Off Topic

Fredagen den 20/12 20013

2013-12-20 17:09 #0 av: Hera

Då är det snart jul!
Har ni några roliga planer för helgen? Eller det blir till att ta det lugnt nu innan julen? Kanske ska du stresshandla? Cool

Hur som haver. Hoppas ni får en trevlig helg Glad

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2013-12-20 17:14 #1 av: Jessicahagstrom94

Jag har stresshandlat lite julklappar idag. Haha! 

Nu är jag kanske färdig..Funderar

Har inte tid att handla i helgen, imorgon är det födelsedagsmiddag/fest för en vän och pepparkaksbak. Söndag innebär ett besök hos mammas delägarhäst och ett jobbpass på katthemmet. 

Medarbetare @ Katter Ifokus.
Anmäl
2013-12-20 17:59 #2 av: pyromanen

Baka och pynta med barnen

Anmäl
2013-12-20 18:13 #3 av: citytjejen

Härligt med julledighet! Min började idag, vi hade halvdag på jobbet så denna dag har varit riktigt skön.

Julklapp är handlad, har endast köpt en och det till min man. Sen blir det inga mer julklappsköp. I morgon ska vi åka och handla julmat, älskar att göra det, sen blir det matlagning och godistillverkning hela helgen. Julstress förekommer inte här, det är så skönt!

Trevlig helg!

Anmäl
2013-12-20 18:51 #4 av: Afturelding

Ikväll ska vi titta på film och äta chips.

Och resten av helgen ska jag ska laga mat (eller ja, vi ska), vi ska fira lilla julafton på söndag jag och min man Glad Så det ska börja lagas mat imorgon redan. Alla julklappar är färdiga (jag slog in den sista idag). Och tur är det för skafferiet är nu fullt!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anmäl
2013-12-20 19:06 #5 av: ChristineL

Trevlig helg alla!

Ikväll har vi lyxat till det med torskrygg, potatisterrin och vitvinssås! Imorron blir det städa och packa och på söndag drar vi till Örebro (via Vadstena) där vi ska spendera hela veckan.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.