Annons:
Etikettförhållande
Läst 2116 ggr
Krissegy
12/16/13, 12:08 AM

När man väl fått honom

Jag har blivit på G med en kille nu, han är två år äldre än mig. Jag började första ring o han gick i min pararell klass. Men han valde inte mig från början utan min kompis. Men grejen var den att medans de höll på och haffade. Så skrev och skypade han o jag med varanndra. HOn fick reda på de o tvingade honom o sluta. Så han gjorde de, men i smyg så fortsatte vi. Och sen efter nån vecka så fick jag ett mess från honom att de sluat haffa. För att hon var typ kontrollerande o bossig.

Så vi började skriva mer intensivt vilket var underbart. För att jag hade verkligen önskat innerligt att de skulle bli vi. och nu har de gått ännu mer tid. OCH det är vi. VI skriver varje dag morgon kväll, hjärtan o annat skoj. O allt e underbart, tills de inte längre e de.'

Han e otroligt nonchalant, o bäst på allt. Asså de stör mig så in i helsike. O asså han e perfekt, fina kläder, bästa familjen många vänner poppis osv. O jag asså klart jag har fina kläder..men asså jag e ingenting jämfört med honom. O jag fattar inte hur han kunde hoppa från henne till mig bara sådär. Hon e helt otroligt vacker. och två dar efter att de sluta snacka så skrev vi redan hjärtan.

Men jag e på ett visst sett, jag älskar att jaga.. och nu menar jag inte jaga älg i skogen.. Utan killar. Fina killar, jag vill att de ska va mina. Och när de väl e de så tröttnar jag. O de e typ de som hänt här. Jag har tappat intresset lite, men gillar honom starkt ändå! Asså jag e så förvirrad för vad jag känner. Jag litar inte alls på killar men han värkar vara en seriös kille. vi har snackat i typ 1-2 mån nu. (Och inte träffats själv än utanför skolan) och han har aldrig äns nämt sex. 

Jag vet inte vad jag ska göra känner mig förvirrad..vad gör jag nu. när jag har honom? Han kommer ju bara tröttna o gå till nya tjejer.

Tack i förhand.

What we think, We become

Annons:
Anna4077
12/16/13, 1:27 AM
#1

Är du rädd för att han bara vill ha jakten eller att det är du som tröttnat? Tröttnar du för att du tror att han är för bra för dig? Träffa honom utanför skolan. Dejta på annat sätt än Skype. Gå på middag, promenad, bio, bowling eller vad ni nu gillar. Lär känna varandra och ge förhållandet en chans. Eller gå vidare och jaga en ny. Men om jag gillar en kille brukar jag vilja träffa honom ensam och lära känna honom som han verkligen är och inte bara som han är runt folk.

Anna och taxen Max

Zakaraa
12/16/13, 1:33 AM
#2

Du får ursäkta men jag reagerar på att han skriver med dig samtidigt som han är tillsammans med din vän. Jag får känslan att ni skrev på ett mer romantiskt flörtande sett eller var ni bara sociala? (hej hur mår du-snacket)

Om det var på det flörtiga sättet så är det en varningsklocka för mig bara där, det visar att han inte kan hålla sig till endast en.

Att han inte nämnt sex tycker jag snarare är en bra sak, det känns som att du är väldigt ung på ditt sätt att skriva så två månader är ju ingen tid alls. Framför allt om du inte ens är säker på honom, varför vill du då att han ska snacka sex?

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Krissegy
12/16/13, 1:38 AM
#3

#1 Jag är rädd för att jag tröttnat, och att jag inte räcker till typ

#2 Jag vill inte att han ska snacka om sex. De e de som jag tycker värkar ok med att han inte gör de.

Vi skrev bara på de sociala sättet. (hej hur mår du)

What we think, We become

Zakaraa
12/16/13, 1:45 AM
#4

#3 om det endast var socialt vad säger din vän om anledningen till att hon tvingade honom att sluta?
Låter skumt att A tvingar B att sluta prata med A's vän om det bara är socialt snack. Hade jag varit din vän (A) så hade jag blivit Glad att min pojkvän (B) gillade och ville vara vän med min vän (Du i detta fall)

Hade varit intressant att höra hennes mening, vad har hon sagt?

Jag måste säga att om man inte är säker på sin partner så är det extremt svårt att bygga ett förhållande. Så antingen bör du lära känna honom på riktigt och känna att du kan lita på honom eller så är det ingen idé att ni är tillsammans. För att dra det hårt.
Ni kanske rent av bara ska vara vänner och inte vara tillsammans tills ni känner och litar på varandra.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Sarah
12/16/13, 11:27 AM
#5

Eeeh… du gick bakom ryggen på din vän, han gick bakom ryggen på sin flickvän och nu är du förvånad över att han är nonchalant? Du vill ha honom för att han har ett fint yttre och du söker bekräftelse från fina vackra pojkar. Han verkar inte alls vara en seriös kille och du verkar inte heller vara seriös. 

Arbeta med ditt självförtroende och låt människors fina personlighet få visas. Kanske helt enkelt dags att växa upp då det kommer till relationer.

Sarah
12/16/13, 11:31 AM
#6

och att vara perfekt… det finns inget perfekt, att han är snygg och har fina kläder, vad har det med perfekt att göra? En person kan vara perfekt för dig därför att personen får dig att må bra, att du är attraherad av både kropp och själ. Men INGEN är perfekt bara för att de ser bra ut och lägger mycket pengar på kläder.

Annons:
JustMySelf
12/16/13, 5:00 PM
#7

Jag håller med Sarah, han behandlade ju inte direkt din kompis bra, tror du han kommer behandla dig bra? Han verkar inte vara en bra kille, oavsett hur snygg han är.

Upp till toppen
Annons: