Annons:
Etikettförhållande
Läst 1873 ggr
hhanniy
9/25/13, 4:43 PM

Gillar han mig?

Hej! Jag har en fråga. Det är så att jag gillar en kille, tänke bara fråga om hur ni tycker om han verkar gilla mig eller inte. :)

Vi träffas någon gång i veckan, han vill att jag kommer till honom och vi brukar kramas och se film och sova tillsammans.
Han bjuder mig ofta på saker och frågar om jag vill ha något.
Han kollar ofta på mig och ler mot mig och kollar in i mina ögon när vi pratar med varandra.
Han har vid två tillfällen sagt att han gillat mig (dock var han berusad..) Och jag har så svårt att tro på de.
Han hör av sig varje dag och frågar vad jag gör och hur de går i skolan och frågar vad jag ska göra under helgen osv.. 
Vi brukar både festa med både hans och mina kompisar (har ganska många gemensamma vänner) och vara hemma och mysa ensamma.

Vad tror ni? Jag är tycker verkligen om han så himla mycket men jag är ganska blyg av mig när de kommer till och vara med han. Så jag vågar inte fråga honom riktigt hur han vill och så för jag vill inte vara för på. Vad tycker ni jag ska göra? Och hur vet man om en kille gillar en?
Tack på förhand! kram hanna

Annons:
Calcifer
9/25/13, 4:45 PM
#1

Det är omöjligt för oss att svara på. Visst låter det som att han gillar dig, men samtidigt finns det rätt mycket människor som är sådär utan att det betyder att det finns romantiska känslor bakom. Det enklaste är att prata med honom direkt, annars kommer du inte få raka och tydliga svar. Det är inte för på att bara ta upp det lite lätt, och höra dig för. Däremot om du ringer 100 gånger på två timmar för att säga att du är kär i honom så är du för på. 😉


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

lkmf
9/25/13, 7:42 PM
#2

Värkar ju som han gillar dig men det ändar sättet du kan få veta helt säkert är att fråga… vet att det kan var svårt men det kommer att kännas som en lättnad när du gjort det för då behöver du inte gå och undra längre.

Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump

ChristineL
9/25/13, 8:34 PM
#3

Det finns ingen här som kan svara på den frågan :) Det låter som det, så fråga bara rakt ut när ni ses nästan gång.

Upp till toppen
Annons: