Annons:
Etikettsex
Läst 6269 ggr
lmea
2013-10-16 15:51

Varför kan jag inte komma längre?

Jag har träffat en kille i 3 månader och vi hade sex för första gången på vår andra dejt. Har aldrig haft ett förhållande eller aldrig någonsin dejtat någon förut, så situationen är ny. Så jag trodde att detta i princip var omöjligt.

När jag onanerar själv brukar jag alltid komma (har onanerat rätt regelbundet sedan 12 års ålder, så jag vet ju hur jag ska göra), eller, jag håller alltid på tills jag kommer. Har innan honom bara haft 4 sexpartners (tre one night stand och en KK) och har endast kommit en gång under penetrerande samlag, detta var min första gång (när jag förlorade oskulden).

Jag blir så jävla kåt av honom, och jätteblöt, nästan så det rinner. Och när han påpekar det blir jag såklart ännu blötare. Vi har jättebra sex, men när jag väl känner att jag ska komma (och berättar det för honom) så försvinner det. Detta har kommit bara de senaste veckorna. 

Eftersom att jag är van att komma när jag själv onanerar så känns det som en besvikelse varje gång jag inte kommer när vi har sex. Han tycker inte det är ett problem, men han tycker det är sexigt och en bonus. Och jag vill ju såklart komma.

Jag har käkat minipiller i ca 1½ månad, så jag vet inte om det kan bero på det? Fast det är konstigt, med tanke på att jag fortfarande kan bli sjukt kåt. Ibland kan vi liksom ha sex uppåt en timme, och ändå lyckas jag inte nå klimax.

Någon som har någon teori? Jag menar, det brukar ju annars vara tvärtom. Man kan inte komma i början, men sedan när man lär känna varandra så händer det. men för mig är det ju raka motsatsen.

Annons:
ChristineL
2013-10-16 16:04
#1

70% av alla Kvinnor får inte orgasm genom endast vaginalt samlag. Jag har varit tillsammans med min man i fem år och får bara orgasm om han ger mig oralsex, eller om jag löser det på egen hand. Det är helt normalt, inget konstigt alls. Och det är ju lättare att komma när man  gör det själv, man känner sig själv till 100%.

Calcifer
2013-10-16 16:04
#2

Det är relativt ovanligt att få orgasm som kvinna enbart genom vaginal penetration. Eller, det är såklart olika från person till person, men det är absolut inget konstigt och behöver inte bero på något alls att man inte får det.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Gur4m1
2013-10-16 17:15
#3

Som andra redan sagt, att "komma" på samma sätt som vid onani med t.ex ina egna fingrar eler en vibrator är svårt för de flesta att uppnå vid "vanligt" sex, dvs penetrerande. :D Jag får en typ av orgasm då med, skulle jag säga-men den är HELT annorlunda dne jag får när jag onanerar på egen hand. Att jaga sin eller partnerns orgasm är det VÄRSTA jag upplevt. Så sluta med det, om inte för din egen skull så för din partner.

Något som kna hjälpa och öka känslan är att onanera innan sexet, han kanske kan få vara med?

Men jaga inte orgasmerna, fejka inte orgasmer, sex är skönt utan den typen av orgasmer. Jag brukar inte säga "nu kommer jag!" för det blir nästan som ett löfte och märker att det även kan göra så killen har svårare att "hålla igång" (eller ännu värre, ändrar takten/vad han nu gör som gör att jag närmar mig). Så kanske prova att hålla det för dig själv? Hn lär väl märka det om inte annat. Är inte viktigt att komma samtidigt, som tjej kna du komma mer än en gång, eller fortsätta efter en orgasm, är lite svårare för killarna.

Även om många tjejer också vill sluta efter de fått en rogasm, du skasåklart inte tvinga dig genomlida mer sex.

Jaja, alltsom allt ville bara säga att du är "normal", det är nog inget fel på dig eller honom.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

lmea
2013-10-16 22:35
#4

#3 vi brukar gå väldigt sakta, alltså, verkligen bygga upp stämningen flera timmar före. han kan smeka mig när vi ligger i soffan och kollar på film, men inte naket utan bara utanpå kläderna. så känslan byggs ju verkligen upp och finns där.

som du säger, jag kommer också på ett vis. men det varar inte mer än kanske någon sekund, jätte irriterande med tanke på att jag vet att den FINNS där.

jag fejkar aldrig orgasmer, aldrig gjort. säger jag att det är nära men det inte går så säger han att det är så, "bättre lycka nästa gång". typ..

ja, det kanske är så. det får komma när det kommer utan att jag behöver tala om för honom. grejen är den att jag tycker det är najs när killen vet om det, men som du säger. det blir väl mera som ett löfte.

Upp till toppen
Annons: