Annons:
Etikettsex
Läst 2408 ggr
callecalle95
2013-11-13 20:30

KK

Hej

Jag undrar hur man hittar en KK. För mina tjej kompisar jag har har funnits där för mig länge och de skulle jag inte vilja ha sex med och jag har ganska svårt att hitta ny tjej kompisar. Jag har testat dejting sidor men det funkar inte riktigt för mig(typ bara killar). Någon som har något bra alternativ?

Annons:
Honestyisdead
2013-11-14 12:43
#1

Krogen ;)

SuperLimm
2013-11-14 13:17
#2

Krogen som #1 säger kan funka. Annars finns det mängder med olika comunityn där man kan bli medlem. Tex Helgon, kamrat, Lunarstorm osv. Nu är det många år sen jag var medlem på sidorna själv så jag vet inte ens om de finns kvar längre.

Mvh Linn

Honestyisdead
2013-11-14 13:20
#3

Lunarstorm finns inte mer.

SuperLimm
2013-11-14 13:24
#4

#3 okej :)

Mvh Linn

Gur4m1
2013-11-14 15:38
#5

som andra redan sagt, en kk måste inte vara en kompis… utan mer någon bekant, någon man är attraherad av (vilket man kanske inte alltid är av en nära vän direkt, iallafall inte jag). på sexcommunitys är det, som du själv märkt- mest grabbar.

Man kanske dra rpå krogen, har sex, tycker "fan vad bra, kan vi göra om detta fler gånger? Ge mig ditt nr" ungefär. På communitys kan man också lära känna folk och kanske hitta någon som bara söker efter sex.

Eller ha tålamod med sexcommunitytdu hänger på redan, du får kanske marknadsföradig bättre så du sticker ut från mängden av killar.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Ove-D
2013-11-14 23:48
#6

Barndomskamrat, kurskamrat, föreningskompis? Det är lite känsligt att ha en väns kompis som KK om KK-relationen inte ska vara offentlig.

Annons:
Kimji
2013-11-14 23:55
#7

Det är ju ingen skillnad på hur du träffar en kk eller en tjej du vill bli ihop med. Skillnaden är ju endast vilken typ av relation ni utvecklar. Bortsett då som sagt från communities med det specifika syftet.

Alexandra-S
2013-11-15 13:43
#8

Jag själv skulle aldrig kunna tänka mig att ha sex med en nära vän då jag tror att det skulle förändra relationen för mycket.
Jag hade en kk för ett par år sedan och honom träffade jag igenom kompisar på en fest.

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Upp till toppen
Annons: