Annons:
Etikettsex
Läst 7929 ggr
christina-1980
4/9/14, 8:44 PM

Sex tips?

Hejsan!

Nu är det så att jag och min pojkvän skulle vilja testa något nyss i sängen. Vi båda är nyfikna och skulle vilja testa nya saker. Då menar jag inte bara sexet utan också förspel osv.

Skulle vara kul om ni kom med förslag? :)

Annons:
idaaforsling
4/9/14, 8:57 PM
#1

Följer :)

ChristineL
4/9/14, 9:08 PM
#2

Vad som är nytt för er beror ju på vad ni brukar göra ;) Så det är svårt att ge tips när man inte vet det. Kolla porrfilm tillsammans, läsa erotiska noveller tillsammans, spela spel nakna, ögonmask, rollspel, smisk. missionären, skeda, doggystyle…

Roamer
4/10/14, 6:27 AM
#3

På senare tid har Kvinnor berättat för mig att många män fortfarande, underligt nog, vet vart klitoris sitter. Sen har jag varit med Kvinnor som inte ens vet vart deras egen g-punk finns, och detta är förvånande då de har varit väl över 30. Så, om ni inte provat att hitta de punkter som finns så gör det, och i annat fall kan ni ju ge er på fontänorgasmer. Även denna aktivitet är uppenbarligen få män som känner till om hur det funkar och går att framkalla. Många Kvinnor hävdar att de inte kan få och ser rätt överraskade ut när man bevisar motsatsen. Det är svårt att framkalla själv första gången innan man vet hur det "ska" kännas, men sen brukar det gå bra. 

Om detta är något ni redan gjort så testa någon form av BDSM. Går att variera i det oändliga med olika lekar som kan framkalla djup frustration och kroppar som skakar av åtrå. Finns en del material på olika forumsidor. Det måste ju inte vara med någon form av våldsinslag utan kan baseras på frihetsberövande och fjädrar lika gärna, orgasmförbudslekar eller varför inte inslag av uniformer och rollspel. Skicka ett pm om du önskar mer detaljerade förslag för jag vill inte förolämpa någon eller göra någon illa berörd.

[elmaek]
4/10/14, 8:29 AM
#4

Köp sexspel, bind varandra och bara ge den som är bunden massa härligheter (byt så det blir så båda får och ger), köp sexleksaker, kolla på porr, kör lååååångt förspel = slicka/sug, ta på varandra, hångla länge, ha kläderna på lääänge innan dom åker av (vissa är så snabba att det ska vara pang på), testa nya ställningar, köp sexiga underkläder (eller vad som än ni tänder på) och dylikt.

Emmetem
4/10/14, 7:10 PM
#5

Gör som jag gjorde på min pojkvän i helgen!
Bind upp i sängen, på med headset på honom så han får lyssna på sin favoritmusik & på detta ögonbindel!
Sedan kan man hitta på mycket roligt..😃

Det var uppskattat :D

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

christina-1980
4/17/14, 11:36 AM
#6

#2 Jag och han brukar ofta köra missionären, skeda, och doggystyle.
Vi har ofta långa förspel där vi hånglar, smeker varandra, slickar och suger varandra.

#3 Det vore intressant och testa sig på :)
Hur ska man gå till väga?

#4(5 Ja, vi får testa oss fram och se vad som funkar bäst :)

Annons:
Roamer
4/17/14, 12:04 PM
#7

#6 Finns massor av sexnoveller ni kan läsa och komponera ihop något eget scenario, oavsett det är rollspel eller ren bdsm. Sök på sexnoveller och gå till nån av de forumen. Det finns några ok piskor på Biltema avsett för hästar för ca 40 kr men de går om man inte slår hårt med dem för de svider rätt bra. Rep som är lämpliga finns på båt affärer då ni vill ha något som inte ger brännmärken, finns säkert också på biltema. Handbojor finns ju lite överallt om det föredras. Som de säger, allt är en sexleksak om du är modig nog. Annars sök på bdsm filmer på nätet och titta på några sådana för att få ideer till lekar. De flesta kan vara rätt brutala men det går att ta ut det som man uppskattar själv och prova det. Uniformer går ju att köpa billiga via nätet också, då främst på maskeradbutiker för riktiga brukar bli rätt dyra. 

Fontänorgasmer är det också bara att söka på. Finns en ganska bra instruktionsvideo av en amerikansk kille som går igenom varje detalj i det hela. Han förespråkar en ganska lång massage för att få kvinnan att slappna av och går igenom vilka muskler som behövs.

Upp till toppen
Annons: