Annons:
Etikettkänslor
Läst 1467 ggr
MissInAction
2013-09-22 16:17

Den ultimata kärlekshandlingen?

Undrar kort och gott vilket ni tycker är den ultimata kärlekshandlingen i ett kärleksförhållande? Det bästa sättet att visa sin kärlek på? 🙂

Ni vet, när man känner som så att man älskar någon mer än något annat, mer än livet självt, och man inte längre finner några ord att beskriva sina känslor… hur visar ni det? ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Honestyisdead
2013-09-22 18:27
#1

En riktig björnkram!

Gur4m1
2013-09-22 18:56
#2

När jag känner så, spontant så brukar jag höra av mig till honom genom att ringa eller skicka ett sms- eller gå fram till honom och krama, pussas och säga att han är det bästa i mitt liv.

Att visa genom ord och gärna även ahndling att man tänker på varandra i vardagen är den ultimata kärleksföreklaringen som får mig att vilja fortsätta med relationen, får mig att le de mer grå vardagen då han inte är i närheten ^_^

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

ramm5tein_
2013-09-22 19:22
#3

Om man tar det som stor ultimat kärlekshandling blir det nog för mig frieri! Det är nog det ultimata min partner kan göra mot mig, om vi älskar varandra mest av allt och vill spendera våra liv tillsammans. Senare sedan såklart bröllopet. Det är en ultimata kärlekshandlingen för mig, de stegen 🙂❤️

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

pyromanen
2013-09-22 20:52
#4

Ge sig hän till varandra totalt och fullständigt och smälta ihop i samtidiga orgasmer så att man glömmer tid, plats och allt annat.😛☺️

PennyScarlett
2013-09-22 22:41
#5

Jag visar den genom att jag alltid står där för honom och aldrig vänder honom ryggen. Oavsett om han är skitglad och har en toppendag eller om han tycker att allt är pest och pina, så tar jag mig tid och energi till honom, det som han behöver just då. 

 För mig är det viktigt att han känner sig högprioriterad. (inte att han är en liten pussy som kräver uppmärksamhet jämt och ständigt), men att han ändå vet att jag kan släppa det jag håller på med om han behöver mig för en stund.

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

MissInAction
2013-09-22 22:58
#6

Underbara svar allihop ♥ Tack! 🌺


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Zorita]
2013-09-22 23:47
#7

Att ge honom en kram, en kyss och sen se honom djupt i ögonen och säga "jag älskar dig".

karamell
2013-09-23 03:49
#8

Krama honom och bara känna hans närhet och tala om för honom hur mycket han egentligen betyder för mig, hur mycket jag älskar honom och hur glad jag är över att ha honom i mitt liv.

OlgaMaria
2013-09-23 12:42
#9

Att studera sin partner.. lägga märke till vad han uppskattar och önskar sig och anstänga sig för att ge honom det. Det är kärlek - att försöka tala den andres kärleksspråk.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Maria
2013-09-23 12:52
#10

Att ställa upp på varandra när man gör stora val i livet som börja studera, säga upp sig och söka nytt jobb m.m. Att ge varandra den formen av frihet och tillit tycker jag är riktiga kärlekshandlingar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Devya]
2013-09-23 20:28
#11

En som dyker upp utanför din dörr då du har 40 graders feber och är bara så otroligt ensam och deprimerad. Plötsligt har du där ditt favoritgodis från då du var liten, något som han hade lagt på minnet från en diskussion man hade för evigheter sedan.

Samtidigt får man en jättestor puss och kram, ingen tanke på att han själv kan råka bli sjuk.

Det smälte mitt hjärta och jag kände mig så omtyckt. Något jag aldrig kommer att glömma.

obstitant
2013-09-24 09:53
#12

Jag tycker inte den ultimata kärlekshandlingen är EN enskild handling, utan många, många små val och handlingar ackumulerade under år efter år.  Vem som helst kan dra på en riktig show vid ett enstaka tillfälle, men att fortsätta stå på sin partners sida, finnas där, alltid prioritera relationen, stötta henom i sin egen utveckling, vara omtänksam i varje småsak - det kräver uthållighet och en riktigt genuin kärlek!

Upp till toppen
Annons: