Annons:
Etikettsingel
Läst 2045 ggr
zzzAnGeLzzz
8/5/13, 5:19 PM

Dejting

Hej jag har dejtat en kille i två månader och han testar mig jämt :O och säger typ *ja nu får vi se hur du lyckas, om du gör detta bra då blir det pluss poäng för dig* typ :O altså jag vet inte hur man dejtar men d värkar vara lite konstigt med alla dessa tester?

Annons:
[Majbot]
8/5/13, 5:19 PM
#1

Hur gammal är han? :s

Calcifer
8/5/13, 5:21 PM
#2

Frågar samma som #1, han låter ju som om han är tolv ungefär. Nej, man beter sig inte så i en relation, inte mer än om man är helt skämtsam och man har den typen av humor i förhållandet.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

zzzAnGeLzzz
8/5/13, 5:23 PM
#3

han är 33 :O

Calcifer
8/5/13, 5:25 PM
#4

Och du är…?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

zzzAnGeLzzz
8/5/13, 5:25 PM
#5

32

Calcifer
8/5/13, 5:26 PM
#6

Han beter sig som en 12-åring. Det beteendet är inte normalt och inte okej.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
[Majbot]
8/5/13, 5:27 PM
#7

Vill inte vara 'sån' men han verkar inte vara någon att satsa på. Ska man behöva få x antal poäng enligt hans mening för att man ska bli tillsammans eller vadå? Löjligt…

zzzAnGeLzzz
8/5/13, 5:28 PM
#8

Hur ska jag göra då? jag frågar honom typ *när ska vi bli ihop* då säger han att vi måste lära känna varandra först…kan man inte lära känna varandra om man är ihop? och så säger han typ ja om det visar sig att du är bra på detta då blir det ett plus…då kanske det tar kortare tid att bli ihop :O

[silkesnosen]
8/5/13, 5:31 PM
#9

Men va???? Ni verkar ju vara i tonåren, Skit i människan, skaffa ryggrad och låt honom bli ensam med sina sabla tester. Jag hade lackat ur fullständigt!

zzzAnGeLzzz
8/5/13, 5:32 PM
#10

altså han skämtar ibland oxå men om han skämtar om allt då skämtar han ju om oss oxå? eller? jag börjar bli lite less att behöva *spela perfekt* för att duga :O

[silkesnosen]
8/5/13, 5:34 PM
#11

#10 Men käre nån sluta spela!!! Varför vill du vara med den typen av människa???? Varför anser du inte att du är värd bättre? Jag är ngt äldre än dig och jag hade aldrig nedlåtit mig till att spendera tid med den typen.

citytjejen
8/5/13, 5:34 PM
#12

Visst kan man som sagt skämta men jag tycker det låter som att han vill trycka ner dig, ett nedvärderande beteende. Har du frågat honom varför han säger så?

/Christina

zzzAnGeLzzz
8/5/13, 5:37 PM
#13

jag har frågat flera gånger vrf han säger sådär, då säger han typ…jaha jag trodde du förstog mina skämt *typ* :O

Annons:
[silkesnosen]
8/5/13, 5:38 PM
#14

#13 Vad är det som gör att du träffar honom?

Calcifer
8/5/13, 5:40 PM
#15

Detta är ju inte klokt alls. Ingen är perfekt. Du kommer bli sjuk och kräkas och ha diarré och fisa framför honom om ni är tillsammans tillräckligt länge. Du kommer svettas och lukta illa och säga dumma saker och bli förkyld och snora osv.

Så är det för ALLA. Känner du att du måste vara perfekt i hans sällskap ska du dumpa honom NU för det kommer du aldrig lyckas med. Känner du att han skulle tycka du var misslyckad eller äcklig för att du blev sjuk är han dum i huvudet och en omogen jävel och du ska ge honom dörren direkt.

Han beter sig riktigt illa och helt ärligt som en tonåring. Det är pinsamt. Och det börjar kännas pinsamt att du försvarar honom. Grow some balls, dumpa hans arsle och leta efter någon som inte spelar spel eller beter sig som en idiot.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

citytjejen
8/5/13, 5:40 PM
#16

#13 Konstig kille, känns som att han är lite för gammal för att hålla på så. Jag skulle blivit rätt irriterad faktiskt😕

/Christina

zzzAnGeLzzz
8/5/13, 5:40 PM
#17

Jag är intreserad typ, altså jag tycker han är gullig men känns som om jag glider ifrån…jag tror det är pga hans utryck och sånt..jag vet inte :(

ChristineL
8/8/13, 8:08 PM
#18

Ni låter som tonåringar ärligt talat. Jag tycker inte han verkar vara ett dugg gullig som håller på och "testar" dig som du säger. Du duger som du är och förtjänar bättre.

Zepp
8/8/13, 8:28 PM
#19

Han är för gammal för att ha den typen av humor.. om det nu är humor!?

Låter ju som om han tänker på det sättet.. slutar han inte med det så får man väl förmoda att han facktist tänker så!

Altså.. nog för att jag kan kläcka ur mig konstiga saker när jag dejtar i ren nervositet.. som jag senare ångrar att jag sagt.

Låter som rena psykopaten.. vad skulle hända om du gjorde lika dant.. man är två.. det är tvåsamhet som prövas i realiteten inte bara hur han trivs!

1, Säg till honom att de skämten inte uppskattas, du är inte en kossa som skall premieras!

2, Passar inte det så finns det andra.

3. Är han lite omogen och osäker för sin ålder, så finns andra som är mogna för sin ålder.

4. Vaf*n.. skall inte han oxå anstränga sig för att du skall tycka att han är en hyvens prick som du sen skall vilja fortsätta träffa?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Gur4m1
8/9/13, 5:36 AM
#20

Ja, skaffa ryggrad som någon sa. Du duger som du är, men självklart i början vill man lära känna varandra. "man är känna varandra inne i relationen"…vet inte om någon av er två verkar speciellt mogna ;) Han har uppenbart en annan syn på det och jag delar nog den med honom- klart jag vill känna personen jag vill bli tillsammans med. Däremot är 2 månaderlång tid för att lära känna någon innan man blir ett par anser jag.

Så vad håller honom tillbaka, något hemskt ex som gett honom dåliga erfarenheter? Att han vill vara fri att dejta många samtidigt? Varför är det brottom för dig att sätta en etikett på ert förhållande? :)

Låter osm han är skämtsam men då är det viktigt att du klargör att du blivit less på de skämten och att de börjat kännas som förklätt allvar.

Bara för att man säger att det är ett skämt så blir det inte automatiskt okej att säga.

Lycka till med dejtandet.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: