Annons:
Etikettleva-tillsammans
Läst 1106 ggr
antidote
2/28/14, 1:23 PM

Repa= problem

Det är så att min kille har ett band och alla bandmedlemmer bor långt härifrån. Dom har sin replokal i hans föräldrars källare och eftersom hans vänner inte bor i närheten så sover dom alltid över här mellan lö-sön de gånger de repar.

Problemet är att vi bor i en liten etta och jag har stora problem med sömnen. Får jag inte sova så mår jag väldigt dåligt, blir irriterad och kan inte fokusera på mina studier. Jag kan inte sova de för oljud, dricker och så känner jag mig väldigt lätt otrygg när jag ska sova pga tidigare händelser i mitt liv. Denna otrygghet gör det även svårt för mig att sova borta när dom är här. Jag har testat ha hörlurar i och lyssna på musik och öronproppar när jag ska sova men det fungerar inte istället blir jag mer orolig eftersom det känna som jag förlorar kontrollen när jag inte vet vad som sker omkring mig. Det stora problemet är att jag vill inte ha dom sovande här alls för då kan inte jag sova men om dom inte har någonstans att sova över kan dom inte repa.

Jag vet att det är väldigt viktigt för min kille att få repa och jag vill inte hindra honom men när jag mår dåligt och har ångest och känner mig otrygg i mitt hem vet jag inte längre vad jag ska göra har ni några tips för hur vi ska göra? Det här skapar så mycket bråk och problem emellen oss.

Annons:
Honestyisdead
2/28/14, 3:43 PM
#1

VArför kan dom inte sova hos hans föräldrar? Är ju inte hållbart att dom sover över hos er i en etta.

viktoria91
2/28/14, 4:35 PM
#2

Hotell kan dem väl ta in på? Låna husvagn?

[Forest]
2/28/14, 10:59 PM
#3

Skulle jag vart din sambo hade jag respektareat att du sa ifrån detta helt enkelt får dom lösa detta på annat sätt än att bo hos er.

Kimji
3/2/14, 2:22 PM
#4

Oj vilken jobbigt sits.

Det finns ingen stans du kan sova över dessa nätter om det bara är någon gång ibland? Varför inte ha en återkommande tjejkväll med översovning hos nån av dina vänner tex?

antidote
3/2/14, 8:30 PM
#5

Nu har det hänt grejer! Jag och min kille satt ner och hade ett seriöst snack med varandra och han och hans band ska göra sitt bästa för att hitta en annan replokal närmare någon av de andra killarna.

sisela
3/2/14, 9:19 PM
#6

åh vad bra! Hoppas det löser sig snart :)

Annons:
Honestyisdead
3/2/14, 9:33 PM
#7

5 vad bra :)

drika
3/3/14, 12:29 AM
#8

Vad skönt:) En etta är ju innte så stor och skulle inte heller vilja ha en massa människor springades där när man ska sova..att sova i sitt hem är privat p åett sätt ju..:)

Hälsningar

Fredrika

Upp till toppen
Annons: