Annons:
Etikettoff-topic
Läst 770 ggr
Honestyisdead
9/27/13, 4:13 PM

Fredagen 130927

Då är vi inne på den sista fredagen i September. Nu är hösten verkligen här!

Har ni några roliga helgplaner?

Trevlig helg på er 🙂

Annons:
[WickedAlly]
9/27/13, 4:50 PM
#1

Mamma och pappa kommer på besök, första gången de ser hur vi bor. Som jag längtat! Trevlig helg!

LinaLj
9/27/13, 5:08 PM
#2

Imorgon förmiddag ska jag plocka äpplen och gör äppelmos och hänga upp lite äppelringar på tork. Sedan ska jag jobba på kvällen och på söndag dag…

viktoria91
9/27/13, 5:38 PM
#3

Köpt sadel för 1500 kr+ idag. ;-) Sen jobb hela helgen…

pyromanen
9/27/13, 6:06 PM
#4

Om planer med granne med truck går i lås ska jag till Örebro efter 2,4 tons eldfast tegel till en ny keramikugn  😛

obstitant
9/27/13, 7:39 PM
#5

Jag ska vara hemma som omväxling! Jag är skittrött för tillfället och har en migrän som står och väger om den ska bryta ut eller inte, och mannen är sjuk, så det blir nog inte mycket rajraj här i helgen.

Jo förresten, jag har ju tvättstugan i morgon så det blir ju party.

Anna4077
9/27/13, 7:40 PM
#6

Vi har min svärfar på besök och en liten vovve som också är på besök :)

Anna och taxen Max

Annons:
Honestyisdead
9/27/13, 7:42 PM
#7

Här blir det fiske och god mat för hela slanten.
Sista dagarna på öringsäsongen nu i helgen, så det gäller att passa på.

Fridaaaa
9/27/13, 7:43 PM
#8

Varit i Värnamo idag med svärmor, var en som skulle köpa hennes ena hund hon skulle omplacera. Så nu är han snart framme i Dalarna 😉

Inget planerat i helgen. Får se vad man hittar på 😛

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

PennyScarlett
9/27/13, 9:21 PM
#9

Min häst ska köras till danmark imorgon och mina andra två ska få komma  hem till gården igen. Sen lär jag väl sitta en del på skype med mina favvokillar uppe i umeå <3

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

Portie
9/27/13, 9:38 PM
#10

Ska satsa på att bli frisk.

ChristineL
9/29/13, 6:53 PM
#11

Jag har varit hemma i örebro i helgen. Spanat på nästa bilstol som behövs till dottern, köpt lite leksaker till henne och gått på Kopparbergsmarken. Myspys!

Destany
9/30/13, 5:35 AM
#12

I fredags var jag på tjejkväll, sonen fick hänga med ett tag tills hans pappa kom hem, sen i lördags var jag på barnloppis o fyndade sen på em kom mina föräldrar en stund när sambon dömde. Igår var vi på Väla sen på kalas

Upp till toppen
Annons: