Annons:
Etikettallmänt
Läst 1125 ggr
[Missya]
2014-04-15 16:08

Vad är mitt problem?

Har en vän som jag en gång i tiden hade lite på G med, det var så vi lärde känna varandra, men sen så rann det ut ur sanden så att säga.
Men efter det så har vi trots allt hållit kontakten mestadels genom sms då. Ibland har vi sett typ på en fika eller så har han kommit hem till mig för film. Kan gå månader emellan.

Grejen är att jag har inga problem med att träffa honom när vi väl gör det. Men om man ser honom ute oförberett så blir jag som en tonåring på nytt och vill helst gå och gömma mig. Kan gå en omväg och låtsas om att inte se honom osv. Varje gång känner jag mig så himla dum!!! Varför reagerar jag så ute för?
Många gånger så har han ju sett mig.

Senast igår hände det igen. Var och handla och när jag stod vid bilen så såg jag honom gå förbi med en kompis och direkt precis när vi  hade fått ögonkontakt så kollade jag bort och låtsades om att göra nåt annat.

Fan vad dum man känner sig. Varför har jag problem med att se honom ute när jag annars inte har problem med honom?

Annons:
JazzBass
2014-04-16 13:20
#1

Låter som att du inte vet vad du känner för personen och det finns en del ouppklarat mellan er p.g.a. att relationen "rann ut i sanden" men fortfarande finns där. Vad känner du för honom egentligen? Låter lite som att du skulle vilja ha mer av honom än du har för närvarande då du verkar bli lite nervös när du får se honom utan att vara förberedd på det.

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

[Missya]
2014-04-16 17:11
#2

Har tänkt en del på detta och grejen är väl kanske det att jag innerst inne fortfarande har känslor för honom och de dyker då upp när man är oförberedd. Sen vet jag inte riktigt var jag har honom. Ibland verkar det nästan som att han tycker om mig mer än vad han säger pga hur han kan bete sig.

Upp till toppen
Annons: