Annons:
Etikettförhållande
Läst 751 ggr
random321
3/6/14, 9:30 PM

Kärlek

Min kompis är kär i en 15åring. Och 15åringen är kär i henne, är det normalt att en 12 åring och 15 åring är ihop? Han är ju bara 3 år äldre typ.. Men det är väl normalt?

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Annons:
Roamer
3/7/14, 8:42 AM
#1

Vad är normalt? Är det samhällets godkännande du avser eller vad den biologiska instinkten säger? Vad samhället tänker och tycker är normalt är nödvändigtvis inte vad som känns rätt. För inte så länge sen brände man Kvinnor på bål för de hade kunskaper om växter. Man avrättade de män som påvisade intresse för andra män och ägde andra människor. Samhället är inte alltid sunt eller handlar enligt logiska mönster utan oftare efter rädsla.

Min syn är att en 12 åring inte ska ha någon form av sexuellt förhållande utan nöja sig med möjligen kramar och pussar, så är det i den formen så är det väl helt ok i mina ögon. Skulle det vara sexuellt så är det dömt olagligt av samhället och kan bli påföljder även om det troligen inte skulle gå så långt.

Upp till toppen
Annons: