Annons:
Etikettoff-topic
Läst 506 ggr
Honestyisdead
12/20/13, 5:09 PM

Fredagen den 20/12 20013

Då är det snart jul!
Har ni några roliga planer för helgen? Eller det blir till att ta det lugnt nu innan julen? Kanske ska du stresshandla? 😎

Hur som haver. Hoppas ni får en trevlig helg 🙂

Annons:
Jessicahagstrom94
12/20/13, 5:14 PM
#1

Jag har stresshandlat lite julklappar idag. Haha! 

Nu är jag kanske färdig..🤔

Har inte tid att handla i helgen, imorgon är det födelsedagsmiddag/fest för en vän och pepparkaksbak. Söndag innebär ett besök hos mammas delägarhäst och ett jobbpass på katthemmet.

pyromanen
12/20/13, 5:59 PM
#2

Baka och pynta med barnen

citytjejen
12/20/13, 6:13 PM
#3

Härligt med julledighet! Min började idag, vi hade halvdag på jobbet så denna dag har varit riktigt skön.

Julklapp är handlad, har endast köpt en och det till min man. Sen blir det inga mer julklappsköp. I morgon ska vi åka och handla julmat, älskar att göra det, sen blir det matlagning och godistillverkning hela helgen. Julstress förekommer inte här, det är så skönt!

Trevlig helg!

/Christina

Afturelding
12/20/13, 6:51 PM
#4

Ikväll ska vi titta på film och äta chips.

Och resten av helgen ska jag ska laga mat (eller ja, vi ska), vi ska fira lilla julafton på söndag jag och min man 🙂 Så det ska börja lagas mat imorgon redan. Alla julklappar är färdiga (jag slog in den sista idag). Och tur är det för skafferiet är nu fullt!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

ChristineL
12/20/13, 7:06 PM
#5

Trevlig helg alla!

Ikväll har vi lyxat till det med torskrygg, potatisterrin och vitvinssås! Imorron blir det städa och packa och på söndag drar vi till Örebro (via Vadstena) där vi ska spendera hela veckan.

Upp till toppen
Annons: