Annons:
Etikettsingel
Läst 4620 ggr
[Lindixo]
2013-08-25 15:22

Har han kommit över mig?

Allt är så himla invecklat. Jag och min före detta pojkvän var tillsammans i ett år och en månad. Han gjorde slut med mig på grund av olika anledningar. Han hittade en ny tjej dagen efter, och jag fortsatte med mitt. Jag mådde inte alls dåligt då, var bara arg. Han trodde att jag varit otrogen för det var det som spreds om mig. Och han trodde även jag ljugit hela förhållandet. Inget av det stämmer what so ever. Men han tror det fortfarande, precis som många andra. Han hatade mig mer än något annat en period. 

Vi går på samma skola också, så under sommaren träffades vi inte en enda gång och nu när skolan kom igång igen så såg jag honom och insåg väl att vaf*n håller vi på med? Jag skrev till honom att vi inte borde vara ovänner, och jag ville inte ha oklara saker med honom så jag ville träffas. Vilket han gick med på. Så vi träffades i veckan och då sa han att han inte brydde sig alls om mig och att han inte tycker om mig ett dugg. Och att jag var otrogen mot honom.

Jag blev ledsen på ett sätt. Han har alltid varit en sådan kille som aldrig visat sig svag. Och så mycket han älskade mig under vårt förhållande så … man går inte vidare så snabbt? Eller så har han förskjutit sina känslor och dom kommer ikapp senare? Eller vad tror ni? har någon av er egna erfarenheter?

Annons:
[Tuulikki]
2013-08-25 16:34
#1

Jag förstår inte riktigt varför du bryr dig? Har du kommit över honom? Jag får känslan av att du inte riktigt har det. Varför blir du ledsen lixom? Är det slut så är det ju slut. Däremot förstår jag att det inte är så kul att han tror fel om dig :/ Förlåt för konstigt osammanhängande och kanske lite drygt svar, men jag har ingen dator just nu och det blir inte så smidigt via mobilen :)

[silkesnosen]
2013-08-25 16:37
#2

Det har han förmodligen och ärligt talat så tycker jag att du ska strunta i honom och gå vidare med ditt liv. Det är bara du som får lida just nu. Ta hand om dig!

[Lindixo]
2013-08-25 16:46
#3

#1 halvt. Hade aldrig tagit tillbaka honom om jag fått chansen. Dock är jag en sådan människa som intebara helt plötsligt kan skita i en person som betytt mycket för mig under en längre tid. Han har som sagt aldrig kunnat visa känslor så därför så hackar jag upp mig på att jag inte riktigt tror på vad han säger!

Anna4077
2013-08-25 19:29
#4

Bara för att han gått vidare betyder inte det att han inte tyckte om dig när ni var tillsammans. Ibland när man blir sviken, även om det han tror är sant inte är det så tror han det och känner sig sviken, så kan känslor helt enkelt försvinna ganska snabbt. Inget konstigt. Tycker inte heller du ska bry dig om det. Låter som han vill att du ska låta honom vara vilket jag tycker du borde respektera. Man kan tyvärr inte alltid få bra avslut på saker men bara man låter varandra vara så får man tyvärr nöja sig med det.

Anna och taxen Max

[Lindixo]
2013-08-25 23:02
#5

#4 det var han som ville träffa mig, jag ville bara prata. Vilket vi gjorde. Men jag vet hur han är som person, och han kan inte visa känslor. Han är iskall. Därför är han svår och läsa av, medan hans kompisar säger att jag måste prata med honom för han är ledsen och sånt. Väldigt skumt tycker jag. Jag har gått vidare, dock känner jag mig sviken för att han tror på det som sägs, och jag tycke det är jobbigt när jag får höra olika saker. Men ni har rätt, ska släppa honom nu :-)

Upp till toppen
Annons: