Annons:
Etikettkänslor
Läst 2884 ggr
[Nia8]
2013-12-06 02:47

KK

Vad gör man när man blir kär i KK ? Jag har hunnit bli sårad? Han ä så förvirrande, vissa gånger närmar han sug känslomässig, skriver tom att han älskar, är kär och när jag svarar att det är jag med så drar han sig ur. Vad gör man i sådana fall? Måste Tilläga att han träffar andra dock vet inte hur ofta. Ska jag prata med honom , förklara hur jag känner och vill ha eller strunta i och hå vidare. Man blir ju sårad i en vånlig relation också?även I ett äktenskap! Alla vänster för eller senare…

Annons:
ChristineL
2013-12-06 09:27
#1

Lämna och gå vidare! Säger han en sak och inte kan stå för det så är han ju inget att ha, eller hur?

[Nia8]
2013-12-06 09:50
#2

Tack för ditt svar och på ett medvetet plan vet jag att det är det rätta. Jag har försökt men vet du vad som händer -jag dör, bara tanke att inte träffa honom gör mig galen. I vanligt fall skulle jag verkligen lämnat ( så ar skulle jag blivit på honom när jag fick veta att han har andra, det misstänkte jag men hoppades på att inte många. Och här han hat en stabil som han har sex utan kondom 1 gång i sex månader enligt honom och han sa att han gillar henne också ) bara det är tillräckligt för att lämna honom men jag kan inte. Jag har utvecklat beroendet gentemot honom och jag dör utan honom. Därför går på med att fortsätta ses. Han vill ha mig också, jag vet det ä vara sex handlar om. Jag vill inte heller nåt seriöst, det jag vill är att få lite mer men jag förstår att jag kommer aldrig få. Jag tror att han är så rädd (kanske hans negativ erfarenhet, blivit besvikne då att inte vill ha nåt seriöst och ser Kvinnor bara som sexobjekt. Då vill jag hjälpa och bevisa att alla är inte likadana. Mig kan han lita på gör att jag älskar honom spm han är) eller också är han kazanova. Jag vet det, jag har massa tankar och teorier. Faktor är Att jag går på med allt bara gå träffa honom. Jag behöver hjälp!

ChristineL
2013-12-06 10:09
#3

Vill du fortsätta att bli sårad och utnyttjad så visst, ju längre tid det går desto värre kommer det bli.

Du dör inte, du kommer klara det, det är lättare än vad man kan tro och du kommer må otroligt bra efteråt!

[Nia8]
2013-12-06 10:19
#4

Tack jag behöver verkligen kloka ord nu! Jag är helt besatt ich tappat förståndet. Jag som trodde att jag hade bra kontroll på mig och mina känslor. Tycker du att jag innan tar ett beslut ska prata med honom eller ska jag strunta i och säga bara att jag är trött på honom och träffat en annan? Eller ska jag ändå vänta och hoppas på att han ser mig nån gång som en människa. Jag är rädd att om jag mu gör nåt hastigt så går jag miste nåt stort . Vi har träffats i två år nu och nu har vi ändå börjat göra nåt annat än bara sex

ChristineL
2013-12-06 10:47
#5

Lögner tjänar ingenting till så varför säga att du har träffat nån ny? Säg bara att du inte vill/orkar träffa honom mer och att du inte vill höra av honom, punkt slut!

[Nia8]
2013-12-06 10:53
#6

Ja, du har rätt! Betyder jag nåt för honom då tänker han om men om inte så utnyttjar han bara och det är skadligt för mig. Jag bara är så rädd att inte ha honom. Och det finns ingen annan som vill ha mig. Jag ser inte heller nån annan. Liksom män har slutat att existera, ser bara idioter

Annons:
PennyScarlett
2013-12-06 23:27
#7

Finns garanterat många fina män som absolut skulle kunna se dig som en potentiell partner. Tycker det är trångsynt att påstå att alla män är idioter. Det stämmer inte. Idioter enligt individens mening finns det gott om oavsett kön eller etnicitet. 

 Jag tycker män är härliga. Visst kan jag tycka att det finns vissa skillnader mellan män och Kvinnor, men vad jag gillar män. Det är min erfarenhet att män är raka och rättfram, långt ifrån snabbtänkta alla gånger, men å andra sidan kan min kille säga till mig 100 gånger om dagen att jag är vacker och ändå fattar jag inte (så vem är det som är trög egentligen? ^^) Jag gör mig bäst i sällskap med motsatta könet. Är väldigt feminin av mig, men min mentalitet passar bara bättre där.

Poängen: Dra inte alla över en kant. Det finns män som är idioter och det finns män som är underbara!

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

[Nia8]
2013-12-07 09:21
#8

Det finns säkert fina män, vill jag hoppas iaf. Jag menar att det är jag dom springer på eller omedvetet väljer den typen av killar som utnyttjar mig, rättare sagt jag ger dem mitt "tillstånd" att utnyttja mig. (Det var vad jag lärde mig i mitt äktenskap -"du är inte värd" hörde jag ofta och som tonåring, jag var 18 år när jag gifte mig tror på det och tar skada. Jag fortsätter i samma anda, nu behövde jag bli kär i kk som jag vet ATG jag aldrig kommer att få nåt av det. Frågar mig ofta: vad går jag av det? Inget, verkligen inget men jag älskar honom så mycket att har tappat förståndet. Eftersom han inte tror på relationer (det gör jag inte jag heller) så är jag besatt att bevisa att alla tjejer är inte likadana. Jag kan fortsätta sexa utan att kräva/vilja nåt tillbaka. (Det ä mina tankar, berättar inte för honom såklart) men är det värt att vara offer för hans skull? Det passar honom då bra men är det bra för mig? Räckte inte att jag var offer i 15 år? Men jag fortsätter ju, för att utan honom dör jag. Sen vi kom från semester ( det var där jag fick veta att han även har nån andra) har jag inte ätit ordentligt mat, kan inte sova. Jag var fast besluten att inte träffa honom men, jag kan inte . Å andra sidan jag förstår att i ett kk förhållande får man inre ens vara svartsjuk , jag har inte ens rätt att vissa min missnöje . Det vet jag men svårt att styra känslor . Det ö det sim ä jobbiga, gråta i ensamhet och inte ens våga säga hur jag känner för att behålla honom . Absolut dumt! Övrigt håller jag ned dig om att det är mycket enklare att umgås med kullar än med tjejer, vi är krångliga av naturen :)

Upp till toppen
Annons: