbar på bättring" ;) JAG jobbar. Lite svårt att få båda att jobba när den andra har gått under jorden för tillfället.

I have no sympathy for people without empathy

ramm5tein_
2013-07-29 00:16
#3

 #2 Något du vill dela med dig av?

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

karamell
2013-07-29 05:20
#4

Jag hade inte stannat i ett förhållande om jag inte hade mått bra i det. Mitt förhållande enligt mig är helt perfekt så jag valde "Helt nöjd":)

Destany
2013-07-29 06:33
#5

Jag mår bra i mitt förhållande men känner att jag får göra allt o med minimal sömn nu känns det som jag håller på att kollapsa( har en son på 7 v som inte sover så mycket på nätterna)

fruktgumman
2013-07-29 09:14
#6

Är helt nöjd :)

Annons:
Maria
2013-07-29 09:32
#7

Jag är fortfarande helt nöjd efter 33 år.

Jag hade turen att få en fantastisk man. Han är snäll, omtänksam, har tålamod och så är han det roligaste jag vet😉

Han var ingen svärmorsdröm, snarare en mardröm som alla varnade mig för men nu kan de sitta där med lång näsa🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
2013-07-29 09:42
#8

Jag är helt nöjd 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

citytjejen
2013-07-29 10:16
#9

Jag är helt nöjd i mitt förhållande. Trodde inte att man kunde ha det så  bra som vi har det!

/Christina

tlover
2013-07-29 10:20
#10

helt nöjd, vi har varit ihop i över 8½ år och vi kan fortfarande inte sova om vi sover ifrån varandra.

däremot har vi ju våra motgångar (som alla andra) men dom flesta har med mina funktionshinder att göra och inte förhållandet.

l'm back

ChristineL
2013-07-29 10:25
#11

Helt nöjd! Visst finns det sånt som kan bättras men det är inte så att jag bara "nöjer mig"

[Zorita]
2013-07-29 11:40
#12

Helt nöjd! Precis som livet tror jag inget förhållande är helt perfekt hela tiden, men det är helt fantastiskt till 99.99%.

Vyer
2013-07-29 12:00
#13

Nöjd och mår bra i mina relationer, även om det finns småsaker. Jag skulle önska att min sambo delade mitt behov av planering och struktur och att han städade mer på eget bevåg/börjar se när det måste städas. Vardagsgrejer. Jag önskar mig mer kvalitetstid med min pojkvän, att vi hade möjligheten att sova ihop oftare och ses utan tidspress.


Annons:
oh-la
2013-07-29 12:38
#14

jag nöjer mig, just nu får man väl säja, även om det kanske inte beror helt på förhållandet, som jag är mycket nöjd med, utan omständigheter i vardagen. just nu är det arbetstider som gör att vi jobbar om varandra, att vi båda nog är lite nere, att jag har kommit in i ett hemlängtan-skov som gör mig nere. det finns saker som påverkas av allt detta i förhållandet, men jag kan ändå inte tänka mig att vara utan honom, och har man varit tillsammans ett tag får man räkna med att gå igenom både upp och nedgångar skulle jag tro.

MarHai
2013-07-29 13:34
#15

Helt nöjd. :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

[Mustangcab]
2013-07-29 14:12
#16

Min man är en svärmorsdröm. Min mor älskade verkligen honom och tog hans parti om vi  hade skilda åsikter. Jag däremot var min svärmors värsta mardröm. Ja jag är nöjd då vi varit gifta i 35 år.

Grytlapp
2013-08-05 00:50
#17

Helt nöjd efter 13 år. Fortfarande nyförälskad! I dag låg en så otroligt fin blombukett i min bil på förarsätet och en lapp som han skrivit- Jag älskar dig! Underbar man!

ramm5tein_
2013-08-05 16:34
#18

#17 Det låter helt fantastiskt :) Så ska det va!

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Novelia
2013-08-10 09:45
#19

#13 Är du tillsammans med båda? Eller är sambon inte din pojkvän? För jag läser ditt inlägg som att du har både en sambo och en pojkvän. Vilket är kanske ovanligt om du har en kärleksrelation till båda. Om än väldigt intressant.

I have no sympathy for people without empathy

Vyer
2013-08-10 10:08
#20

# 19 - Jag är tillsammans med båda ja. Jag är polyamorös och har känslor för (och relationer med) fler än en person :)


Annons:
Gur4m1
2013-08-10 11:25
#21

JAg nöjer mig, finns detaljer för att gör amig hley nöjd också, såklart- efterosm det inte är perfekt. Men jag vet vad jag har och jag älskar honom och han behandlar mig bra. :) 

#20 vad gör att ni inte kan ses utan tidspressen?

Iofs, jag skulle mycket väl kunna ha känslor för mer än min pojkvän, däremot är det just det där med at torka engagera sig och ha tid för fler än en man jag tvivlar på hos mig själv.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Vyer
2013-08-10 12:30
#22

# 21 - Saker som inte går att ändra just nu och/eller är beroende av många andra faktorer för att kunna ändras, livssituationer och sådär. Livet, helt enkelt. Förhoppningsvis blir det ändring på det snart :)


y0lsen
2013-08-30 17:42
#23

Helt nöjd och kan inte tänka mig ett liv med en annan kille

thessanh
2013-08-31 21:43
#24

ej nöjd

Anibaz
2013-08-31 22:43
#25

Jag är jättenöjd med förhållandet i sig, mindre nöjd med det jäkla avståndet som följer med 😕 Hoppas dock på att flytta ihop så fort jag gått ut skolan i Juni!

[Rhodugune]
2013-09-01 17:29
#26

Jag är nöjd med hur mina förhållanden utvecklar sig, jag satte ändå min röst på vi jobbar på bättring, ett förhållande är alltid under utveckling och jag vill att det alltid ska vara högt i tak hur vi vill att det ska se ut, så vi kan utecklas tillsammans och förhållandet med oss.

Mona22
2013-09-01 17:52
#27

Har det jättebra och trivs väldigt bra. Har en förstående man som orkar med mig och mina sjukdomar.

Annons:
[Tuulikki]
2013-09-01 21:20
#28

Trivs jättebra :)

[elmaek]
2013-09-02 05:22
#29

Jag är helt nöjd!

Vi kan diskutera om saker utan att bli fly-förbannade (trots att vi bara varit tillsammans i en månad så har det varit heta diskussioner men antar det är dom som tar en framåt också), när vi sagt vår åsikt och diskuterat så lägger sig allt. Ingen är långsint eller skapar onödig drama. Vi är ärliga om våra känslor och åsikter och är rätt öppna med dom (mer jag som kan vara sluten men det går framåt för varje dag). Jag kan säga vad jag än har på hjärtat till min pojkvän och han är cool lugn, brusar inte upp sig osv. Han respekterar mina känslor och mina åsikter och prioriterar dom väldigt bra tycker jag. Vi ger varandra mycket kärlek och varje dag säger vi någon kärleksförklaring till varandra. Vi är tillsammans och älskar varandra men vi har också vårt egna liv på sidan av, våra intressen och vårt privata liv så att säga. Vilket jag tycker är skönt.. jag vill fortfarande ha mitt egna liv och mitt privata fast jag har partner, det är viktigt med lite distans anser jag. Sitt egna så att säga. Vi är väldigt lika, tänker lika, gillar lika, vi har gemensamma saker vi tycker är intressanta (rymden t.ex) som vi kan spekulera i tillsammans. Det bästa av allt är nog att han inte är en toffel.. han är mån om sin rättighet till ett eget liv (har haft ex som varit väldigt beroende av mig pga brist på vänner och hobbys t.ex) och står upp för sig själv. Sårar jag han säger han det. Är jag larvig med vissa saker så säger han det. Det är ett väldigt öppet förhållande där vi inte undanhåller något alls. Det är bara helt toppen som det är!

Toxics
2013-09-02 08:34
#30

Helt klart väldigt nöjd.

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Upp till toppen
Annons: