Annons:
Etikettoff-topic
Läst 706 ggr
[Teddies matte]
2013-12-04 17:15

Tips på juklappar

Någon som har bra idéer när det gäller att köpa julklappar till pojkvännen? Har nog lite koll på vad jag skall ge denna gång, men alltid kanske man får några nya och bra idéer, så ös på med tips, vad brukar ni ge som julklappar?

Annons:
teardrops
2013-12-04 18:28
#1

Vilken ålder har han? Kanske inte spelar nån roll iofs.När jag var ihop med min kille hade jag tänkt köpa en smörgåsgrill eftersom han älskar varma mackor och att han inte hade nån.Duschcreme,parfym,skjorta,en mugg med bild på er två,gillar han filmer eller spel? Glas,alkohol,presentkort med massage och övrigt som du ger honom.

Anna4077
2013-12-05 12:20
#2

Jag funderade på att köpa en sån man kan skiva kött med som dom har i chark disken. Eller vakuumförpackare. Han jagar så vi får hem väldigt mycket kött. Har tidigare gett honom en grej ett blanda drinkar med, lite små "bra och ha grejer". När han fyllde 25 ordnade jag (vi ) stort kalas och då fick han helt enkelt det av mig. Slet som ett djur :p

Anna och taxen Max

Anna4077
2013-12-05 12:23
#3

I år blir det inga presenter. Vi köpte en valp och låt mig säga så här, det har inte varit billigt för 5öre. Vet inte hur många tusen han kostat oss dom här månaderna + att hamstern är dålig så vi skippar presenter iår. Vi har dessutom gemensam ekonomi och det mesta är hans pengar så ja :p

Anna och taxen Max

Upp till toppen
Annons: