Allmänt

Flyttar till USA

2013-09-29 13:07 #0 av: Alexandra87

Hej!

Min snart 20-åriga bror kommer att flytta till USA om mindre än 2 veckor och vi ska fira hans födelsedag innan han åker men jag har INGEN aning om vad jag ska köpa till honom.

Jag vill helst köpa något lite större som han faktiskt kan ha nytta av.

Kan berätta lite om honom så kanske ni kan ge mig lite förslag?:)

Han ska iväg på en pilotutbildning, gillar att spela dator (fast det kommer han nog inte ha tid med), är inte ute så ofta och inte alls intresserad av kläder etc.

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, tips snälla =)

Anmäl
2013-09-29 13:08 #1 av: Calcifer

Planera in något ni kan göra. Köp inget stort och otympligt som han kommer ha svårt att få med sig ändå.

"I think the problem with people like this is that
they're so stupid they have no idea how stupid they are."

Anmäl
2013-09-29 13:14 #2 av: SimsBrooke

Köp någon form av upplevelse. Det kan man bära med sig jämt och ständigt =) Och det bästa av allt, det är inte tungt att bära med sig :)

Sajtvärd för The sims ifokus
Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Anmäl
2013-09-29 14:22 #3 av: Hera

Gör ett fotoalbum med bilder på er i familjen :)

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2013-09-29 17:54 #4 av: [Zorita]

En bok på svenska, om han gillar att läsa alltså.

Anmäl
2013-09-29 18:51 #5 av: [Victoria93]

köp ett par riktigt bra hörlurar, tangentbord till datorn kanske? Är ju inte så tungt och praktiskt om han gillar att spela dator mycket.

svårt det där Lipar

Anmäl
2013-09-30 00:04 #6 av: Anna4077

Håller med #3. När jag åkte en hel sommar till USA fick jag det av mamma. Har fortfarande kvar det och det betydde väldigt mycket för mig. Mitt var i mindre format som lätt gick att ha med sig. En större fin present kan vara att hälsa på honom.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.