Annons:
Etikettförhållande
Läst 529 ggr
lkmf
2013-09-06 16:58

Käleken kommer när man minst anar...

Vill ge lite hopp till alla som tror att man efter en separation aldrig kan hitta kärleken igen för jag var lika dan. För lite mer än ett år sen vart jag dumpad efter 11 år tillsammans med mitt ex. Jag var helt förkrossad och trodde aldrig jag skulle kunna bli lycklig igen. Har haft ett tufft år och jobbat så hårt med att försöka hitta tillbaka. När det gått typ nästan ett år vågade jag leva tro lite å¨livet igen men trode aldrig att jag någonsin skulle få känna kärlek igen och trode jag skulle få vara ensam resten av livet. Men tänk så fel jag hade.

För tre veckor sen jobbade jag på en festival i staden jag bor i och det var där jag fan han. Jag föll nästa på än gång. torde aldrig jag kunna bli kär så fort i någon. Vi umgicks en del när vi inte jobba. Och började prata på Facebook väldig mycket efter han åkt hem (då han bor i en annan stad). Efter vi prata en vecka tog jag mod till mig och berätta hur jag faktisk kände och nu har vi varit ett par i snart 2 veckor. Så ge aldrig upp även om det känns hopplöst. Kärleken dyker upp när man minst anar det.

Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump

Annons:
Honestyisdead
2013-09-06 17:05
#1

Visst gör den det. :) härligt med kärlek!

andgustav
2013-09-06 17:13
#2

Vackert skrivet av dig.

Upp till toppen
Annons: