Annons:
Etikettoff-topic
Läst 543 ggr
Honestyisdead
11/8/13, 2:34 PM

Fredgen den 8 November

Wow, fredag IGEN! Hujeda mig vilken fart det är på veckorna.

Vad ska du/ni hitta på i helgen?

Önskar er alla en trevlig helg!

Annons:
[rumelle]
11/8/13, 2:42 PM
#1

Tack och detsamma! :)

Ikväll blir det mys med våfflor, vispgrädde och rårörda bär! Och i morgon ska vi åka hem till mina föräldrar. Pappa fick fälla några träd i samband med Simone-stormen, så min sambo ska hjälpa till där. Tror han ser fram emot det, gillar att få ta i lite. 
Själv håller jag på och återhämtar för från en förkylning/bihåleinflammation, så jag ska nog mest försöka ta det lite lugnt tror jag. Hjälpa mamma i huset och sådär. Kanske läsa och teckna litegrann.

ChristineL
11/8/13, 3:18 PM
#2

Inga särskilda planer, storhandla, greja med huset, leka med dottern, och träna typ :)

OlgaMaria
11/8/13, 7:33 PM
#3

Vi ska träffa familjen imorgon. Och så hoppas jag vi orkar städa. Det behövs! :D Ha en fin helg du och ni med!

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Gur4m1
11/8/13, 8:51 PM
#4

Städa, för det har jag inte hunnit göra på hela veckan. Disken bildar en egen "Lapp-porten" på min köksbänk, och jag överdriver nästan inte om det.

Ska chilla, landa och ladda. Imorgon blir det att umgås med ett par vänner, hänga. Läsa och rita i varandras umgänge. Kommer väl mest bli mass snack men det känns skönt att se fram emot att få umgås med andra än katter och kollegor för det har varit ont om tid för nöjen den senaste månaden. Sen kommer allt nöje såklart KABAM runt jul, med alla julbord, julfester, luciafirande etc……

…men det kan vi prata om då. Jag bara myser hemma, ensam. Jätteskönt!

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Destany
11/8/13, 10:23 PM
#5

Tack detsamma Idag är det bara soffmys till idol Imorn ska vi fira farsdag hos sambons föräldrar o på söndag fira lite hemma o sen fira hos mina föräldrar

[WickedAlly]
11/8/13, 11:57 PM
#6

Vi har inga planer alls och det är så himla skönt. Borde skriva klart en skoluppgift men den kan nog vänta tills måndag.

På söndag ska vi fira makens första farsdag, har köpt en liten present och så blir det nog frukost på sängen :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: