Annons:
Etikettsorg
Läst 2044 ggr
Caroline L
2013-12-02 18:12

Dumpad

Igår gjorde min pojkvän slut med mig och det känns verkligen som att min värld har rasat sönder. Jag delade 1 år tillsammans med honom och ytterligare flera år som vänner. Han har varit en så stor del av mitt liv och nu plötsligt.. borta.

Han har inte gett mig en klar anledning till varför och han vägrar träffas och prata om det. Jag vet inte vad jag ska ta mig till.. är inte stark nog att klara detta känner jag.

Så jag behöver verkligen pepp och tips från er HUR man går vidare, klarar att ta sig upp och kunna bli lycklig igen. Känner mig så jäkla ensam just nu..


Annons:
Honestyisdead
2013-12-02 18:27
#1

Vad jobbigt att inte få prata ut om det!! Försök att inte vara ensam nu i början.

Caroline L
2013-12-02 20:02
#2

Ja det är riktigt jobbigt.. vet inte om det är möjligt att gå vidare om man inte förstår varför? Kan inte ta mig ur det.. det är andra gången nu.


Honestyisdead
2013-12-02 20:05
#3

2 Nu har det bara gått en dag. Kanske kan han komma till sans och prata om det om ett tag.

Carrolinline
2013-12-03 02:27
#4

Förklara för honom att du inte kan gå vidare om du inte får en förklaring, tycker han kan göra dig den tjänsten :) Annars försök hålla dig sysselsatt med vänner, familj, träning tex.. Det har hjälp mig att ha ett fullbokat schema så man knappt hinner tänka så mycket på mitt ex..

teardrops
2013-12-03 15:18
#5

Hej! Låter jobbigt,särskilt om ni inte kan prata.Jag gjorde slut med min kille för några veckor sedan,trots att det var mitt val har jag varit knäckt.Vi hade 3,5 år ihop ungf,jag ville leva mitt liv med honom men det gick helt enkelt inte,han trampade på mig om och om igen.Mitt tips är gråt så mkt som du behöver,träffa vänner och se till att du inte spenderar hela dagar helt ensam,gör många saker så som du skrev ovan men träng inte bort känslorna och tankarna.Man får ta en timme i taget.Tror man behöver tänka och sörja.Kanske kommer ni kunna prata när det lagt sig.lycka till.kram

Caroline L
2013-12-03 17:35
#6

Tack för era svar.. jag hoppas verkligen att jag kan ta mig ur detta. Har redan gråtit ut allt men det känns ärligt värre för varje dag som går.

Jag tror jag behöver veta anledningen för att ens kunna gå vidare men frågan är hur.

Ska ta till mig av era tips.. se till att inte vara ensam och ha saker för mig. Tack!


Annons:
teardrops
2013-12-04 00:03
#7

Förstår att du vill veta och att det kanske skulle göra det lättare.Dock kan det ju skapa fler frågetecken ändå.Låt honom vara nån dag.Men om han är en normal människa som respekterar andra borde han iaf kunna skicka iväg ett sms med lite svar.Mitt ex gör allt för att såra mig hela tiden  :( .Det kan nog vara så..Att det går i vågor eller känns värre ett tag :( Finns om du vill prata

[erikam]
2013-12-04 17:20
#8

Hej!

Jag och många andra känner igen oss i det du beskriver. Min kille gjorde slut med mig för ca fyra månader sedan och jag vill fortfarande bara gräva ner mig i skogen. Sånt här tar tid…

Tveka inte att PM:a om du vill dela tankar, eller bara "gnälla" ett tag, sånt behövs!

Massor kramar och styrka ❤️

Upp till toppen
Annons: