Annons:
Etikettförhållande
Läst 1185 ggr
Tintin82
2013-12-04 20:25

Han har barn...

jag är den där eviga singeln men nu har jag skaffat mötesplatsen ochh träffat inte i verkligheten än en man men afrikanskt ursprung i 40 års åldern. Jag själv är 31 och det är inte här problemet ligger för jag får ett visst intresse för killar som är äldre.. Han har barn och det förstår jag men hans dotter är 8 år och det verkar som om han har henne på heltid. 8 år är inte jätte liten men hur är det att träffa någon som har barn och som är i den åldern…?skulle vilja träffa honom

Annons:
Anna4077
2013-12-05 01:50
#1

Ingen aning. Har du frågat hur han tänkt sig det hela?

Anna och taxen Max

OlgaMaria
2013-12-05 11:03
#2

Ett generellt tips nu när du ska börja dejta. Träffas på korta enkla dejter första gångerna. Som fika på stan, en promenad, en aw osv… man får verkligen så mycket mer att gå på när man träffat personen. Så träffas, känns det bra så träffas igen. Fundera inte så mycket på barn, ålder osv… bli inte allvarlig i tankarna förrän du vet om det ens finns en chans. 

Träffas inte hemma hos den ena eller andre, slå inte på stort med avancerade dejter. Det är så bortkastat om ni inte alls klickar. Och är ni hemma hos varann riskerar det att gå längre än du kanske vill.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Intehärutandär
2013-12-05 11:52
#3

Som ovan, träffas på offentliga platser. Ta en fika, gå en promenad där folk alltid är (t ex genom stan), gå och bowla eller något som känns mer avslappnat.

Barnet ska han inte blanda in förrens Ni träffats ett tag. En åttaåring kan vara helt ljuvlig, men också väldigt bestämd om vilken tjej pappa ska ha - och de säger som det är. Deras sanning. Oftast är 8-åring lugn. Mitt mellan två trotsåldrar. 

Nu har jag barn, så mitt krav har varit att de också ska barn - för då förstår de mig. Att  mitt barn kommer först i alla lägen. Har man inte barn, så förstår man inte det på samma vis - för man är en tvåsamhet och van att komma först hela tiden. 

Så att han har barn torde vara positivt i mogenhet..

viktoria91
2013-12-06 20:45
#4

#3 Man behöver inte ha barn för att förstå att man inte alltid är prio ett.

Upp till toppen
Annons: