Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1073 ggr
Honestyisdead
9/13/13, 5:12 PM

Fredagen den 13

Ännu en fredag är här! Har ni några roliga planer? Har ni haft otur idag? Trevlig helg! :)

Annons:
andgustav
9/13/13, 5:18 PM
#1

Har haft en kanondag. Nu blir det champagne och skål. Tror inte på skrock!

[vertigo78]
9/13/13, 5:27 PM
#2

Har jobbat natt och vaknade strax efter tre. Än så länge ser det bra ut (men man vet ju aldrig vad som dyker upp i posten ;)

[Zorita]
9/13/13, 6:28 PM
#3

Ingen otur än så länge. Ikväll blir det Breaking Bad maraton och blöjbyte av sonen som blev 3 veckor gammal igår. En bra kväll med andra ord!

andgustav
9/13/13, 6:30 PM
#4

#3

Grattis och krama sonen.

Trevlig helg!

oh-la
9/13/13, 7:00 PM
#5

här blir det en rätt trist och ensam fredag. sambon är ute och slirar och jag har feber och ligger hemma sjuk. blir väl lite cola och korv med bröd för att fira helgen, men roligare än så blir det inte :P

viktoria91
9/13/13, 7:32 PM
#6

Jobbar ett 36 timmars pass så jobb denna helgen!

Annons:
ChristineL
9/13/13, 7:37 PM
#7

Full fart idag! I morse packade jag in mig, bebis och katt i bilen, far till veterinären och hem igen, böt blöja, ammade och sen var vi iväg igen. Första träffen med föräldragruppen sen alla bebisar kom, det var mysigt! Sen var det hem och äta och vila ett par timmar innan vi åkte och hämtade min man, hämtade katten, tankade bilen, hämtade mat och nu sitter jag med matkoma :P

Imorron är det storstädning och hemmafix, på söndag kommer svärfar med slagborr så vi får sätta fast ett par bokhyllor i väggen och kanske också säkerhetsgrinden för trappen.

Honestyisdead
9/13/13, 7:43 PM
#8

Ikväll ska jag med killen till ett av de största uteställena i stan gör att se hans gamla band spela live. Blir nog en kortis dock. Sambon ligger och vilar efter en hård arbetsdag och lär inte vara så pigg. Ska snart laga mat. Imorgon blir det fiske och på söndag släktmuddag hos svärfar.

Destany
9/13/13, 8:27 PM
#9

Ikväll blir det hemmamys med sambon , sonen la sig för en timme sen. Imorgon e det en stor 60 års fest som gäller o på söndag fyller min morfar 86 år så då ska vi fira honom

[Devya]
9/14/13, 10:01 AM
#10

Min fredag var verkligen en otursdag. Höll på att kollapsa på vägen hem efter jobbet. Fick hög feber och tänkte tuppa av. Lyckades dock ta mig till apoteket för att köpa medicin, men hjälp vilken ansträngning det krävdes. Kom hem med världens hemskaste huvudvärk och la mig att sova i fyra timmar. Vaknade, tog medicin för att bara sova sen igen och vakna flera gånger under natten av att jag frös som bara den.

Hemskt. Speciellt då man inte har någon som kan ta hand om en. Orkade inte laga mat eller någonting och orkar inte göra det nu heller. Så lär väl tyna bort här under helgen. =P

andgustav
9/14/13, 11:25 AM
#11

#10 Jag vill inte vara någon moralens väktare men har du kollat med läkare när det gäller huvudvärk. Var på ett kundbesök igår där en Medarbetare hamnat på sjukhus och som väl är kommer han på bättringsvägen. Var rädd om dig och trevlig lördag!

Honestyisdead
9/14/13, 1:14 PM
#12

11 huvudvärk är vanligt vid feber och inget man behöver kolla upp. Tänk om alla gick till läkaren för huvudvärk vid febernoch förkylning. Då hade läkarna inte haft tid till annat. Däremot ska man kolla upp annan huvydvärk, speciellt ovanlig sådan och sådan som inte går över.

[Devya]
9/14/13, 1:58 PM
#13

#11 Nja, jag kan få grym huvudvärk om jag helt plötsligt får hög feber på en gång. Har hänt mig någon gång tidigare. Det försvann åtminstone bara några minuter efter att jag drack finrexin. Om den inte skulle ha försvunnit så skulle jag däremot uppsökt hjälp.

Idag har jag ingen huvudvärk och då jag känner att jag skulle kunna få huvudvärk så tar jag och dricker lite finrexin och så blir det bättre.

Jag har däremot fortfarande väldigt hög feber vilket är jobbigt. Innan jag tar min medicin så fryser jag och efter att jag har tagit min medicin så svettas jag som en gris men mår iaf bättre.

Jag hoppas på att bli frisk tills måndag för då måste jag på jobb, oberoende i vilket skick jag är. =/ 

Men tack och ha en trevlig lördag själv! Min vän skulle komma över med lite mat så min lördag blir inte så dålig trots allt. :)

Annons:
Kristall
9/14/13, 3:48 PM
#14

När jag vaknade igår morse kände jag på mig att det skulle bli en dålig dag. Några timmar senare blev jag djupt sårad av en av de mest betydelsefulla människorna i mitt liv. Så för min del var det en "otursdag", inte för att jag kan säga att jag tror att otur hade så mycket med saken att göra.  

När jag hämtat mig lite åkte jag och firade en vän som fyllt år, och det slutade med en helt okej kväll ändå.

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Hanna
9/15/13, 5:11 AM
#15

För mig var det en ovanligt bra dag! Dock kändes det lite olustigt när man matade ormarna "Måtte de inte sätta sig i armen". 😃

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[elmaek]
9/15/13, 3:14 PM
#16

Jag arbetade, åkte till pojkvännen som överraskade mig med middag och levande ljus. :) Bästa fredagen i mitt liv!

Upp till toppen
Annons: