Annons:
Etikettsex
Läst 13971 ggr
idaaforsling
2013-09-08 15:27

Pojkvän kan inte komma vid sex

Min pojkvän kommer aldrig då vi har sex, aldrig. Vi har varit tillsammans i cirka 2,5år. Han har berättat att han ALDRIG har kommit vid sex. Han kommer om jag/han funkar och så, det är bara vid sex det inte går. Någon som varit med om detta? Någon som veta om de går att föra något?

Annons:
Honestyisdead
2013-09-08 16:12
#1

Har hört talas om det. Finns inte mycket mer att göra än att testa olika ställningar tror jag. för en del går det helt enkelt inte. Precis som det inte går för alla tjejer heller vi samlag. Det är dock ovanligare för killar.

[Devya]
2013-09-08 17:07
#2

Den kille jag träffar nu så hade det problemet med sin förra flickvän, han kunde aldrig komma tillsammans med henne. De brukade istället smeka varandra istället för att ha samlag. Han hade också svårt med att komma i början med mig då vi hade samlag men nu har det löst sig. Nu kommer han varje gång och snabbt också.

Inte vet jag om det var något särskilt vi gjorde. Jag gör bara mitt bästa att få honom väldigt upphetsad innan vi börjar ha samlag.

majaliten
2013-09-08 20:49
#3

Kan de va att man är för slapp?

Honestyisdead
2013-09-08 20:56
#4

3 skap?

idaaforsling
2013-09-08 21:03
#5

Här läst att det kan vara psykiskt, har han då inte kommit förut kan det ju mycket väl vara så att det är en psykisk spärr som blivit. Hmm, får väl ta det lugnt och prova lite olika ställningar kanske :) #3 menar du slapp? Har ju svårt att tro att varenda tjej han varit med här varit slapp. Va jag vet är inte jag det heller, sen är han ganska välutrustad så det skulle väl jämna ut sig lite om fallet varit så.

majaliten
2013-09-08 21:12
#6

Nämnde va inget dumt jag menade va bara en tanke hade en bekant med de problemet men de visa sig att tjejen va ganska slapp :)

Annons:
Honestyisdead
2013-09-08 21:28
#7

Väldigt få Kvinnor, speciellt unga är slappa så det påverkar sexlivet. Och här är det ju tydligt något snnat eftersom han aldrig kommit.

Gur4m1
2013-09-08 21:54
#8

En tjej är sällan för slapp, handlar mer om att man passar olika bra där nere :> Lite som ett pussel. Haft en pojkvän som hade samma problem, kunde aldrig komma vid vaginalt samlag, men jag har haft många killar som kommit på det viset med mig efter det, många som varit mindre utrustade och större utrustade. Så det kan mycket väl vara en mental spärr (som det också allt för ofta även är för oss tjejer- när vi inte kan få orgasmer). Har tyvärr inga egna råd att ge för att komma tillrätta med det. Ordentligt med förspel lät som ett bra tips. Om han kan komma när man smeker så kan man ju testa att göra det så att man kommer nära, sen börja ha sex. När han väl gjort det några gånger "med dig" släpper det kanske?

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

idaaforsling
2013-09-08 22:38
#9

#8 bra tips, det kan vi prova :)

Tomteslakt
2013-09-09 05:44
#10

Det är absolut inget ovanligt, en del killar "tränar" sig till och med det till det för att vara mer uthålliga och inte komma i förtid. Det är däremot ett problem för många killar att man kommer snudd på direkt.

Det finns många saker inom sex som killar inte kommer av som man förväntas göra det av. Jag kan ta mig som exempel, jag har aldrig någonsin kommit av oralsex. Vilket väldigt många blir jätteförvånade av, för det ska man ju göra som kille har jag hört.
Så var inte orolig, det är helt normalt.

Tomteslakt
2013-09-09 05:49
#11

Det är ju för övrigt ganska många tjejer som aldrig kan komma utom med onani, eller som inte alls kan komma alls. Så varför skulle det rent krasst inte kunna vara som för killar?

[elmaek]
2013-09-09 05:54
#12

#10 👍

Jag är en av dom som bara kan komma vid onani. Det stör mig inte eftersom sexet ändå är skönt och bra. Man kan alltid krydda till det och spexa lite om man vill det. Det finns mycket man kan göra trots allt!
Men det är också viktigt, enligt mig, att inte pressa din pojkvän till nåt. Man har förväntningarna på att man minsann ska kunna komma vid sex och om någon pressar en på det så blir det jobbigt, i alla fall för mig och jag är nog inte ensam om det heller. Har ni pratat om hur han känner angående det? Mår han dåligt över sin situation eller bryr han sig inte så mycket?

Se till så han är väldigt upphetsad, kör lite samlag tills kanske du kommer och sedan runkar du av han. Det kanske vore nåt? Testa er fram och prata om det! 🙂

Gur4m1
2013-09-09 05:57
#13

#11 helt normalt att inte komma vid oralt kan jag tycka (mött en del killar som kännt så), men om vi leker med tanken att Ts och killen kanske vill bli med barn- då blir det ju ett problem att han inte kan komma vaginalt? Kan jag iallafall tycka.

Men ja, jag har hellre problemet med en allt för uthållig pojkvän, som ändå njuter av "turen" än en som kommer allt för snabbt (vilket som sagt oftasre är "problemet). En kille behöver inte komma för att kunna njuta av sexet (En del anser nog att orasmen är hela grejen men det där rä ju högst perosnligt- jag som tjejmåste iaf inte komma varje gång jag har sex, kan ädnå tycka att det var hlet underbart ändå). Jag kan komma både med och utan kille, men orgamsen när jag onanerar är ändå _mycket kraftfullare_ och framförallt- går snabbare, och blir ju exakt som jag vill ha det. En tjej,omjg nu får dra siffror ur röven- säger vi, kommer med en kille efter 30 minuter, som hon skulle kunna göra ensam på 5. Det blir helt enkelt en annan typ av orgasm, rakt av men man vet också exakt var man ska gå för att få bulls eye.

God morgon!

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: