Annons:
Etikettsex
Läst 1696 ggr
Kimji
2013-11-12 17:52

Mer erfaren än honom

Jag (är tjej) har börjat dejta en jätte fin kille och vi har verkligen klickat. Problemet är att han är fyra år yngre än mig (han är 23), har aldrig haft flickvän och har haft endast ytligt sex någon gång. Detta yttrar sig i att han blir väääldigt nervös såfort vi i stort sett tar i varandra. Tänk er en darrande oskuld.

Själv har jag varit i flera relationer som varat i månader eller år och är van vid killar som vet vad dom gör. Normalt sett brukar jag också föredra killar som är ganska många år äldre än mig själv och som är ganska dominanta.

Så frågan är nu hur jag ska hantera den här situationen. Jag vill gärna ha sex men det känns som att risken är överhängande att det blir ganska misslyckat. Ska jag som den mer erfarne "ta kontroll" och visa hur saker och ting ska göras? Det känns som att det riskerar att ytterligare underminera hans självförtroende. Inte för att han är den som bryr sig om könsroller men ändå. Eller ska jag låta honom leda och ta initiativ i sin takt men med risk för att det blir pinsamt.

Vad tror ni? Finns det nån här som har liknande erfarenheter?

Annons:
KimE
2013-11-12 18:07
#1

Det är väl bara att ha sex så får han fort erfarenhet, ta det lugnt med dominans speciellt i början det är inte säkert att det är något för honom.

MsSofieG
2013-11-12 18:40
#2

Du behöver ju inte dominer men leda lite. Berätta vad som är skönt. Tänk dig nu har du ju värsta chansen att skräddarsy ;)

Anna4077
2013-11-12 20:17
#3

Jag fick "leda" min sambo lite. Visade vad jag gillade och försökte hjälpa honom att hitta detghan gillade. Det tog oss ett tag (pga erfarenheter från mitt håll och bristande erfarenhet från hans håll) men nu har vi den bästa sex som jag nånsin haft varje gång vi har det. Ibland krävs lite tålamod och vägledning.

Anna och taxen Max

ChristineL
2013-11-13 08:58
#4

Jag har mer erfarenhet än min man. Det var väldigt flummigt i början men han var väldigt lyhörd när det gällde hur jag ville ha det och det utvecklades till riktigt bra sexliv efter några gånger :)

Kimji
2013-11-13 10:55
#5

Nej jag hade ingen plan på att dominera. Mer leda som ni säger. Men det låter ju hoppfullt iaf. =)

#1 Haha lättare sagt än gjort när det är så tafatt att man nätt och jämt kan hålla sig för skratt. =P

Upp till toppen
Annons: