Annons:
Etikettdejting
Läst 4309 ggr
[Gladamarsvin]
11/20/13, 7:30 AM

Dejtar en kille via Skype men han svarar inte mer

De är en kille som började skriva fina saker till mej och vi span vidare på de och började dejta och vi skrev på både kik och Viber men även Skype och nu svarar han inte mer så nu vet jag inte om vi dejtar eller inte ? Men de verkar ju mer som han inte vill mer men han kan ju åtminstone säga de då till mej så nu är jag förvirrad. Men jag hoppas aldrig för mycket när jag dejtas längre!

Annons:
Honestyisdead
11/20/13, 7:50 AM
#1

Svarar han inte dejtar ni säkert inte. Menar du att ni aldrig har träffats? I min värld är en dejt att man träffas och hittar på något, inte en chatt.

[Gladamarsvin]
11/20/13, 8:01 AM
#2

Säkert skickade ett sms och bad han att svara får se om  jag får någon respons

[Gladamarsvin]
11/20/13, 8:02 AM
#3

Jupp han bor ju i skåne så vi har aldrig träffats

Åsa S
11/20/13, 8:34 AM
#4

Tycker nog också man bör träffas i verkligheten innan man kan kalla det för dejtande. Att prata via datorn kan vara en början men man bör träffas innan man kan kalla det för att dejta och att båda anser att man dejtar varann. Det är vanligt att både killar och tjejer snackar med flera av motsatt kön samtidigt via datorn för att se vem man ev. kan gå vidare med och dejta i verkligheten. De som efter ett tag slutar visa intresse via datorn är helt enkelt inte intresserade av att dejta, möjligtvis låter de nån hänga kvar som reserv när de testar att dejta nån annan.

ChristineL
11/20/13, 8:35 AM
#5

Men du skulle ju vara singel i nåt år nu? Tycker du ska fokusera på dig själv istället för massa nötter till karlar!

[Gladamarsvin]
11/20/13, 9:14 AM
#6

Jag är singel men små dejtade han för att se om de blev något men de blev ingen lycka denna gång så

Annons:
ChristineL
11/20/13, 10:31 AM
#7

I min värld dejtar man inte någon man aldrig träffat.

Portie
11/20/13, 1:18 PM
#8

Hmm.. skulle inte du hålla dig ifrån killar ett tag? Tyckte jag läste det i någon/några trådar.. Och som andra sagt så tycker inte jag heller att det inte är någon dejt om man inte träffas. Sen kan man såklart chatta med killar man inte träffat, men det är fortfarande ingen dejt (enligt mig).

lisora
11/20/13, 9:04 PM
#9

#6 om du ska hålla dig ifrån killar kan du ju inte "testa om du får någon lycka"… då håller du dig borta från killar helt enkelt.

[Devya]
11/21/13, 11:48 AM
#10

Man kan väl ändå inte kalla det där för att dejta? Hur har du fått ihop det där till att det är att dejta? Det är det knasigaste jag har hört på länge. :) Om det där skulle vara att dejta så har jag dejtat människor även under den tid jag var i ett förhållande.. -.-

Oberoende borde du kanske skaffa en hobby eller hitta på något annat istället för att desperat jaga killar. Åtminstone får man en sådan bild av dig med tanke på alla dina inlägg om killar hit och dit. Kanske dags att försöka börja blogga istället om du behöver få uttrycka dig själv? :)

Gur4m1
11/21/13, 2:12 PM
#11

Att chatta med folk är inte att dejta. punkt.

Sen TS, avtå från killar ett tag- utveckla dig själv, lägg fokus på annat. Finn andra värden än bekräftelsen från det motsatta könet, om du förstår hur jag menar? För jsut nu, med alla trådar du skriver- så verkar du kasta dig hej vilt mellan alla möjliga märkliga killar- som du egentligen inte vill ha, och kan få bättre.

Att säga "nu ska jag va singel" innebär även att inte dejta, skulle jag själv tycka. Just för att du ska finna svar på vad du behöver, nnars vet du inte vad du söker och kan erbjuda. I ditt fall skulle jag fokusera på att få ett bättre omdöme när det gäller människor. Lycka till!

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Fridaaaa
11/21/13, 8:10 PM
#12

Att chatta är inte att dejta för mig. Flirta och så kan man ju göra men inte dejta.

Håller med #11. Du har ju precis gjort slut med din pojkvän, eller är det av och på fortfarande?
Du borde ta en paus, tänka igenom osv. Ta det lugnt.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Sarah
11/22/13, 11:11 AM
#13

Jag dejtar då jag är singel, det är en del av mitt singelliv. Men ts, du verkar hamnat i en destruktiv killjakt och det bästa du kan göra är nog att lära dig leva med dig själv utan en kille och utan att vara på jakt hela tiden. Serb när du kan det kommer du hitta en bra kille som gör dig lycklig.

Annons:
Upp till toppen
Annons: