Annons:
Etikettförhållande
Läst 674 ggr
fnanie
2014-02-22 17:39

Hjärtekrossartips?

Vi sågs under en period, vi låg med varandra och sågs ibland på kvällar. Men vi skrev och pratade oavbrutet varje dag. Han började bli dryg och jag såg vilka han snacphatade mest med så var det en tjej jag vet han varit sugen på och som faktiskt är riktigt perfekt och snygg. 

Han säger att han inte vill ligga med henne om det är det jag tror. Men absolut inte övertyga mig på något vis och nu pratar vi knappt med varandra. 

Jag har beslutat att gå vidare även fast jag mår riktigt dåligt. Jag vill bara ha tips? Vad bör jag göra nu steg för steg för att gå vidare? Jag tar studenten i sommar, jag vill bli glad tills dess!

Annons:
Jessicahagstrom94
2014-02-22 17:42
#1

Hitta på saker med folk, träffa nya killar när du känner att du klarar det! :)

Funkar för mig.

Indriz
2014-02-22 17:50
#2

Fokusera 100% på dig själv. Det funkar inte alltid i början, men efter ett tag så gör det plötsligt det. Vad vill du med ditt liv? Börja gymma med en kompis? Börja med kick-boxning? Lära dig måla bättre? Söka till en utbildning i på en annan ort? Sätt upp mål!

Fördjupa dig i massa nya aktiviteter och spendera tid med dina vänner. Se till att hålla dig sysselsatt hela tiden och gör saker som gör dig glad. På så sätt kommer du knappt ha tid att tänka på det hela, och din hjärna kommer vara så full av nya intryck att det kommer dominera. Det är även en stor chans att du somnar snabbt på kvällarna efter sådana långa dagar.

Sen när du känner dig redo så kommer du vara öppen för att träffa någon annan.

Hoppas det hjälper och lycka till!

Make the right thing easy and the wrong thing hard. Remember that the horse is the best teacher you'll ever find and that he is a reflection of the one who cares for him.

Upp till toppen
Annons: