Annons:
Etikettsex
Läst 1740 ggr
akittehmonster
2014-06-06 10:06

Han kommer inte längre

Jag vet inte om detta hör till denna gruppen men behöver skriva av mig. Jag och min pojkvän har varit ihop i 2 månader nu, men känt varandra i över 2 år. Allt funkar bra mellan oss, vi är som bästa vänner och vi kan inte vara utan varandra…

Men när vi har sex numera så kommer ingen, och jag är rädd på att det kan tära på relationen. Jag är verkligen LIVRÄDD att förlora honom! 

Han brukar alltid komma men idag när båda verkligen villeså gav vi upp efter 45 minuter. 

Vad kan vara orsaken och hur får jag det att funka igen?

Annons:
[Yllhilda]
2014-06-06 10:21
#1

Ni kanske är för spända, värmer inte upp tillräckligt, är för trötta, behöver lära känna vad som tänder den andre, äter för näringsfattigt eller något annat. Det kan finnas många orsaker.

Gur4m1
2014-06-06 10:24
#2

Som jag skrev på det andra forumet- om det bara var idag- så är det inget att oroa sig över, faktiskt.

blir dt återkommande så kan det handla om något som förändrats rent fysiskt (dålig hälsa) eller att man fått en spärr (vilket man lätt får av STRESS och PRESS eller om man förstorar att man inte lyckades komma _en_ gång.).

En gång fick min pojkvän inte "upp" den, vilket bara hänt en enda gång, någonsin. Men jag blev skitskraj,  tog på mig det- såklart det måste vara mitt fel, jag som är oattraktiv, han älskar mig inte längre? Men som sagt, det hände en gång. När jag väl vågade fråga vad han trodde det berodde på så sa han som det var: att han varit nervös och samtidigt var lite stressad och haft en period med väldigt dålig sömn.

Hade ni skönt medan ni hade sex? För det är det viktigaste. Att börja jaga orgasmen brukar inte sluta så speciellt bra. Är inte heller kul att känna pressen att man måste få/ge orgasm, för att göra PARTNERN nöjd.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

[VGN]
2014-06-06 11:45
#3

Jag tycker som inlägg två. Att ha krav på att få orgasm leder kanske till inget alls. Bättre att vara i nuet och försöka njuta av känslan som uppstår och försöka ta vara på den. Om det känns rätt kommer orgasmen av sig själv

akittehmonster
2014-06-06 18:53
#4

tack så mycket för svaren! :)

ChristineL
2014-06-06 20:07
#5

Stressa inte! Man kan ha hur mycket skönt sex som helst utan att få orgasm.

fulifuli
2014-06-06 23:25
#6

Oroa er inte. Jag och min pojkvän har haft sexrelaterade problem några gånger, eller ja, beror på hur man ser det så är det väl alla gånger. Jag har aldrig lyckats komma vilket ledde till att jag fick samma känsla som dig, att jag det skulle tära på relationen och att han skulle lämna mig eller nåt. Men jag pratade med honom om det och löste sig till den grad att vi nöjer oss så länge sexet känns skönt och jag slipper prestationsångesten på att jag inte kommer. Och de gånger han inte lyckas få upp den så gör vi annat istället. 

Så glöm inte prata med varandra om det, kommunikation är viktigt i ett förhållande.

Annons:
akittehmonster
2014-06-07 15:44
#7

#6 tack för svaret!

Emmetem
2014-06-09 00:14
#8

Min pojkvän kan ha svårt att komma om förspelet varit riktigt långt :)

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

JazzBass
2014-06-09 09:20
#9

Hur ofta gör ni det? De gånger samma sak hänt mig har varit i perioder då man haft mer sex än vad som egentligen behövts för att hålla sig mätt och belåten, så att säga. Hoppa inte på varandra för snabbt när ni ser varann, gör t.ex. en god middag tillsammans först och låt det ena leda till det andra istället… 😉

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Gur4m1
2014-06-09 21:36
#10

#9 haha så olika man kan vara  ;) Bjuder min kille på middag så blire inge sex den kvällen.  Mat = då somnar jag gott och belåten :)  Då brukar ingen av oss ha speciellt stor sexlust.. men man kan ta sig ett nyp när man gör maten ;)

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

JazzBass
2014-06-10 07:32
#11

Hehe, den risken finns ju alltid. :-) Bäst att satsa på nåt lite lättare än pastagratäng med bacon och grädde och crême brulé till efterrätt, om man inte vill att kvällen ska bli för kort. ;-)

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Upp till toppen
Annons: