Annons:
Etikettleva-tillsammans
Läst 1327 ggr
Tintin82
2013-11-02 07:53

Kille med barn...

Ligger och funderar lite…är 30 plus och har inga barn men vill gärna ha..sedan undrar jag hur det skulle vara att träffa i mitt fall en kille med barn sedan tidigare?? Du som har en partner med barn sedan tidigare hur fungerar det??

Annons:
Velinga1984
2013-11-02 11:30
#1

I mitt fall fungerade det inte alls. 

Var 9 års skillnad på mig och killen, våra barn var jämngamla. Men i killens värld så var hans barn perfekt, och alla bråk/tjafs orsakades av mitt "bortskämda, odrägliga barn som behöver uppfostras". Knepigt nog höll vi ihop i nästan 18 månader trots alla bråk angående våra barn. 

Aldrig mer en kille med barn. Min sambo är 28, väntar sitt första barn med mig i december. Det har alltid fungerat ypperligt med honom och min son under de 3 år vi träffats.

Intehärutandär
2013-11-02 21:17
#2

För mig har det funkar bra alla gånger, jag söker helst män med barn, då jag har det. Män som inte har barn har jag upplevt varit egoistiska och saknar förståelse för att dem inte kommer först.

viktoria91
2013-11-02 22:49
#3

Akta dig bara för att bli hans "piga" som ska köra runt med ungarna, diska, tvätta, laga mat och vara hemma med dem när dem är sjuka.

Zofia89
2013-11-03 10:09
#4

Jag är 23, snart 24 och min sambo är 34 (fyllt i år). Han har två underbara barn från tidigare och för mig har det inte varit nåra problem. Dock har barnens mamma gjort ALLT för att ställa till det för oss och hon typ hatar mig, de var "skillda" redan nästan 2 år före han träffade mig men skiljsmässan trädde i kraft när vi varit tillsammans i någon månad. De hade dendär "väntetiden" på gång när jag träffade sambon.

Barnen gillar mig väldigt mycket och jag dem. Sambon har haft lite problem med att visa känslor för mig när barnen är hos oss men vi jobbar på det hela tiden. Jag förstår ju att det kan kännas obekvämt för honom men jag har haft svårt med att han har kunnat va "kylig" mot mig när barnen är här.

Jag vill också ha egna barn och detta var viktigt för mig att kolla upp med sambon innan det blev seriöst (vilket var direkt egentligen) :D Jag frågade helt enkelt av honom om han kan tänka sig skaffa fler barn i framtiden och det kunde han =)

Som sagt är det inte helt smärtfritt, speciellt med dedär mammorna och det kan bli många knutar på tråden men för mig har det varit värt alla konflikter =) Jag skulle inte byta bort honom fast jag fick betalt =)

Kan tillägga att jag är en väldigt svartsjuk person så mina synpunkter på vissa saker kan va lite överdrivna =) En icke-svartsjuk mänska kanske inte skulle ta samma saker lika hårt som jag =)

Upp till toppen
Annons: