Annons:
Etikettförhållande
Läst 1196 ggr
Anna4077
9/16/13, 9:02 PM

Komplicerat eller okomplicerat

Har läst ett helt gäng med trådar om komplicerade relationer redan i början. när jag träffade min sambo var det väldigt komplicerat. Han gillade mig, jag gillade honom. Ingen press, krav eller gnäll. Vi blev naturligt ett par trots att jag envisades med att jag inte ville det. Jag var rädd och ville inte bli sårad mer. Killen innan var otrogen flera månader. Tillslut var vi plötsligt ett par. Klart vi hade våra grejer att sammanlänka om man säger så men det var aldrig tjat om "vad menar han" "gillar han mig" osv. Min pappa sa alltid till mig när jag va yngre att när den rätta kom skulle det aldrig vara någon tvekan på om han gillade mig.

Nu när det verkar som att jag hittat "the one" så hade min pappa rätt. Det var aldrig någon tvekan, det blev bara vi. Jag hade inget att säga till om. Nu undrar jag, var det samma för er? När ni hittade "the one", "Mr right"? Hur länge har ni varit tillsammans nu?

Anna och taxen Max

Annons:
Toxics
9/16/13, 9:06 PM
#1

Ja, det var ganska struligt när vi träffades och vi vart inte tillsammans på riktigt förän kanske ett år efter det, men nu har vi varit tillsammans i 4 år och kommer vara tillsammans livet ut.

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

[rumelle]
9/16/13, 9:11 PM
#2

Det var precis så när jag och min fästman träffades. Fastän vi bodde på olika kontinenter och fastän det tog två år innan vi överhuvudtaget kunde träffas på riktigt och fastän det tog sex år innan vi kunde flytta ihop så var det aldrig någon tvekan om att det helt enkelt var meningen att det skulle vara vi. Nu har vi varit tillsammans i nio år och allting känns lika rätt som det alltid har gjort. :)

Upp till toppen
Annons: