Annons:
Etikettallmänt
Läst 915 ggr
[Missya]
2013-12-04 13:05

Vill bara skriva av mig....

Har skrivit i tidigare trådar om en kille jag vart intresserad utav men som jag sen skrev om att jag skulle lägga åt sidan, då man ändå bara stod och stampade och inte visste nåt?!

Iaf så var vi återigen på samma fest. Kvällen flöt på och vi pratade med varann emellanåt. Plus några enstaka kramar då och då. Själv kände jag att känslorna som jag hade lagt åt sidan bubblade upp igen men jag försökte hålla mig neutral.

Mot slutet så går jag ut på balkongen där denna kille är samt några andra. Men de andra gick ganska snabbt in och kvar blev ju då han och jag. Sen kommer en annan kompis och ställer sig vid balkongdörren och säger rätt ut att jag är intresserad utav han som jag var ute där med. Varav denna kille då säger att han redan visste om de, men att han kanske inte var de utav mig, att han iaf inte var intresserad utav att ha ett förhållande. Sen så fick han bråttom in, som om han blev väldigt obekväm. 

Annars under kvällen så hade han inga problem med mig fastän han hela tiden visste vad jag tyckte om honom.

Blev lite fundersam på hans reaktion?!

Annons:
Honestyisdead
2013-12-04 13:32
#1

På vilket sätt blev du fundersam? Var det inte ganska tydligt?

[Missya]
2013-12-04 15:15
#2

Var mest sättet han sa de på. Svårt att beskriva. Plus att de var som inte jag var där när han sa de utan mest var riktat mot han som sa att jag var intresserad…..

obstitant
2013-12-04 15:21
#3

Ja, då vet du i alla fall. Även om han kanske hade kunnat uttrycka sig lite mer finkänsligt när du stod bredvid.

Maria
2013-12-04 16:21
#4

Klarare än så kan det knappast bli tycker jag. Han var ärlig och gav ett svar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: