Annons:
Etikettleva-tillsammans
Läst 870 ggr
[Forest]
2/13/14, 10:06 AM

Alla ♥-dag vad är planen för er?

Själv har vi ärligt talat haft ett pissår 2013 forsatte tills nyligen då ännu mer uppdagades. Jag har inte vart så pluttig faktist har jag inte vart så romantisk och inte visat hur mycket min man betyder för mig. Samma gäller honom, så sex kärlek o allt sånt så förhållandet var på mycket hal is. Idag har vi sandat och pratar sammarbetar och gör saker för varandra. Små söta sms, fina ord delas ut och ja vi har även sex. Så nu har jag funderat ut vad jag kunde göra med honom på ♥-dagen. Jag har planerat fotbad med "spa" massage göra fötterna mjuka och fina. Ansiksbehandling med pejling och ansiksmask. avlutas med ansikmassage. Köpte fina luktljus och choklad och cider får han mummsa på under fotbehanlingen. Jag hoppas att han njuter av "Spa la Sophie" :-). Har köpt lite gott att laga så hela fam dka äta gott. Hur ser era planer ut?

Annons:
-ulrikan-
2/13/14, 10:25 AM
#1

Låter trevligt för er. Vi ska "fira" med svärmor

[Forest]
2/13/14, 10:34 AM
#2

1 Jag hoppas iaf att mannen ser det som en skön avkoppling. Idag ska jag köpa hem lite fotsalt det missa jag köpa igår :) Hoppas ni med får det trevligt :)

Jetaime
2/13/14, 10:51 AM
#3

Jag vet inte riktigt vad som händer här. Jag ska jobba hela dagen och passa en till hund.. kommer nog vara trött efter en lång arbetsvecka på två relativt nya jobb så.. Pojkvännen visste inte heller om han hann komma ner imorgon eller inte, men hoppas det. Blir nog mest lite middag och filmmys isf. Vilket känns rätt lagom :)

SLCH
2/13/14, 11:26 AM
#5

Jag och flickvännen flyttar ihop :)

[Forest]
2/13/14, 11:56 AM
#6

3 Hoppas att han så ni får lite mys :) 

4 den har jag missat.

5. Grattis 😃

Annons:
SLCH
2/13/14, 12:43 PM
#7

TAckar tackar :)

regskylt
2/13/14, 6:43 PM
#8

 Jag ska operera livmodertappen och sedan ska vi åka och kastrera illrar.. Perfekt dag att operera sig på just det stället >.<

Destany
2/14/14, 11:51 AM
#9

Vi ska ut och äta ikväll , blir rätt tidigt pga sonen e kvällstrött sen blir det mys framför en bra film hoppas jag.

Gur4m1
2/14/14, 12:28 PM
#10

Ska lägga mig och sova och ignorera att den här dagen är idag ;) försöka iallafall :D

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Anna4077
2/14/14, 12:36 PM
#11

Vi hade inte tänkt att göra något men funderar på att överraska honom. Har sagt hela veckan att jag vill göra något mysigt men han har inte tagit det till sig. Har till och med visat honom kortet han borde köpa ;) vem vet han kanske överraskar mig med något. Dock tvivlar jag det. Ska det bli någon romantik här idag får jag nog ta saken i egna händer.

Anna och taxen Max

lkmf
2/14/14, 12:56 PM
#12

Blir inget alls då min pojkvän bor på annan ort och vi inte har nån möjlighet att träffas den helg tyvärr

Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump

citytjejen
2/14/14, 7:39 PM
#13

Här kör vi ost, charkgrejer och gott vin. Som en rätt vanligt fredagkväll med andra ord! Firar inte på nåt speciellt sätt.

/Christina

Annons:
Jetaime
2/15/14, 9:11 AM
#14

Min pojkvän hann aldrig komma ner så det blev mys med hundarna och lite criminal minds för min del!

Upp till toppen
Annons: