Annons:
Etikettkänslor
Läst 3909 ggr
iphoneflickan
3/2/14, 12:05 AM

Han bara dissar mig nu..

Under några månader har jag pratat över kik och sms med en trevlig kille. Vi klickade jätte bra och jag fick verkligen han att prata med mig på djupet. 

Han berättade bla att han ville ha ett förhållande istället för att bara ha sex som han hade gjort tidigare. 

Vi började skicka massa halvnakna bilder sen blev det väldigt intimt men allt kändes jätte bra. 

Så har det varit fram och tillbaka och han har även sagt hur fin och snygg jag är och han gärna skulle vilja träffa mig men att det är synd att vi bor över 40 mil ifrån varandra. 

Förra veckan var jag inte lika långt ifrån han, kanske någon timme med tåg/pendel. 

Jag sa att jag skulle dit jag skulle och då sa han då kanske jag ska åka dit ;). Blev faktiskt ganska glad men såklart var det falska förhoppningar då han inte hörde av sig någonting. Berätta hur jag kände och jag tyckte det var dåligt att han inte tog chansen. Han blev då ganska arg och bestämde sig för att skylla på alla möjliga saker.

Vet att jag borde skita i han men jag tänker på allt. Jag känner mig ganska äcklad av att jag har skickat bilder på mig nu och att sen känns det som han bara utnyttjade mig på bilder och visade alla sina goda sidor för att få extra och såklart går jag på det (inte konstigt). Dock får jag skylla mig själv.

Har skickat ett sms efter men han har inte svarat mig någonting. Vill på ett vis be han att radera alla bilder osv men vet inte om jag bara kommer förvärra allt.

Vet att folk kommer säga ''skit i han och gå vidare'' Men jag tror inte att ni skulle tycka det var så lätt. Liksom lättare att skriva det än att göra det. 

Vet inte alls vad jag ska göra för detta känns som sämsta avslutet…

Annons:
Honestyisdead
3/2/14, 12:15 AM
#1

Kan inte veta hur det känns eftersom jsg aldrig skickat nakenbilder eller blivit intresserad av någon över nätet. Ring och be honom radera bilderna. Tyvärr får du aldrig veta om han gör det eller inte. men det känns lite mer som avslut att visa att du vill det.

iphoneflickan
3/2/14, 12:28 AM
#2

Alltså egentligen skiter jag i om han gör det eller inte. Just det att jag vill att han ska veta att det är ett avslut på det hela. Det att ringa.. Vi har inte pratat i telefon eftersom jag inte alls gillar att prata i telefon.

[Forest]
3/2/14, 1:04 AM
#3

Jag är rätt nyfiken på detta med chattande och jag fattar inte  varför skickar man halvnakenbilder om man inte är ute efter sex? Vill man visa hur man ser ut så duger det med bra helkroppsbild med kläder på. Jag tror helt klart inte han är singel, han vill inte ha ett förhållande för ville han det skulle han visat att han såg chansen med att träffa dig. Jag hoppas att du släpper detta o går vidare.

Gur4m1
3/2/14, 8:33 AM
#4

mmm tror inte heller han är helt ärlig, och är man ute efter en relation så blev det väldigt mycket sexande och så. Om han vill ha en relation och du bor 40 mil bort- vad gör det för skillnad att ni skulle ha setts nån timme? Tänkte du at tni skulle se på varandra och hejja, eller träffas och "umgås" på hotellet?

För det kändes uppbäddat för besvikelse :(

Du får lita på hans integritet och kanske nämna att du gärna ser att han raderar bilderna på dig. Det är inte världens undergång…

Jag hoppas du skickadebilder du kan stå för, och nu vet du till nästa gång hur lätt något fint kan bli ganska dåligt. :(

Ge honom lite tid, antingne hör han av sig när han inte är lika arg längre, eller så är det helt enkelt redan slut med er grej. Jag tycke rju att du int everkar ha förlorat så mycket då det verkar otroligt överdrivet att ignorera dig och bli så arg gör att du med all rätta uttrycker besvikelse över att ni inde kunde passa på att ses- då han visat intresse i dig.

Lycka till.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

iphoneflickan
3/2/14, 3:53 PM
#5

Hej tänkte bara uppdatera lite. Skickade ett sms och sa att jag ville att han skulle ta bort bilderna vilket han sa att han hade gjort och det lovade han. Sen inget mer efter det. Känner nu mera bara hat för han att han först är as på och nu bara ''skit samma''. Visst det är han som förlorar på det eftersom jag inte har gjort han ett skit mer än att säga att jag blev besviken att han inte hörde av sig. 

Jag ska ni skita i han har ändå inget mer att säga han.

Anna4077
3/2/14, 8:51 PM
#6

Jag kan inte annat än att hålla med. Det är tyvärr så ibland. Har själv varit väldigt återhållsam med bilder just pga situationen du är i nu. Försök att lära dig något av det och att inte göra om samma misstag. Ingen idé att känna hat. Det är tyvärr en del i livet. Folk gör en besviken med jämna mellanrum.

Anna och taxen Max

Annons:
Upp till toppen
Annons: