Annons:
Etikettsex
Läst 1629 ggr
Dendärtjejen
2014-05-30 17:19

Längtar..men ändå inte :(...

Hej iFokus .. Jag är en nog ganska normal tonåring, som är intresserad hur ens först sex kommer bli Men jag längtar absolut inte egentligen för jag har ganska "stora" blygdläppar, Asså dom är ju inte gigantiska men ni fattar nog Och jag är rädd för vad killen kommer att tycka.. Han kommer nog se mig som ett jävla missfoster eller något :(

Annons:
Fridaaaa
2014-05-30 17:24
#1

Alla ser vi olika ut där nere, även killarna. 
Finns inga rätt eller fel. Om en kille säger/tänker som du tänker nu, ja då är han inget att ha enligt mig. En kille ska älska/gilla en för den man är.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Honestyisdead
2014-05-30 17:25
#2

Stora blygdläppar är vanligt. Du är absolut inte onormal och ingen kommer se dig som något missfoster.

JossanH
2014-05-30 17:32
#3

Ingen är den andra lik och jag har också haft stora komplex för min nakna kropp. Dock har aldrig någonsin någon kille anmärkt på det, utan det är bara jag själv, med mina egna föreställningar om hur man bör se ut. Ingen kommer tycka att du ser ut som ett missfoster, tro mig :) och om någon idiot skulle uttrycka sig så är den personen förmodligen själv otroligt osäker på sig själv och har troligtvis ingen verklighets uppfattning själv. Och ärligt talat- snoppar är långt ifrån lika varandra! Det skiljer lika mycket mellan snoppar som mellan kvinnokön! Det finns alla möjliga varianter av böjningar, tjocka, smala, små ollon, stora ollon, korta och långa. Det finns alla varianter precis som hos oss :) Tack vare en ganska utpräglad porrindustri där alla killar har stora kukar och tjejerna har sina renrakade små muffar med små blygdläppar så kommer tonåringar att ha den skeva bilden av verkligheten. Jag lovar att när du börjar ha sex så kommer din partner med största sannolikhet tycka att det är så grymt att själv ha sex att de små detaljerna om hur man ser ut inte kommer ligga i fokus och han kommer säkert vara lika osäker och nervös över vad som förväntas av honom att ditt utseende mellan benen kommer vara det sista han tänker på- eller ptja, han kanske kommer vara stum av förundran! ;) vi pratar trots allt om hormonstinna tonåringar här ;P Var stolt över vad du har! För du ser ut precis som man ska!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Leon1973
2014-05-30 17:39
#4

Oroa dig inte, när det väl kommer till saken så kommer inte en kille bry sig speciellt mycket om det.

Som de andra sa, vi ser alla olika ut där nere.

be inte om hjälp om du inte vill ha den

[Outlawly]
2014-05-30 19:16
#5

Killen kommer vara helt tagen över att ens få ha sex med dig att han inte kommer bry sig om dina blygläppar. Jag hade komplex över att en va längre än den andre! Men inte har någon brytt sig. Så varför tänka på något du inte kan hjälpa? ;)

KimE
2014-05-30 22:31
#6

Det är fint med stora blygdläppar du kommer uppskatta dem när du blir äldre.

Annons:
Gur4m1
2014-05-31 08:33
#7

jag har _aldrig_ hört en man klaga eller ens kommentera blygdläpparna, vare sig på mig eller på någon annan tjej. Det verkar finnas en idé runt att Kvinnor ska ha små, knappt existerande blygdläppar, trots att jag faktiskt sett män däremot på nätet kommentera och de verkar tvärt om, faktiskt gilla större blygdläppar.

Grejen är attprecis som våra läppar, munnen alltså- så svället och mörknar blygdläpparna och vår mun- vid stimulans och kåthet ;)

Så det vore faktiskt rätt naturligt att precis som en kvinna gillar synen av en erigeraspenis så gillar männen synen av en svullet underliv på en kvinna- detta simulerar ju större blygdläppar rätt bra?

allt som saknas är läppstiftet ;)

Var inte orolig. Du är garanterat helt normal där nere och ingen kommer att klaga på dem. Däremot blir jag nyfiken på hur du ens fått dessa tankar. Vem är det du jämför dig med? I din ålder visste jag knappt hur mitt eget underliv ser ut, än mindre hur andras ser ut. Jämför dig inte med porrskådisar…De har ju sex som sitt leverbröd och det blir en helt annan grej när sexet ska bli visuellt på film.  

Jämför dig inte med någon.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: