Annons:
Etikettoff-topic
Läst 683 ggr
Honestyisdead
11/1/13, 11:11 AM

Fredagen den 1:a November

Jaha ja. Då är vi inne i november månad redan. Tiden går med en rasande fart.

Har ni börjat planera julen? Handlat julklappar?
Ska ni göra något trevligt i helgen? Tända ljus på Alla helgons dag?

Trevlig helg på er!

Annons:
oh-la
11/1/13, 11:16 AM
#1

jag jobbar min sista dag på nuvarande jobbet idag, och ska börja på ny arbetsplats på måndag, så det kommer bli en lite nervös helg för min del… i övrigt ska jag bara ta det lugnt i helgen och peppa. tror det behövs :)

Honestyisdead
11/1/13, 11:18 AM
#2

#1 Vad spännande :)

Ikväll ska jag och killen äta gott och ha årets första glöggmys.
Imorgon ska vi på maskerad med gänget osm vi har maskerad med varje år. Vi blir ca 20 stycken imorgon.

Denna kommentar har tagits bort.
Jessicahagstrom94
11/1/13, 11:18 AM
#4

Jag fattar inte vart det här året har tagit vägen riktigt!

Har handlat en julklapp hittills, men det kanske börjar bli dags att köpa resten också.😂

Idag ska jag bara ta den lugnt med pojkvännen, imorgon blir det en för mig ganska lugn fest med släkt och pojkvän då jag ska volontära på katthemmet på söndag morgon.🙂

Kan förhoppningsvis fixa bilder till en julklapp imorgon också. Hoppas!!

Fridaaaa
11/1/13, 11:21 AM
#5

Hejhej! :) Småbörjat att planera julklappar :) Vanlig helg för oss= inget speciellt. Fira farmor imorgon (fyller dock år på söndag) sedan jobb på söndag kväll :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

nottheonly
11/1/13, 12:36 PM
#6

Haha jag har inte ens börjat funderat på några julklappar.. tiden går så fort!! jag hinner inte med 😎

Imorgon ska jag på en halloween fest, jag brukar inte klä ut mig men ska det då - så det ska bli roligt! men det blir ingen alkohol för mig, utan jag ska köra 🙂

Annons:
Honestyisdead
11/1/13, 12:37 PM
#7

#6 Vad ska du klä ut dig till?

nottheonly
11/1/13, 12:50 PM
#8

#7 Jag ska klä ut mig till en dödsängel 🙂

Afturelding
11/1/13, 3:16 PM
#9

Jag ska bara ta det lugnt, och kanske handarbeta ihop lite julklappar. Än är inga köpta, men jag stöpte ljus i fem timmar igår som ska bli en del av julklapparna till äldre släktingar. Ska sticka halsdukar och mössor också, och göra tvål. 

Jag bor 25 mil ifrån min släkt, så vi besöker inte kyrkogården på Allhelgona längre. Men vi ska tända ljus hemma.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

MarHai
11/1/13, 6:16 PM
#10

Jag och min pojk firar två år idag så vi har ägnat dagen åt varandra :) Var på bio i eftermiddags, nu ikväll ska vi fixa mat och efterrätt, sen mysa i soffan till någon film. Jag är kärare än någonsin i min guldklimp ♥

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Gur4m1
11/1/13, 8:29 PM
#11

Sova!! Jobbat mycket knasiga tider hela veckan så jag började känna mig som en  zombie mot slutet, har även påverkat mitt humör väldigt negativt. Nu ska jag sova, träna och äta….sen sova lite till, hela helgen. Planera rinför att fira jul uppe hos min släkt, oc få upp min pojkvän under nyåret  :) Så måste samla in pengar = Massa jobb, mer än jag egentligen orkar, känner jag.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

[Starfish12345]
11/1/13, 9:25 PM
#12

Ska man börja planera julen vid Halloween? 😐

På helgen ska jag sova. 😴

Destany
11/1/13, 9:36 PM
#13

Jag ska på julmarknad imorgon o sen på dop på söndag. Tycker tiden springer iväg, redan en månad sen vår son döptes. Har planerat o köpt hälften av alla julklapparna som ska köpas

Annons:
ChristineL
11/2/13, 10:47 AM
#14

Ingen jul planerad än, men jag ser fram emot att sätta upp allt julpynt vi köpte för halva priset i januari i år :D

Vi har för närvarande svärmor här på besök, och ikväll ska jag ut och roa mig helt själv för första gången sen dottern kom, för fem månader sen, Gothenburg Halloween Party!

Upp till toppen
Annons: