Annons:
Etikettallmänt
Läst 726 ggr
Alexandra87
2013-09-29 13:07

Flyttar till USA

Hej!

Min snart 20-åriga bror kommer att flytta till USA om mindre än 2 veckor och vi ska fira hans födelsedag innan han åker men jag har INGEN aning om vad jag ska köpa till honom.

Jag vill helst köpa något lite större som han faktiskt kan ha nytta av.

Kan berätta lite om honom så kanske ni kan ge mig lite förslag?:)

Han ska iväg på en pilotutbildning, gillar att spela dator (fast det kommer han nog inte ha tid med), är inte ute så ofta och inte alls intresserad av kläder etc.

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, tips snälla =)

Annons:
Calcifer
2013-09-29 13:08
#1

Planera in något ni kan göra. Köp inget stort och otympligt som han kommer ha svårt att få med sig ändå.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

SimsBrooke
2013-09-29 13:14
#2

Köp någon form av upplevelse. Det kan man bära med sig jämt och ständigt =) Och det bästa av allt, det är inte tungt att bära med sig :)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Honestyisdead
2013-09-29 14:22
#3

Gör ett fotoalbum med bilder på er i familjen :)

[Zorita]
2013-09-29 17:54
#4

En bok på svenska, om han gillar att läsa alltså.

[Victoria93]
2013-09-29 18:51
#5

köp ett par riktigt bra hörlurar, tangentbord till datorn kanske? Är ju inte så tungt och praktiskt om han gillar att spela dator mycket.

svårt det där 😛

Anna4077
2013-09-30 00:04
#6

Håller med #3. När jag åkte en hel sommar till USA fick jag det av mamma. Har fortfarande kvar det och det betydde väldigt mycket för mig. Mitt var i mindre format som lätt gick att ha med sig. En större fin present kan vara att hälsa på honom.

Anna och taxen Max

Annons:
[Odde]
2013-09-30 18:21
#7

jaa soms sagt tidigare ett par hörlurar är nog inte helt fel, speciellt inte på en längre flygresa då det lätt blir trist och långtråkigt så är ju även en bok uppskattat av många förutsatt att han gillar att läsa :)

Upp till toppen
Annons: