Annons:
Etikettkänslor
Läst 1764 ggr
[Gladamarsvin]
10/17/13, 10:46 AM

Min kille har gjort slut !

Jag kände på mej att detta skulle hända  jag  känner  mej lurad förlåt för ordet  av den  jäven. Jag  hade ju hoppas på han att han  inte kunde säga de till mej i går. Fy  fan vad jag ångar allt  de jävla sugmärket kommer ju på mina mej. 

Är singel igen och kommer vara de för alltid har ju min älskligs bror i alla fall

Annons:
Honestyisdead
10/17/13, 11:25 AM
#1

Man får kanske ta det lite lugnt om man blir tillsammans med någon som dagen innan var tillsammans med en annan tjej.

Maria
10/17/13, 2:31 PM
#2

Här går det undan. Det växlar från dag till dag😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

ChristineL
10/17/13, 4:30 PM
#3

Ni verkar väldigt unga båda två, tro mig, det kommer fler tåg, han är inte värd att sörja.

viktoria91
10/17/13, 5:46 PM
#4

Här används "av och på knappen" väldigt ofta! XD

Gur4m1
10/17/13, 6:42 PM
#5

Jag var likadna i den åldern så jag tänkte inte sitta och döma för att det går fort i svängarna. Men ts. Problemet är inte att killar är svin eller att relationer är skit, eller att DU inte förtjänar en pojkvän och att bli älskad- problemet är att killen du blev kär i inte var rätt.

HA inte sex, eller hångla inte med en kille- som du inte kan stå för imorgon. En kille gillar en inte MER för att man har sex eller gör saker med dem, inte på det sättet att de stannar hos en om de inte vill det.

Vill du mysa med en kille, gör det, men om du går med på det då- så finns det ingen anledning att må dåligt eller bli arg på honom dagen efter- om han inte vill vara ihop. Så om en kille säger att han älskar dig-- så är det inte orsak att ha sex med honom. Om du blir sårad av sådant beteende, ge det mer tid innan du gör saker med honom, tillexempelt sugmärken :)

Förstår att det känns jobbigt att bli avvisad av någon man trodde mycket mer om, men som andra redan sagt- det finns fler där ute, och framförallt säkert även bättre killar som inte får dig att känna dig lurad sådär.

Så jag kna bara säga såhär: Skynda långsamt. Finns ingen anledning att inte lära känna en person lite innan man faller "heels over feet" även om man såklart kan bli jättekär bara pang-bom! :D Men lär känna killen innan du lägger ner tid på honom som du skulle ångra om det tog slut.

Lycka till!!

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: