Annons:
Etikettsex
Läst 4068 ggr
ramm5tein_
2013-09-21 12:39

Märklig syn på övergrepp på familjeliv..

Hamnade på familjeliv härom veckan i en tråd som handlade om att TS i princip blev sexuellt ofredad av sin man/partner. Det hände nämligen väldigt ofta att hon vaknade av att han hade sina fingrar inne i henne. Utan förvarning, utan att ha väckt henne, utan ingenting. Hon tyckte detta var väldigt obehagligt och sa alltid till och blev sur. Då blev han istället sur och antytt att "varje kvinna vill vakna till sånt här, vad tråkig du är" eller något i den stilen. TS höll inte med, kände sig äcklad och funderade på hur hon skulle göra nu när hon sagt till varje gång att hon inte vill vakna med något inne i henne, då hon för det första inte är med på det. Det hade väl på något sätt kommit fram att mannen tände på att hålla på med henne medans hon fortfarande sov. Detta är ju sexuellt ofredande/våldtäkt och många tyckte det i tråden! MEN… Många Kvinnor reagerade även såhär, vilket gjorde mig förbannad.

"Men vad torr du är, vem vill inte vakna upp till lite smek och sex?! Kom igen!" "Du kanske ska bjuda till lite oftare eller helt enkelt vara glad att din man vill ha sex med dig?" "Jag hade älskat att min kille gjorde så, tycker det är du som är tråkigt!" "Haha, det här är inte våldtäkt snälla ni. TS borde släppa till lite istället". Osv. Inte rakt kopierade citat eftersom jag inte hittar tråden nu, men liknande så.

Vad har ni för åsikter om det här? Tror ni att det är troll som kommenterade i tråden? Cirkulerar väl en HEL del oseriösa personer på familjeliv om jag förstått det rätt… Jag blev då j*vligt upprörd och förbannad. Kvinnorna (inte ens männen) tyckte alltså att han förtjänar att ha sex med henne och att hon borde bli tänd istället. Det var ju inte ens bara smek utan liksom stoppa in fingrar (och annat? kunde ha varit annat med, minns inte till 100%.) Okej att VÄCKA någon och kolla LÄGET om personen vill. Men att hålla på och bli skitkåt på att personen fortfarande sover. För när hon vaknade och antagligen fick ont av att inte vara våt slutade han tvärt alltid, just för att hon vaknat. Då var väl spänningen borta? /Fortfarande irriterad! 😡

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Annons:
[Kavring]
2013-09-21 12:44
#1

Blir irriterad på sånt där med, även fast jag inte läst tråden i fråga. Jag tycker det är så hemskt att andra Kvinnor tar ner den här stackars individen (som borde polisanmäla honom, enligt min åsikt). Men så är det ofta, i feministiska debatter finns väldigt många Kvinnor med och argumenterar för sämre villkor för Kvinnor. Helt sjukt, det visar bara hur hjärntvättade de är av patriarkatet. Tyvärr.

ramm5tein_
2013-09-21 12:51
#2

#1 Det är verkligen sjukt. I feministiska debatter till och med?! Jösses, då är dom väl bara där inne för att förstöra.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Gur4m1
2013-09-21 14:16
#3

Jag peronsligen har inget emot om min kille skulle vilja börja pilla/ha sex när jag sover, men det är ju jag- och då skulle jag hantera situationen därefte- precisoms mina pojkvänner ofta kommenterat att de gärna vill "väckas" av smek och sex.

Men i veklrigheten, i en relation- måste man ta hänsyn till varanda. Jag ser det där som TS beskriver, som övergrepp- helt ppenbart, eftersom personen dessutom sagt ifrån, att det inte är okej, att HON inte gillar det. När man sover är man sårbar på ett annat sätt, rofylld, trygg sömn i sitt hem är viktigt. Om en man utsatt mig för sådana saker trots att jag inte känner mig okej emd det så skulle jag nog fundera på att lämna honom. Handlar inte om man är torr eller inte. Men jag får ju höra liknande kommentarer om andra saker- t.ex att man är torr för att man inte ställer upp på analsex, eller ställer upp på sex bara för att killen vill ha sex, eller…ja…

Man får stänga dövörat till åt sådana idiotiska kommentarer som uppenbart kommer från personer med väldigt låg Eq och noll sympatisk förmåga. Att en dle blir kåta/upphetsade på att ha sex med någon som sover dömer jag inte som sjukt, det sjuka när det handlar om att det är själva övergreppet som de faktiskt blir tända av. Att vakna upp, av att ha en man inne i sig, ovanpå sig…kan vara väldigt obehagligt, trots att "det är min make/pokjvän", om man inte är överrens om att en sådan situation är okej för båda parterna. Lite som under samma premisser som BDSM, att bådaska få ut något av det/Vara med på det hela (inte under hot, tvång eller känslomässig manipulation).

Så för mig är det du, TS beskriver, solkart övergrepp/ofredande och ja, jag skulle misstänka att de Kvinnor som skrivit de kommentarerna inte egentligenär just Kvinnor, eller väldigt trångsynta sådana som inte kan se att det kan vara ett problem för någon annan även om det ine är det för dem.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Maria
2013-09-21 14:36
#4

Att prata om övergrepp och polisanmälan tycker jag är ganska illa. Skulle man jämställa detta med övergrepp eller med våldtäkt så är det enormt kränkande för de som verkligen råkat illa ut.

Det är inte OK att göra på det sättet men prata med killen. Fortsätter han så gör slut. Det är snarare ett kommunikationsproblem.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Gur4m1
2013-09-21 14:48
#5

#4 Fast…jag har för mig att sådant har skett- Alltså att om jag vaknar av att min make ligger på mig och stånkar, utan mitt medgivande så räknas det som våldtäkt eller iallafall sexuellt ofredande. Precis som man förr i tiden inte ansåg att en make/pojkvän kan våldta sin hustru/flickvän, anser man inte att en pojkvän/make ÄGER rätten till sin flickvän. Därför är det viktigt både för ons och partners att faktiskt VETA var den man ligger med, har sin gräns. Det är svårt att ta tillbaka något som uplevs som ett övergrepp av den som blev utsatt. 

situationen Ts beskriver är ju dessutom UPPREPADE "övergrepp" från pojkvännen, trots att hon uttryckt irritation och obehag som jag läste det i trådstarten (TS är ju inte den som blivit utsatt för detta). 

"för de som verkligen råkat illa ut."

Är kränkande mot de som råkat illa ut. Vem är vi att avgöra gränsen, övergrepp som övergrepp. Det är som att säga "det här är inte riktig mobbing, ungne har inga blåmärken för vi har ju bestämt att mobbing och trackasserier ska ju synasmed minst 2 stora blåmärken"- nu är ju mobbing ofta osynlig, utfrysning, glåpord, trackasserier och psykisk misshandel. Kan inte förstå hur man kan tycka att den här kvinnan inte blivit utsatt "på riktigt".  Ingen har jämfört det med en överfallsvåldtäkt,  man ska inte behöva jämföra en dålig sak med en annan dålig sak för att förstå att det är en dålig sak.

Mött tjejer som blivit vådtagen/utsatt för våldtäktsförök men inte "insett" vad de faktiskt blivit utsatta förens långt senare. För man sätter ogärna sig sjäv i position som offer- så detta är väldigt svårt för de som är i "gråzonen", där förövaren t.ex inte brukat övervåld (och brottet därmed även är uppenbart för åskådarna)- men en man som griper tag i mitt bröst på krogen utan att be om lov först har ju inte brukat våld men jag skulle må ganska dåligt över det, känna mig otroligt kränkt (trots att det säkert finns någon kvinna där ute som skulle älska det). Det skulle även räknas som trackasserier. Tänk då att råka ut för det i tryggheten i din säng, av mannen som ska älska dig, trots att du förklarat att du inte vill? Om han gjort om det efter mitt förtsa nej, så hade jag kastat ut fanskapet! 

Kommunikationsprobem? Testa med bristande respekt?

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

drulleman
2013-09-21 14:57
#6

Att stoppa in fingrar i en person som inte är vid medvetande är ju helt klart ett övergrepp. Även om det är ens partner.  Såvida inte personen gett sitt medgivande före i vaket tillstånd. Men nu har ju kvinnan i fråga sagt ifrån men han respekterar inte utan upprepar handlingen. Det kan inte vara annat än ett övergrepp och hon ska inte behöva ha det så. Hon borde lämna honom

Annons:
[Zorita]
2013-09-21 15:01
#7

Det ÄR ett övergrepp och känns precis som det om man inte tänder på det. Undrar hur det låtit om det var en dildo och utfördes på en man? Någon som fortsatte med detta trots protester skulle jag hålla mig långt borta från!

Maria
2013-09-21 15:04
#8

Personligen tycker jag att det är så märkligt.

Självklart ska man inte våldta någon men att ens käraste försöker sig på sex i sängen medan man är halvsovande kan ju vara både stimulerande och tvärtom beroende på situation.

Nu har jag varken läst tråden eller satt mig in i problematiken men allt som är emot någon annans vilja är givetvis inte OK.

Vad jag menar är att man kanske förstorar det hela och gör en höna av en fjäder. 

Att vakna av att ens käraste försöker ha sex och jämföra det med samma upplevelse som en kvinna som blivit våldtagen tycker jag är grovt.

Sedan håller jag med alla. Ett NEJ är ett NEJ.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

ChristineL
2013-09-21 15:11
#9

Alla är ju olika, och med tanke på att tjejen i fråga inte vill vara med om detta, och har sagt till flertalet gånger så klart som f*n att det är övergrepp!

Appropå familjeliv så har jag själv också bara negativa erfarenheter därifrån… Hälsa tjejen att hon är välkommen hit istället ;)

Gur4m1
2013-09-21 15:15
#10

#8 förstr vad du menar, men du utgår från dig själv nu.

du får bestämma dig- vad är ett övergrepp. Var går gränsne när du kan säga åt någon som känner sig kränkt- att "de tär bara att bita ihop, är du kanske lite överkänslig? Förstorar du inte det hela?" och "Ja, detta är ett övergrepp, jag stöttar dig!".

Våldtäkt utmålas ofta som otrolgit våldsamma händelser, utförda av totala främlingar- men sker oftast av någon man är bekant/nära bekant med eller är i ett förhållande med, och måste inte ha inslag av övervåld (men åld ökar ju alltid chansen att bevisa att det är just en våldtäkt som det handlar om). En halvsovande/sovande kvinna skulle jag jämföra med en drogad/påverkad kvinna. En person som inte är vid medvetande helt enkelt, och därmed inte kunnat ge sitt medgivande på något vis. Dåär vi helt klart inne på sexuellt ofredande/utnytjande.

Själv tänder jag just på sådant, men det är ju jag. Trots att jag själv gillar att vakna av att min kille pillar, och att väka min partner på samma sätt (efter överrenskommelse) så har jag inga som helst problem att relatera med en kvinna som känner sig utnytjad och kränkt i en situation där hon dessutom verkar ha uttryckt att hon inte vill. Hoppas du hänger med i varför jag själv blev så stött av ditt inlägg :(

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Maria
2013-09-21 15:38
#11

#10 Jag förstår vad du menar också.

Jag kan givetvis inte säga när någon annan känner sig kränkt och gör man det så är det "tack och adjö"

 Kränkning är väldigt långt ifrån kärlek. Självklart.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2013-09-21 15:43
#12

#11 Eller rättare sagt, jag tror jag vet vad du menar också.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

ramm5tein_
2013-09-21 16:22
#13

Vill bara tillägga att det är STOR skillnad på att pilla lite försiktigt/sexigt för att väcka och att som partner VAKNA av att någon pullar/knullar en. Gillar definitivt att bli väckt med smek! Men inte med fingrar eller något annat i mig. Där har han gått över gränsen som inte ens väckt mig. Tror rätt många tycker det är mysigt att bli väckt av kyssar och smek, så kan hända att det missuppfattades för vissa av er där.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Annons:
Maria
2013-09-21 16:37
#14

Om man vänder på sitauationen.

En kille vaknar upp och märker att tjejen håller på och "känner på honom" för att ev. gå igång någonting… Är det ett övergrepp?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

ramm5tein_
2013-09-21 16:56
#15

#14 Som jag skrev enligt min och säkert flera andras synpunkt: känna på någon är inte samma sak som att stoppa in fingrar eller knulla en omedveten person. Håller du med om det? Alltså är det inte övergrepp att tafsa lite på någon, ganska självklart. Om det är ens partner i alla fall.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

moodle
2013-09-21 17:01
#16

Enligt mig är det övergrepp så fort partnern misstycker till det.

Sker det t.ex. i mannens sömn så finns det en förklaring att han t.ex. inte vet vad han gör - då kan han gå i terapi för det. Men att beskylla kvinnan för att vara torr är helt absurt.

Ett nej är ett nej oavsett hur många andra som skulle tycka det var "okej". Man måste utgå från sigsjälv i alla lägen.

Problemet med dessa människor är att de bara utgår från sin egen situation och sina egna tankar - de saknar empati och förståelse för att människor är olika.

Gronstedt
2013-09-21 17:32
#17

#14: Om du ska vända på situationen måste du ju föreställa dig att mannen vaknar med ett par fingrar, eller något grövre, inkörda i anus. Du kan inte jämföra med att partnern "känner på honom".

citytjejen
2013-09-21 17:40
#18

Såg också den tråden på Familjeliv, och tycker också att det är konstigt att många Kvinnor är på mannens sida så att säga.  Övergrepp eller inte övergrepp, tycker hon inte om att han gör så, så får han sluta med det. Är ju hemskt om mannen inte kan fatta det och vad är det för partner som vill göra nåt sånt mot den andres vilja? Jävligt skumt och respektlöst.

/Christina

Gur4m1
2013-09-21 18:16
#19

#14 efteromsjag anser att även en man kan bli våldtagen och sexuellt ofredad så är mitt svar :Ja. Förutom då att "känna lite", t.ex smeka och se om den andre vaknar och gillar det, inte alls är samma sak som att "köra igång själv" och strunta i om vederbörande partner är vaken eller inte. Men ja, om jag och min pojkvän inte var överrens, så skulle jag aldrig få för mig att börja rida honom när han sover, kort sammanfattat. Menar inte att man måste väcka och fråga om det är okej, menar att man som par oftast rpatat om sådant och borde veta vad den andre gillar och inte. Men vi är överrens om att man ska respektera sin partners gränser så..:)

Och när jag skrivit "pilla" så menar jag inte smek och taffssande utan jag menar också, precis som ts beskriver- att stricka upp saker och ha samlag, kom bara inte på ordet,men "fingerpulla" ;D Men jag skrev pilla istället  :(((( Att visa att man vill ha sex och att helt enkelt göra sexuella hadlingar mot sin partner är olika saker.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Maria
2013-09-21 18:18
#20

#14 #16 Jag menar inte "peta på någon" utan om man talar klarspråk "runka" en kille.

Alltså utföra en sexuell handling mot någon annan.

Givetvis, precis som jag skrivit, är inte detta OK men om det är ens partner så antingen får man väl förklara och funkar inte det lämna sin partner.

Att vakna och känna att partnern har fingrar uppkörda i underlivet är INTE OK men jag har ändå så svårt att förstå hur man kan jämställa det med någon som har råkat ut för en våldtäkt.

Det kan jag instinktivt känna att det är en slags kränkning mot ett våldtäktsoffer.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
ramm5tein_
2013-09-21 19:57
#21

#20 Kränkning mot ett våldstäksoffer… Tror du att ett våldtäktsoffer ser på det så? Jag blev våldtagen i mitt förhållande, oralt. Hur ser du på det? Vi hade sex, jag var fullt medveten, men mitt i allt fick jag helt enkelt inte "komma upp" utan han tryckte ner mig tills jag nästan kräktes.

Ser inte skillnaden, att det skulle vara en axelryckning, om man blir påsatt när man sover. Då är man inte ens med på noterna, är inte det värre? Lika hänsynslöst? Jag var med, men mitt i allt blev det för hårdhänt och jag fick i detta fall "inte komma upp". Uttnyttjad i situationen och detta blev för mig något jag insåg någon månad efter det tagit slut. Började hyperventilera och ringde till mamma. Jag fattade inte direkt efter att jag blivit utnyttjad, sen bara plötsligt slog det mig och jag fick panik. Jag hade förträngt det.

Ursäkta om jag delar med mig av en obehaglig historia. Jag har kommit över detta och behöver inte ha någon ursäkt eller medlidelse. Vill bara ha sagt att man definitivt kan bli ett våldtäktsoffer i en relation. Visste du att de flesta våldtäkter sker i hemmet? Vi delar definitivt inte syn om våldtäkt ifall du ser det som något som händer i en buske utomhos, i en relation "gick det bara lite fel". Något man förstorar. Enligt erfarenhet: Det är inte okej och det är ett övergrepp!

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
2013-09-21 20:35
#22

Och ETT tillägg här också. Vad jag förstod enligt TS på Familjeliv var alltså inte syftet att VÄCKA kvinnan. Utan mannen tände helt enkelt på att ha sex med henne medans hon sov, när hon vaknade slutade han - för då var det inte spännande längre.

i #14 uttryckte du att det var i syfte för att hon skulle gå igång på det. det verkade helt enkelt inte vara så, och då kan du kanske inte heller jämföra med din egna situation heller då din partners syfte antagligen inte är att han inte vill fortsätta när du har vaknat/syftet är helt enkelt inte att väcka dig med sex.

Syftet med tråden var alltså inte att partnern försökte väcka henne! Därför är det enligt mig ännu sjukare! En egocentrisk och grisaktig handling helt enkelt. No fucking mercy. "Det är skönt och nice medans du ej är vid medvetande och jag kan göra vad som helst utan att du känner eller säger nej. Det tänder mig" Är väldigt sjukt enligt min mening. Hoppas ingen av er har en invändande åsikt.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Toxics
2013-09-22 10:48
#23

usch då! Det är verkligen inte okej av kvinnorna att reagera så. Det är för mig helt obegripligt hur man på något sätt kan berättiga ett sådant beteende när TS sa ifrån till sin partner.

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Vyer
2013-09-22 12:02
#24

#20 - Är kränkandet mot offret som blev utsatt i det här fallet att trivialisera hennes övergrepp till en småsak, bara för att andra personer har blivit utsatta grövre/värre/brutalare övergrepp? 

Personligen ser jag övergrepp som sker hemma som väldigt allvarliga - alla borde få känna sig säkra/trygga i sitt hem.


Maria
2013-09-22 12:04
#25

Jag menar inte alls att trivialisera någons upplevelse. Jag tycker INTE det är OK att göra så som killen gjort.

Det enda jag funderar över är begreppet på denna handling.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Vyer
2013-09-22 12:05
#26

#25 - hur kan det inte vara ett övergrepp när person A tar sexuellt på person B utan person B's tillåtelse?


Clariiz
2013-09-23 10:56
#27

Att göra något sexuellt med någon som inte är vid medvetande är inte ok. Kan man inte säga nej är det automatiskt ett nej enligt lagboken.

Kommer man överens om med sin partner att "jag skulle gärna vilja att du väckte mig såhär" eller "du, vad skulle du tycka om jag väckte dig genom att smeka dig?"

Man behöver inte ens ha samma åsikter inom förhållandet. Min pojkvän uppskattar det medans jag (som vart med om en del hemskheter inom detta ämne) absolut inte vill att han gör något om jag inte visar att jag är med på det. 

Vill man inte är det ett övergrepp. Det är precis lika fel att din partner stoppar fingrarna i dig när du inte vill som att en främling gör det. Bara för att man är i ett förhållande har man ingen "äganderätt".

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Annons:
Gronstedt
2013-09-23 11:33
#28

#20: Hur grovt måste det vara innan det får kallas övergrepp enligt dig? Kan en enkel enpersonsvåldtäkt kallas övergrepp, om man betänker hur det går till i ringarna på Tahrir-torget? Det finns ju alltid någon som råkat värre ut, om man anstränger sig för att leta lite.

Och för att svara på din tidigare fråga: Att runka en sovande kille som talat om att han inte vill det är helt klart ett sexuellt övergrepp.

ramm5tein_
2013-09-23 14:26
#29

#28 Jag har haft någon partner som blev förnärmad och kände sig väldigt obekväm då jag tänkte väcka honom lite på ett sånt sätt en gång. Kände sig väldigt obehagad efteråt och ville inte att jag skulle börja kladda på honom utan lov. Så killar är inte sexmachines 24/7 eller okänsliga mot beröring i fel situation, vissa vill definitivt inte bli störda på det sätter när de sover.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Sarah
2013-09-23 14:42
#30

Det är absolut övergrepp! Har man sagt att man inte vill och det händer igen… jag har varit med om samma sak, även vaknat med en tidigare pojkväns snopp i mig flera gånger, trots att jag sagt ifrån. Jag ångrar att jag inte polisanmälde.

isafisa
2013-09-23 19:36
#31

Nej men gud, säger man att man inte vill och det händer ändå är det ju absolut övergrepp! Det spelar ingen roll om alla andra skulle vilja bli väckta så, om du är ensam i hela världen med att inte vilja bli väckt så så ska det ändå respekteras. Jag hade blivit galen om jag vaknat på det sättet utan att han frågat om jag är ok med det först.

andgustav
2013-09-23 20:06
#32

Vi ska ha klart för oss att övergrepp är straffbart och jag anser inte att det är försvarsbart att pilla på någon som sover. Man blir upprörd över sådant. Usch säger jag bara.

Ove-D
2013-11-01 00:17
#33

Jag älskar att vakna till det! Men då med min partner och att jag blivit så "uppmjukad" så att jag inte skadas. Men det har jag också sagt till min partner att jag gillar. OM jag skulle säga att jag INTE gillar det skulle jag se det som övergrepp, oavsett om det är en man som utnyttjar en kvinna eller tvärt om. Om en kvinna runkade en minderårig pojke skulle det väl ses som övergrepp!?

Timmorn
2013-11-03 17:38
#34

Jag blev våldtagen när jag var 12. Och jag som våldtäktsoffer skulle säga att det där är övergrepp.Tycker inte att det är att trampa mig eller någon annan på tårna. Om man gör något med min kropp som jag inte vill så är det inte okej och bör klassas som övergrepp. Om jag tar på min partner eller han tar på mig på ett sexuellt vis eller på sexuella delar äh skit hela min kropp och jag eller han inte vill, så är det ett övergrepp på mitt/hans space.  Vad rätten skulle säga är ju en annan sak… 

Jag kan säga att jag har blivit väckt med smekningar och fingrar, eftersom att min partner hade det som fantasi. Men jag fick frågan är det OKEJ att jag gör det någon gång. Varav jag fick tänka efter och godkänna att jag kan testa. Och som tidigare sa att jag hade som villkor att vara ordentligt uppmjukad.

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Annons:
[Saoirse]
2013-11-03 19:49
#35

Har själv varit med om precis detta. Inte kul sätt att vakna på alls. Så hon är då verkligen inte torr, det är övergrepp. Spelar ingen roll vad som stoppas in och av vem, så länge han(eller hon om det skulle vara en tjej) inte har tillåtelse så ska ingenting in.

Upp till toppen
Annons: