Annons:
Etikettkänslor
Läst 1196 ggr
Henrik93
2014-03-30 10:52

en underbar förälskelse?

Jag har så många funderingar! Förra veckan så dök en kille upp helt från ingenstans, gick ur ett förhållande i december och har inte riktigt letat. När jag slutade tänka på ett förhållande så kom då den här killen, han är bisexuell och är den manligaste hbt killen jag någonsin dejtat! Det som är extra konstigt är att jag aldrig känt såhär för någon annan, jag har aldrig känt mig så ärlig och enkel som med honom och han får mig att upptäcka sidor hos mig själv som kanske inte är jag. Vi är jätte lika, liknande intressen, vi båda gymmar, dansar, spelar instrument, och har samma humor, energi, harmoni, tankar och allt! Det känns nästan som att det är för bra för att vara sant! Det som jag undrar är dock ang hur vi umgås! Haha, första dejten var på ett fik och vi pratade om allt mellan himmel och jord, och vi båda hade gått in med attityden att bli vänner men vi båda blev stormkära. Nu har vi setts lite mer och under den tiden har vi mest pratat och kyssts. Det är så mysigt att bara mysa med honom och han visar starka känslor och vill gärna vara nära och hålla handen eller lägger armen om mig när vi är ute. Är det bara jag som har haft ovanligt dåliga förhållanden förut eller har jag kommit till det perfekta förhållandet? Den här killen är det bästa som hänt mig! Har ni erfarenhet utav hur mer straighta manliga killar beter sig i förhållanden? Är dom såhär mysiga!?

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Annons:
[Rhodugune]
2014-03-30 12:06
#1

Åh, vad härligt, det bara myser i kroppen på mig när jag läste.

Jag känner igen mig i det du skriver, min kille, som är straight, vi pratar mycket runt sex och sexualitet och han vet om att jag är bi och skulle absolut berätta det för mig om han var det också. 
Han är precis som din kille, söker lika mycket fysisk kontakt när vi är ensamma som när vi är ute bland folk, vi delade hans jackficka i vintras när vi ute och gick, tog min hand och stoppande den där om jag inte var snabb nog. :)
VI har inte heller varit tillsammans så länge, ca 5 månader och fysisk kontakt är så viktig för mig, för att få både visa kärlek och känna sig omhuldad och älskad, dock har jag inte vant mig vid det än och är lite mer tillbakadragen och blyg jämfört med min kille, för i mitt förra förhållande var vi inte alls så här mysiga och jag har inte vant mig än och vill inte vara för på och kontaktsökande.
Jag älskar att vi håller om varandra och kramas, pussas och kysser varandra så mycket som vi gör, det är så mysigt att sitta i hans knä och bara gosa, att vi kan bara stanna upp vad vi än gör för at bara vara nära en liten stund. :)

Det alltid han som pussar på mig och kysser mg först när vi träffas igen, vi har ett långdistansförhållande och jag behöver lite tid att känna att allt är precis som vanligt när vi träffas, medans han är mer, det är klart att det är, med ett tilllagt, you dummy! :D

Så jag tror jag förstår hur mycket du uppskattar att din kille är så där kärleksfull och fyskisk, han låter helt underbar och mysig, precis som min käre. :) 

Det är så viktigt att man förstår varandras behöv, det sätt som man bäst känner sig bekräftad och älskad på, en del vill ge och få fysisk kontakt, en del uppskattar verbala kärleksförklaringar mer, en del tycker det är så viktigt med handling, att man visar att man bryr sig om den andra med att fixa och dona, genom gåvor, osv.

Känns som din kille ger dig precis vad du behöver för att känna dig speciell och älskad. :)

Henrik93
2014-03-30 14:39
#2

Ja det gör han helt klart!:D vi kan bara inte slita oss ifrån varandra när han måste gå tex. Står vid dörren och kysser varandra en timme varje gång! Haha jag älskar närheten och enkelheten. Och det cerkar som att vi har ganska lika förhållanden så nu känns det bara skönt:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Praefatio
2014-03-30 21:52
#3

Ingenting konstigt eller ovanligt, det kallas toknyförälskelse 😉 Bara att luta sig tillbaka och njuta!

[rosetten]
2014-03-31 18:27
#4

Säger som #3 :)

Min straighta kille är inte lika mysig, men det är väl helt olika. Jag älskar att mysa, men har kompisar som inte alls gillar närhet på samma sätt, så alla är olika. Bara att säga grattis och lycka till :)

Honestyisdead
2014-03-31 23:18
#5

Härligt med kärlek 😃

Henrik93
2014-04-01 14:07
#6

#5 för härligt!:D haha men jag har förklaratför honom att jag känner mig lite stel och tillbakaryggande ibland, eftersom jag är så ovan vid sättet, men att jag älskar det, och att det är precis vad jag vill ha. och han förstår, så det känns också bra att vi kan prata med varandra också!:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Annons:
Upp till toppen
Annons: