Annons:
Etikettkänslor
Läst 833 ggr
Tintin82
8/9/13, 11:26 PM

skämta med honom??

Har inte skrivit så mycket här inne och killen som jag inte vågar fråga han som är blyg men underbar vi brukar små prata på jobbet och vi har fått en ny glass bar och när jag står där nere så har han berömt den två gånger och ja jag vet att jag borde fråga om en fika men hoppas jag har modet i nästa vecka. Nu är det stadsfest och jag var inne i stan med familjen och vi sprang på varandra och han hejade väldigt glatt samtidigt som han pratade i telefon. Det finns två stora torg här och på ena torget var det joddla med Siv och på det andra var the boppers vågar jag skicka ett meddelande och fråga vilket det blev joddla med Siv eller the Boppers? Eller låter det väldigt dumt??

Annons:
Aniara4
8/9/13, 11:35 PM
#1

Nu kommer jag inte ihåg exakt hur historien var, men om det var han som hade en sida på en dejtingsajt som du hittade så är det fortfarande en dålig idé att kontakta honom där. Däremot har du ju en given fråga nästa gång vi ses på jobbet då. Kanske rentav en övergång från att prata om vad han eventuellt såg på stadsfesten och huruvida det var bra, till att det kanske kunde vara kul att ta en fika.

Upp till toppen
Annons: