Annons:
Etikettkänslor
Läst 3162 ggr
[Missya]
2013-09-19 15:17

Nu så....

Jag ska skriva och berätta hur jag känner   Men jag vill ju känna att man inte gjort bort sig allt för mycket då jag ändå inte är hundra på var han står.

Så vad kan man typ skriva så han fattar utan att de ska bli för mycket?

Annons:
ChristineL
2013-09-19 15:31
#1

Du skriver det du känner, eller ännu bättre, säger det rakt till honom!

[Missya]
2013-09-19 15:47
#2

Så enkelt men ändå så svårt.

Gur4m1
2013-09-19 18:07
#3

Ett tips är att skriva några kladdar först :>

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Roamer
2013-09-20 07:43
#4

Vad gör det om du är för ärlig? Är det inte det du egentligen vill att få vara totalt öppen och att han besvarar detta? Om det är så att han inte besvarar det halvhjärtade så kommer väl det inte såra dig mer än om han inte besvarar det helhjärtade försöket? Dessutom ifall han väljer att inte besvara, vill du inte känna att du gjorde allt du kunde för att vinna honom? Feghet har aldrig vunnit något krig, men i några fall har modiga helhjärtade försök mot alla odds triumferat.

[Missya]
2013-09-20 10:20
#5

Helt ärligt så har jag tidigare öppnat upp mig och skrivit vad jag känt till till killar.

Skillnaden var bara att den ena hade jag dejtat ett tag men sen så strulade de till sig pga mitt ex. De var då jag skrev till honom men det blev inget mer där.  Kan säga som så att denna killen har jag iaf fortfarande kontakt med till och från men vi är bara vänner. 

En annan skrev jag till när han hade flyttat från stan. Vi hade nåt på G men jag var inte riktigt ärlig så jag sabbade de själv. Fick inget svar då men några månader senare skickade jag ett spontant sms och fick då svar. Han ville då träffa mig och vi tom bestämde när, men sen drog han sig ur. 

Så jag har ju skrivit men de har jag ju redan haft nåt med.

[Missya]
2013-09-21 10:25
#6

Skickade iväg hur jag kände igår. Har sett att han har läst de. Men som jag räknade med så skrev han ingenting tillbaka. Vilket kan betyda vad som helst. Hade känts lättare om han hade skrivit nåt även om de var negativt för min del för då hade jag iaf vetat. Nu vet han iaf vad jag tycker om honom.

Annons:
ChristineL
2013-09-21 11:52
#7

#6 - Kanske behöver han tid att tänka bara? Han kanske bara inte inte vill hasta iväg något svar lite halvdant.

[Missya]
2013-09-22 09:50
#8

Igår skrev han "Hej "mitt namn" Var då inte online men tror han chansade. Öppnade inte upp meddelandet så det är inte "läst" så han vet inte om jag sett de eller inte. Var just då hos släktingar.

Tror mig veta vad han ville. Vad han skulle fråga. Nåt som han säkerligen redan visste om, att jag visste.

Blev mest förvånad att han skrev mitt namn, vilket han annars inte brukar göra.

[Missya]
2013-09-25 08:53
#9

Chatta lite mer honom igår. Han som först skrev. Fick då en komplimang om min nya profilbild.

Verkar ju inte som han blev vettskrämd iaf för de jag skrev till honom.

Honestyisdead
2013-09-25 11:09
#10

Har han kommenterat det du skrev?

[Missya]
2013-09-25 11:43
#11

#10 Nä, de har han inte gjort.

Men som sagt så skickade jag de i fredags. På lördagen försökte han ju få kontakt med mig och igår så chatta vi.

Honestyisdead
2013-09-25 12:54
#12

11 men käns det inte konstigt att han inte kommenterat?

[Missya]
2013-09-25 13:14
#13

Visst känns de konstigt att han inte kommenterat det. Man vet ju inte riktigt vad de betyder. Om de är bra eller inte.

Samtidigt så vet han ju detta nu och innan så har ingen utav oss hört av sig till varandra sen början av månaden. Sågs dock hos gemensamma vänner för 2 v sen.

Annons:
[Missya]
2013-10-01 10:42
#14

Frågade igår om kaffe och då svarade han att de "vore nice". Men vi får väl se då ingen dag blev bestämd.

[Missya]
2013-10-05 11:07
#15

Inget kaffe ännu och är osäker på om de kommer att bli av..

Saken är ju att varken han eller jag hörde av oss till varandra på flera dagar efter de att han skrev till mig.
Vet inte men de kanske blev lite konstigt där då jag skrev till honom om vad jag kände och att jag sen själv inte hörde av mig efter de att han hade gjort de?! Eller de gjorde jag ju men de tog ju ett tag.

Men frågan är ju nu vad jag nu ska göra? Tycker nästan de blir mer och mer pinsamt ju mer dagarna går. Nä, det hade vart lättare ifall han hade sagt att han inte var intresserad utav mig än som de är nu när man inte vet nåt.

[Missya]
2013-11-06 14:44
#16

Sen han fick veta vad jag tyckte om honom så har han inte betett sig annorlunda mot mig när vi träffas. Vi träffades redan samma dag som jag skrev mitt senast inlägg här (de precis ovanför) Då var de både kramar, puss på kind och smeka mitt hår.

Helt ärligt så blir man ju idiot på de och jag gör heller inte så mycket åt de nu. Liksom vad ska jag göra? De blir som de blir och jag tänker inte lägga ner mer energi.

Upp till toppen
Annons: